Autobus przyjechał punktualnie, tylko szkoda że sie nie zatrzymał. Po interwencyjnym telefonie do kierownika taka sytuacja miała już sie nie powtórzyć. Niestety dnia następnego ponownie nie dojechałam do pracy bo kierowca sie nie zatrzymał. Po raz kolejny zadzwoniłam na PKS, pan kierownik mnie przeprosił i zapewnił że teraz to juz na pewno autobus będzie sie zatrzymywał na moim przystanku. Miał rację zatrzymał się tylko kierowca był bardzo zdenerwowany i postanowił wyrazic swoją opinię na mój "brak wyobraźni". Był bardzo zły że miałam czelność zadzwonić ze skargą. Ten kierowca jeździ codziennie na tej trasie dlatego zorientował się kto dzwonił ze skargą. Ja byłam klientem który został oszukany. Bo na przystanku wisi rozkład jazdy autobusów i niestety kierowcy PKS Biłgoraj go nie respektują, raz sie zatrzyma , raz nie. Jest dość drogo a do tego kultura obsługi jest na niskim poziomie.
Autobus przyjechał punktualnie, tylko szkoda że sie nie zatrzymał. Po interwencyjnym telefonie do kierownika taka sytuacja miała już sie nie powtórzyć. Niestety dnia następnego ponownie nie dojechałam do pracy bo kierowca sie nie zatrzymał. Po raz kolejny zadzwoniłam na PKS, pan kierownik mnie przeprosił i zapewnił że teraz to juz na pewno autobus będzie sie zatrzymywał na moim przystanku. Miał rację zatrzymał się tylko kierowca był bardzo zdenerwowany i postanowił wyrazic swoją opinię na mój "brak wyobraźni". Był bardzo zły że miałam czelność zadzwonić ze skargą. Ten kierowca jeździ codziennie na tej trasie dlatego zorientował się kto dzwonił ze skargą. Ja byłam klientem który został oszukany. Bo na przystanku wisi rozkład jazdy autobusów i niestety kierowcy PKS Biłgoraj go nie respektują, raz sie zatrzyma , raz nie. Jest dość drogo a do tego kultura obsługi jest na niskim poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.