Okno zamówione 1.03.2011 z zapewnieniem realizacji do 14dni i telefonicznym poinformowaniu o możliwości odbioru,ustalona cena,wpłata zaliczki.po 17 dniach dzwonię pytam czy okno gotowe i nikt nic nie wie.Oddzwaniają za 2h, że okno można odebrać.Przy odbiorze płacę pozostałą część należności i proszę o fakturę VAT, w tym momencie Pani przyjmująca pieniądze oznajmia, że jak chcę fakturę muszę dopłacić 23% VAT-u. Moje osłupienie nie ma granic, pytam księgową jak to jest możliwe a ona odpowiada, że dziś nie ma czasu bo "rozlicza poważne pieniądze" i możemy wrócić do sprawy w przyszłym tygodniu. Wychodzę z firmy ZEGPOL z zamówionym oknem, oryginałem zamówienia i adnotacją na nim "zapłacono gotówka".
W życiu nie przeżyłem takiej sytuacji w legalnie działającej firmie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.