W markecie budowlanym zakupiłem farbę - impregnat ochronno-dekoracyjny Vidaron. Po jej otwarciu okazał się że w środku znajduję się około 50 % zawartości. Wcześniej zakupione puszki farby w hurtowni budowlanej były wypełnione prawie do pełna, stąd postanowiłem zgłosić reklamację produktu na stronie internetowej producenta. Na moje zgłoszenie otrzymałem mailową odpowiedź od Kierownika Działu Obsługi Reklamacji i Gwarancji. W odpowiedzi pracownik wyjaśnił, iż prawdopodobnie wystąpił błąd podczas rozlewu i przeprosił mnie za zaistniałą sytuację. Poprosił także o adres w celu przesłania pełnowartościowego produktu. Po jego podaniu już następnego dnia kurier bezpłatnie dostarczył mi nową puszkę farby.
Reakcja firmy była bardzo szybka, a postępowanie działu reklamacji zasługuje na wyróżnienie. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z produktu jako zadowolony klient.
W markecie budowlanym zakupiłem farbę - impregnat ochronno-dekoracyjny Vidaron. Po jej otwarciu okazał się że w środku znajduję się około 50 % zawartości. Wcześniej zakupione puszki farby w hurtowni budowlanej były wypełnione prawie do pełna, stąd postanowiłem zgłosić reklamację produktu na stronie internetowej producenta. Na moje zgłoszenie otrzymałem mailową odpowiedź od Kierownika Działu Obsługi Reklamacji i Gwarancji. W odpowiedzi pracownik wyjaśnił, iż prawdopodobnie wystąpił błąd podczas rozlewu i przeprosił mnie za zaistniałą sytuację. Poprosił także o adres w celu przesłania pełnowartościowego produktu. Po jego podaniu już następnego dnia kurier bezpłatnie dostarczył mi nową puszkę farby.
Reakcja firmy była bardzo szybka, a postępowanie działu reklamacji zasługuje na wyróżnienie. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z produktu jako zadowolony klient.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.