Chata z Zalipia

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Markus

28.06.2013

Placówka

Katowice, Wojewódzka 15

Nie zgadzam się (0)
Ludowy wystrój wnętrza,...
Ludowy wystrój wnętrza, na ile to jest możliwe oddający charakter typowej polskiej chaty - takiej z tych całkiem zamożnych. :) W menu również sporo dań o rodowodzie ludowym - kwaśnice, żury, placki, łazanki, pierogi itp. Ceny w górnej strefie stanów średnich. Obsługa szybka i miła, ogólnie godna polecenia.

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2012

Placówka

Katowice, Wojewódzka 15

Nie zgadzam się (0)
Babskie po południe....
Babskie po południe. Spotykamy się w restauracji, mamy rezerwację, korzystamy z modnych ostatnio "gruponów". Po zajęciu stolika od razu dostajemy karty z menu. Wybór interesujący. Kuchnia typowo tradycyjna - polska. Po zastanowieniu wybieramy opcje tzw "dech", czyli wielu potraw w małych ilościach rozłożonych na drewnianych deskach. Do picia restauracja oferuje m. in. świeżo wyciśnięte soki i kwas chlebowy. Po niedługim oczekiwaniu dostajemy zamówiony posiłek. Gdy skończyłyśmy konsumpcję, okazało się, że zostało jeszcze trochę jedzenia. Pani nam je spakowała na wynos. Restauracja godna polecenia, jedzenie smaczne i różnorodne, ceny... cóż za profesjonalizm trzeba płacić. Polecam jeśli ktoś lubi tradycyjną polską kuchnie.

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2011

Placówka

Katowice, Wojewódzka 15

Nie zgadzam się (2)

Chata z Zalipia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Chata z Zalipia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.