Centrum turystyczne

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podczas badań przeprowadzanych...
Podczas badań przeprowadzanych podczas studiów dostaliśmy zadanie przebadania biur podróży metodą Mystery Shopping. Wpisuję ten przykład jako wzorowe biuro podróży. Byłam bardzo mile zaskoczona jakością obsługi, oferowaną przez pracownika biura. Wnętrze biura zdecydowanie nawiązuje do charakteru działalności. W wyposażeniu znajdują się zdjęcia, akcesoria z różnych krajów oraz na co dzień w Polsce niespotykana roślinność. Ogólne wrażenie spodoba się osobom lubiącym podróże. Dla osób oczekujących w ewentualnej kolejce przewidziane są wygodne miejsca siedzące oraz katalogi do przeglądania i/lub czytania. Personel skupia uwagę na potrzebach osoby pytającej o ofertę, stara się w najwyższym stopniu spełnić wymagania klienta. Co więcej, po zapytaniu o bardzo specyficzną wycieczkę, której nie ma w katalogu, obsługa zgłasza gotowość przedstawienia oferty indywidualnej. Personel jest miły, kulturalny, sympatyczny i daje odczuć obsługiwanemu klientowi, że jest on na moment obsługi dla niego najważniejszy. Po przedstawieniu oferty klient otrzymuje katalogi z zaznaczonymi terminami, cenami oraz miejscem w katalogu dot. omawianych ofert. Co więcej, otrzymuje firmową torbę płócienną, w której może umieścić katalogi. Ogólna ocena poziomu świadczenia usługi prze to biuro jest wzorowa.

zarejestrowany-uzytkownik

24.07.2011

Placówka

Kraków, ul. Kazimierza Wielkiego 43

Nie zgadzam się (2)

Centrum turystyczne

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Centrum turystyczne?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas badań przeprowadzanych...
Podczas badań przeprowadzanych podczas studiów dostaliśmy zadanie przebadania biur podróży metodą Mystery Shopping. Wpisuję ten przykład jako wzorowe biuro podróży. Byłam bardzo mile zaskoczona jakością obsługi, oferowaną przez pracownika biura. Wnętrze biura zdecydowanie nawiązuje do charakteru działalności. W wyposażeniu znajdują się zdjęcia, akcesoria z różnych krajów oraz na co dzień w Polsce niespotykana roślinność. Ogólne wrażenie spodoba się osobom lubiącym podróże. Dla osób oczekujących w ewentualnej kolejce przewidziane są wygodne miejsca siedzące oraz katalogi do przeglądania i/lub czytania. Personel skupia uwagę na potrzebach osoby pytającej o ofertę, stara się w najwyższym stopniu spełnić wymagania klienta. Co więcej, po zapytaniu o bardzo specyficzną wycieczkę, której nie ma w katalogu, obsługa zgłasza gotowość przedstawienia oferty indywidualnej. Personel jest miły, kulturalny, sympatyczny i daje odczuć obsługiwanemu klientowi, że jest on na moment obsługi dla niego najważniejszy. Po przedstawieniu oferty klient otrzymuje katalogi z zaznaczonymi terminami, cenami oraz miejscem w katalogu dot. omawianych ofert. Co więcej, otrzymuje firmową torbę płócienną, w której może umieścić katalogi. Ogólna ocena poziomu świadczenia usługi prze to biuro jest wzorowa.