Nie mogą zrealizować zamówienia od 29 lutego. Nie odpisują na maile i nie odbierają telefonu. Nie wiem czy jest możliwość odzyskania pieniędzy za wysyłkę. Kupiłam do nich kupon gruper - łącznie kupiło go 50 osób. Ciekawa jestem, czy ktokolwiek z kupujących dostał zamówiony towar. Zgłosiłam już problem do gruper'a. ZAMÓWIENIE NR 1001 Z DNIA 2012-02-29 12:20
Kilka miesięcy temu zdecydowałem się na zakupy kosmetyków w Internecie. Znajomy polecił mi stronę www.adria.com.pl Muszę przyznać, że ceny oferowane przez ten sklep są na prawdę konkurencyjne i opłaca tam się kupować. Asortyment jest dość szeroki, więc jest w czym wybierać. Gdy zdecydowałem się złożyć zamówienie, niestety pojawiły się spore komplikacje. Okazało się, że jednego z produktów nie było na stanie. Wykonałem kilka telefonów do firmy i za każdym razem dostawałem mętne wyjaśnienia. Za pierwszym telefonem Pan, który odebrał kazał czekać tydzień na zamówienie, potem czas oczekiwania wydłużył się aż do miesiąca! Finalnie zwrócono mi koszt za brakujący kosmetyk, a reszta zamówienia przyszła po miesiącu. Nie było to dla mnie satysfakcjonujące, ponieważ zależało mi na czasie. Jedynym plusem tej firmy są dobre ceny, jednak obsługa klienta jest na kiepskim poziomie.
Nie mogą zrealizować zamówienia od 29 lutego. Nie odpisują na maile i nie odbierają telefonu. Nie wiem czy jest możliwość odzyskania pieniędzy za wysyłkę. Kupiłam do nich kupon gruper - łącznie kupiło go 50 osób. Ciekawa jestem, czy ktokolwiek z kupujących dostał zamówiony towar. Zgłosiłam już problem do gruper'a. ZAMÓWIENIE NR 1001 Z DNIA 2012-02-29 12:20
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.