W ostatnim czasie kupiłem sobie sok Caprio 2 litrowy. Przy pierwszym otwarciu tego soku oderwało mi się jego zamknięcie wraz z koreczkiem, dzięki, któremu można zostawić sobie sok na później. Poprzez stronę internetową skontaktowałem się z działem, jakości, któremu przekazałem zdjęcia feralnego opakowania oraz wszelkie dane, dzięki, którym mogli oni odczytać informację, z której partii pochodziło moje opakowanie. Po paru godzinach otrzymałem na meila wyjaśnienia, iż z opakowaniami wszystko było w porządku, mój przypadek potraktowano, jako incydentalny. Poproszono mnie o dane kontaktowe. Następnego dnia skontaktował się ze mną przedstawiciel handlowy, który wyraził chęć wynagrodzenia mi popsutego soku oraz odebrania opakowania. Przedstawiciel sam odebrał kartonik a ja otrzymałem produkty gratisowe firmy. Dobra ocena wynika z faktu, iż firma zareagowała na moje zgłoszenie meilowe, nie potraktowała mnie incydentalnie, wyrażała chęć by wyjaśnić czy wszystko jest w porządku z pozostałymi produktami tej firmy. Gratisowe produkty to sprawa drugorzędna aczkolwiek bardzo miło, że firma dba o swoich klientów. Oby więcej firm podchodziło tak do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.