Terrano

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Byliśmy z żoną...
Byliśmy z żoną zainteresowani kupnem kompletu do prysznica. Wybór marek mają imponujący. Obsługujący nas młody sprzedawca kompetencją swoją mógłby podzielić się z wieloma sprzedawcami z innych sklepów i jeszcze starczyłoby mu wiedzy i chęci aby oczarować klientów. Tak trzymać!

Bogusław_57

03.01.2018

Placówka

Poznań, Obornicka 334

Nie zgadzam się (0)
Wybór płytek ceramicznych...
Wybór płytek ceramicznych to trudna sprawa. Chcąc mieć wybór należy wybrać duże centrum ceramiczne postawiliśmy na dwa centra „GIANT” i „TERRANO”. Sklep znajduje się tuż przy ulicy i posiada niestety bardzo mały parking. Terrano nie jest zbyt dużym sklepem, ale oferta jest zaskakująco bogata. Sklep a w zasadzie mała hurtownia utrzymany jest w czystości. Pracownicy ubrani czysto i schludnie. Oprócz zgromadzonych towarów na sklepie, które są dobrze wyeksponowane pracownicy oferują produkty z katalogów. Zamówiony produkt katalogowy dostarczany jest w terminie 7 dni roboczych. Klient jest traktowany bardzo przyjaźnie, pracownicy chętnie pokazują towar, są uprzejmi, posiadają sporą wiedzę z zakresu wyrobów ceramicznych, jak i poczucie estetyki. Konkurencją dla innych tego typu sklepów jest cena, która niekiedy jest o 20% niższa.

Marek_605

03.05.2011

Placówka

Poznań, Obornicka 334

Nie zgadzam się (13)

Terrano

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Terrano?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Byliśmy z żoną...
Byliśmy z żoną zainteresowani kupnem kompletu do prysznica. Wybór marek mają imponujący. Obsługujący nas młody sprzedawca kompetencją swoją mógłby podzielić się z wieloma sprzedawcami z innych sklepów i jeszcze starczyłoby mu wiedzy i chęci aby oczarować klientów. Tak trzymać!