ABS

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Sklep położony w...
Sklep położony w głębi podwórza ale tablica informacyjna przy ulicy łatwa do zauważenia. Wnętrze średniej wielkości,podzielone na część samoobsługową i partię oddzieloną ladą obsługiwaną przez ekspedientkę. Przy dużym asortymencie towarów stwarza wrażenie nieco ciasnego. W przejściach między półkami, regałami i lodówkami trudno się wymijać z innymi klientami. Po obejściu działu samoobsługowego, w którym wybrałem ciastka i napój, podszedłem do kasy. Pani ekspedientka nie była w najlepszym humorze, na kilka pytań dotyczących zapalniczek i cukierków Orbit odpowiadała bardzo niechętnie i nie odpowiedziała czy interesujący mnie rodzaj cukierków jest zamawiany przez sklep. Zapłaciłem i z lekkim uczuciem zlekceważenia opuściłem wnętrze sklepu

Adam_594

29.06.2011

Placówka

Lublin, Krężnicka 121

Nie zgadzam się (0)

ABS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ABS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep położony w...
Sklep położony w głębi podwórza ale tablica informacyjna przy ulicy łatwa do zauważenia. Wnętrze średniej wielkości,podzielone na część samoobsługową i partię oddzieloną ladą obsługiwaną przez ekspedientkę. Przy dużym asortymencie towarów stwarza wrażenie nieco ciasnego. W przejściach między półkami, regałami i lodówkami trudno się wymijać z innymi klientami. Po obejściu działu samoobsługowego, w którym wybrałem ciastka i napój, podszedłem do kasy. Pani ekspedientka nie była w najlepszym humorze, na kilka pytań dotyczących zapalniczek i cukierków Orbit odpowiadała bardzo niechętnie i nie odpowiedziała czy interesujący mnie rodzaj cukierków jest zamawiany przez sklep. Zapłaciłem i z lekkim uczuciem zlekceważenia opuściłem wnętrze sklepu