Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Moja mama w...
Moja mama w tym wydawnictwie wypatrzyła dość dużą ilość książek, które chciałaby kupić. Poprosiła mnie, żebym je dla niej zamówiła. Zauważyłam, że można zamówić książki płacą za nie przez szybkie płatności, w tym kartą kredytową. Postanowiłam w ten sposób zapłacić. Witryna wydawnictwa jest bardzo dobrze zrobiona, kolorystyka stonowana, duży wybór książek. Nie ma problemu z poruszaniem się po stronie. Zrobienie zamówienia było prawdziwą przyjemnością. Kiedy jednak doszło do zatwierdzenia zamówienia i robienia płatności okazało się, że są problemy. Kiedy miałam wybierać metodę płatności na liście nie było w ogóle opcji płatności kartą. Odświeżyłam stronę, ale nic się nie zmieniło. Ponieważ zależało mi na szybkim zamówieniu zadzwoniłam do firmy na jeden z podanych numerów, ten, który moim zdaniem najbardziej pasował. Odebrała bardzo miła pani i przełączyła mnie do innego pracownika. Wyjaśniłam pracownikowi z czym mam problem. Pan drwiąco stwierdził, że skoro ich sklep działa i klienci nie mają problemów z robieniem zakupów to widocznie ja mam jakiś problem. Odpowiedziałam mu, że skoro robiłam już wielokrotnie zakupy przez internet i nigdy nie miałam problemów, to może jednak oni mają problem. Pracownik trochę się zmitygował i przełączył mnie do innej, ważniejszej osoby. Kolejny pan zaczął sprawdzać, czy istnieje problem. Okazało się, że problem faktycznie jest. Zostałam poproszona o pozostawienie numeru telefonu. Po jakimś czasie zadzwonił pracownik, wyjaśnił, że informatycy przez przypadek wyłączyli tą funkcję, przeprosił mnie za niedogodności i podziękował za zgłoszenie. Złożyłam zamówienie i zapłaciłam. Termin realizacji był dość odległy, około dwa tygodnie. Po godzinie zadzwoniła pracownica z wydawnictwa z pytaniem, czy zamawiam 10 takich samych kompletów książek. Okazało się, że odświeżając stronę każdorazowo robiłam nowe zamówienie. Wyjaśniłam pomyłkę. Cieszę się, że pracownica szybko zauważyła dziwnie wyglądające zamówienie i zadzwoniła, żeby je wyjaśnić. Książki zostały przysłane bardzo szybko, doszły w ciągu 3 - 4 dni od zamówienia.

Astrum

02.07.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja mama w...
Moja mama w tym wydawnictwie wypatrzyła dość dużą ilość książek, które chciałaby kupić. Poprosiła mnie, żebym je dla niej zamówiła. Zauważyłam, że można zamówić książki płacą za nie przez szybkie płatności, w tym kartą kredytową. Postanowiłam w ten sposób zapłacić. Witryna wydawnictwa jest bardzo dobrze zrobiona, kolorystyka stonowana, duży wybór książek. Nie ma problemu z poruszaniem się po stronie. Zrobienie zamówienia było prawdziwą przyjemnością. Kiedy jednak doszło do zatwierdzenia zamówienia i robienia płatności okazało się, że są problemy. Kiedy miałam wybierać metodę płatności na liście nie było w ogóle opcji płatności kartą. Odświeżyłam stronę, ale nic się nie zmieniło. Ponieważ zależało mi na szybkim zamówieniu zadzwoniłam do firmy na jeden z podanych numerów, ten, który moim zdaniem najbardziej pasował. Odebrała bardzo miła pani i przełączyła mnie do innego pracownika. Wyjaśniłam pracownikowi z czym mam problem. Pan drwiąco stwierdził, że skoro ich sklep działa i klienci nie mają problemów z robieniem zakupów to widocznie ja mam jakiś problem. Odpowiedziałam mu, że skoro robiłam już wielokrotnie zakupy przez internet i nigdy nie miałam problemów, to może jednak oni mają problem. Pracownik trochę się zmitygował i przełączył mnie do innej, ważniejszej osoby. Kolejny pan zaczął sprawdzać, czy istnieje problem. Okazało się, że problem faktycznie jest. Zostałam poproszona o pozostawienie numeru telefonu. Po jakimś czasie zadzwonił pracownik, wyjaśnił, że informatycy przez przypadek wyłączyli tą funkcję, przeprosił mnie za niedogodności i podziękował za zgłoszenie. Złożyłam zamówienie i zapłaciłam. Termin realizacji był dość odległy, około dwa tygodnie. Po godzinie zadzwoniła pracownica z wydawnictwa z pytaniem, czy zamawiam 10 takich samych kompletów książek. Okazało się, że odświeżając stronę każdorazowo robiłam nowe zamówienie. Wyjaśniłam pomyłkę. Cieszę się, że pracownica szybko zauważyła dziwnie wyglądające zamówienie i zadzwoniła, żeby je wyjaśnić. Książki zostały przysłane bardzo szybko, doszły w ciągu 3 - 4 dni od zamówienia.