Podczas badań przeprowadzanych podczas studiów dostaliśmy zadanie przebadania biur podróży metodą Mystery Shopping. Wpisuję ten przykład jako wzorowe biuro podróży. Byłam bardzo mile zaskoczona jakością obsługi, oferowaną przez pracownika biura. Wnętrze biura zdecydowanie nawiązuje do charakteru działalności. W wyposażeniu znajdują się zdjęcia, akcesoria z różnych krajów oraz na co dzień w Polsce niespotykana roślinność. Ogólne wrażenie spodoba się osobom lubiącym podróże. Dla osób oczekujących w ewentualnej kolejce przewidziane są wygodne miejsca siedzące oraz katalogi do przeglądania i/lub czytania. Personel skupia uwagę na potrzebach osoby pytającej o ofertę, stara się w najwyższym stopniu spełnić wymagania klienta. Co więcej, po zapytaniu o bardzo specyficzną wycieczkę, której nie ma w katalogu, obsługa zgłasza gotowość przedstawienia oferty indywidualnej. Personel jest miły, kulturalny, sympatyczny i daje odczuć obsługiwanemu klientowi, że jest on na moment obsługi dla niego najważniejszy. Po przedstawieniu oferty klient otrzymuje katalogi z zaznaczonymi terminami, cenami oraz miejscem w katalogu dot. omawianych ofert. Co więcej, otrzymuje firmową torbę płócienną, w której może umieścić katalogi. Ogólna ocena poziomu świadczenia usługi prze to biuro jest wzorowa.
Podczas badań przeprowadzanych podczas studiów dostaliśmy zadanie przebadania biur podróży metodą Mystery Shopping. Wpisuję ten przykład jako wzorowe biuro podróży. Byłam bardzo mile zaskoczona jakością obsługi, oferowaną przez pracownika biura. Wnętrze biura zdecydowanie nawiązuje do charakteru działalności. W wyposażeniu znajdują się zdjęcia, akcesoria z różnych krajów oraz na co dzień w Polsce niespotykana roślinność. Ogólne wrażenie spodoba się osobom lubiącym podróże. Dla osób oczekujących w ewentualnej kolejce przewidziane są wygodne miejsca siedzące oraz katalogi do przeglądania i/lub czytania. Personel skupia uwagę na potrzebach osoby pytającej o ofertę, stara się w najwyższym stopniu spełnić wymagania klienta. Co więcej, po zapytaniu o bardzo specyficzną wycieczkę, której nie ma w katalogu, obsługa zgłasza gotowość przedstawienia oferty indywidualnej. Personel jest miły, kulturalny, sympatyczny i daje odczuć obsługiwanemu klientowi, że jest on na moment obsługi dla niego najważniejszy. Po przedstawieniu oferty klient otrzymuje katalogi z zaznaczonymi terminami, cenami oraz miejscem w katalogu dot. omawianych ofert. Co więcej, otrzymuje firmową torbę płócienną, w której może umieścić katalogi. Ogólna ocena poziomu świadczenia usługi prze to biuro jest wzorowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.