Ogrody Izabela Cieszyńska

(4.04)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 73)

polecony produkt z...
polecony produkt z promocji, otrzymałam informację o kwocie do zapłaty oraz zostałam miło pożegnana.

Bartiooo

07.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy sklep online,...
Najgorszy sklep online, zamowienie w marcu zostalo oplacone jesli do czerwca do mnie nie trafi ide na policję

Niezweryfikowany Klient_iOXK

08.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Arogancja i zero...
Arogancja i zero kontaktu od miesięcy po zakupie. Unikać jak ognia

niezalogowany-uzytkownik

07.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie z 3...
Zamówienie z 3 stycznia zrealizowane w połowie czerwca. Po wielu e-mailach, telefonach i SMS-ach, na które oczywiście żadnej odpowiedzi nie otrzymałam. W związku z brakiem kontaktu ze sprzedającym brak możliwości rezygnacji z zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia okazało się że są ta marne sadzonki na starych pędach niewarte swojej ceny. W zamówieniu brakowało jednej rośliny (do tej pory brak zwrotu pieniędzy), ale był jeden "gratis" - nie wiem czy przy tak złej jakości zamówienia można mówić o gratisie jeśli nie rekompensuje on strat. Podsumowując NIE POLECAM. Kontakt zerowy. Zamówienie niby jest, ale wygląda fatalnie. Zwrotu za sadzonkę, której brakuje nie ma - niby kilkanaście złotych to nie wiele, ale od wielu klientów to już zbiera się spora suma. Rekompensaty za opóźnienia, fatalną jakość (rośliny nie ozdabiają) również nie ma.nigdy więcej.

Niezweryfikowany Klient_7zb3

11.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Od trzech miesięcy...
Od trzech miesięcy nie otrzymałem zwrotu za niezrealizowane zamówienie, żadnego kontaktu. Już się nie zanosi że oddadzą kasę. Zrobiłem błąd nie sprawdzając wpierw opinii o tej firmie. Przestrzegam.

Niezweryfikowany Klient_wkWr

06.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
To niestety firma...
To niestety firma krzak. Pieniądze wpłacone i cisza. Totalna żenada, żadnych odpowiedzi na maile, smy czy telefony. Nie radzę nic kupować bo teraz zostaje tylko zgłoszenie na Policje i próba odzyskania kasy. A mogłam kupić w każdym innym sklepie co mnie podkusilo nie wiem :(

Niezweryfikowany Klient_Pe2o

03.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ignorują listy, które...
Ignorują listy, które wysyłam. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi w sprawie realizacji zamówienia złożonego 21 stycznia 2021 roku. Jest to całkowicie nie do przyjęcia. W tej chwili nie ma roślin, nie ma refundacji! Jestem bardzo rozczarowany .

Niezweryfikowany Klient_bGUH

26.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak informacji o...
Brak informacji o zamówieniu, brak kontaktu, brak odpowiedzi na maile, smsy, telefony. Jedynie wezwanie do zapłaty, którą zrobiłam robiąc zamówienie.

Niezweryfikowany Klient_oG5O

20.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mam tak samo,...
Mam tak samo, zero kontaktu, towar nie wysłany. Firma się zwinęła telefony nieaktywne.

Niezweryfikowany Klient_R8O1

19.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
od wielu lat...
od wielu lat kupuję w sklepach internetowych, nigdy nie spotkałam się z sytuacją aby sprzedający, który 3 stycznia br. zainkasował pieniądze za zamówione rośliny-do tej pory ich nie wysłał, nie udzielił jakichkolwiek wyjaśnień...Dwa tygodnie dzwonię na kilka numerów telefonów firm posiadanych przez właścicieli, piszę wiadomości meil, sms i ...nic

Niezweryfikowany Klient_mlzL

18.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Totalny brak profesjonalizmu...
Totalny brak profesjonalizmu , na zakupione dwie hortensje otrzymałem jedną , brak kontaktu , brak zwrotu pieniędzy .

Niezweryfikowany Klient_G1CZ

17.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam kwiaty na...
Zamówiłam kwiaty na stronie Fuchsiahybrida pod koniec marca. Do tej pory zero kontaktu i informacji od firmy. Po kilku moich mailach dostałam odpowiedź, że zamówienie realizują i mają na to czas do połowy maja. Jest 16 mają i nikt ze mną nie skontaktował się, ani nie wiem czy w ogóle dostanę lub kwiaty lub pieniądze. Na moje maile odpowiedział ktoś bardzo arogancko. Bardzo żałuję, że złożyłam tam zamówienie. Kwota 150 zł dużo, nie dużo ale wszędzie dużo pięknych kwiatów i mogłabym kupić i mieć już dawno piękny balkon, a tak czekam 2 miesiace. Nie polecam, odradzam. Niesolidni, aroganccy.

Niezweryfikowany Klient_ypgT

16.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przesyłka perfekcyjnie zapakowana....
Przesyłka perfekcyjnie zapakowana. Takich odmian i zdrowych sadzonek oczekiwałem.

Niezweryfikowany Klient_HpNG

19.10.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Właściciele bardzo mili...
Właściciele bardzo mili cierpliwie i dokładnie odpowiadali na moje pytania A miałam ich wiele kwiaty od nich rozrastają się i kwitną cały czas mogę polecić w 100% zakupy w Izabela Cieszyńska Strzyżowice

zarejestrowany-uzytkownik

24.07.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Ogrody Izabela Cieszyńska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ogrody Izabela Cieszyńska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

polecony produkt z...
polecony produkt z promocji, otrzymałam informację o kwocie do zapłaty oraz zostałam miło pożegnana.