W pażdzierniku zakupiłam płyte do nawigacji w w/w salonie. Na płycie napisane było ze posiada 99% pokrycie kraju. Okazało sie ze jest to moze 20% wiec udalam sie do nich celem zlozenia reklamacji. Na początku przez chwile mialam wrazenie ze jestem traktowana jak naciagaczka ktora chce odzyskac pieniadze na plyte ktora uzywalam prze pol roku. Ale ja nie chcialam zwrotu pieniedzy a raczej zalezalo mi na tym zeby miec po prostu dobra plyte. Pracownik potraktowal mnie bardzo kompetetnie i wymienil mi plyte na plyte systemowa ktora musial specjalnie dla mnie sprowadzac. Oddalam mu orginalna plyte ktora posiadalam od nowosci pojazdu (nie zawierala Polski) a w zamian dostalam taka sama plyte ale z Polska. Odbyło sie to w bardzo milej atmosferze i prz bardzo przyjemnej obsludze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.