ROBICO

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

ROBICOlosalnąróżnicę Robico to marka dość okrojonego asortym...
ROBICOlosalnąróżnicę Robico to marka dość okrojonego asortymentu nabiałowego. Ma w swym portfelu kefir, mleko, śmietanę, maślankę oraz kilka rodzajów sera podpuszczkowego. Ciekawostką może być to że firma ta nie jest producentem wyrobów, to zleca innym zakładkom mleczarskim a jedynie albo aż zajmuje się cała resztą a więc technologią, parametrami, zrządzaniem jakością i dalej logistyką. Jak na firmę XXI wieku posiada stronę www a podążając za duchem czasu i modą jako kanał komunikacji z konsumentem wykorzystuje serwis Facebook Co do samej strony jest ona tak jak by należało oczekiwać. Przeczytamy o firmie, o jej polityce szeroko rozumianego działania. Mamy listing sieci ogólnospożywczych gdzie na półce mają stałe miejsce jej wyroby(Auchan, Real, Bomi, MARCPOL CARREFOUR I INNE) Zamieszczono tu filmiki uświadamiające jak wygląda produkcja, przybliżono proces Mikrofiltracji. Nie pominięto tematów zdrowotnych i dietetycznych. Całość jest zgrabnie skonstruowana, wyróżniająca się. Pewne obiekcje co do czytelności może budzić drobna biała czcionka na niebieskim tle. Ale jest dobrze i wizualnie i merytorycznie.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

ROBICO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ROBICO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

ROBICOlosalnąróżnicę Robico to marka dość okrojonego asortym...
ROBICOlosalnąróżnicę Robico to marka dość okrojonego asortymentu nabiałowego. Ma w swym portfelu kefir, mleko, śmietanę, maślankę oraz kilka rodzajów sera podpuszczkowego. Ciekawostką może być to że firma ta nie jest producentem wyrobów, to zleca innym zakładkom mleczarskim a jedynie albo aż zajmuje się cała resztą a więc technologią, parametrami, zrządzaniem jakością i dalej logistyką. Jak na firmę XXI wieku posiada stronę www a podążając za duchem czasu i modą jako kanał komunikacji z konsumentem wykorzystuje serwis Facebook Co do samej strony jest ona tak jak by należało oczekiwać. Przeczytamy o firmie, o jej polityce szeroko rozumianego działania. Mamy listing sieci ogólnospożywczych gdzie na półce mają stałe miejsce jej wyroby(Auchan, Real, Bomi, MARCPOL CARREFOUR I INNE) Zamieszczono tu filmiki uświadamiające jak wygląda produkcja, przybliżono proces Mikrofiltracji. Nie pominięto tematów zdrowotnych i dietetycznych. Całość jest zgrabnie skonstruowana, wyróżniająca się. Pewne obiekcje co do czytelności może budzić drobna biała czcionka na niebieskim tle. Ale jest dobrze i wizualnie i merytorycznie.