Internetowy sklep z pamiątkami grupy "Dżem" okazał się być internetowy tylko z nazwy. Planowałem zakupić pamiątki związane z grupą, jako świąteczny prezent dla taty. W regulaminie wyczytałem, iż zamówienia są realizowane do 14 dni. Pomijając długi termin realizacji, jako że do świąt zostało mnie czasu postanowiłem wysłać meila by uzyskać odpowiedź na pytanie czy jest szansa by produkty odebrać osobiście. Przyznam szczerze, że takiego braku profesjonalizmu się nie spodziewałem. O ile odpowiedź przyszła bardzo szybko niemniej jednak sprawiła, iż 3 razy przeczytałem własnego meila, bo obawiałem się, że to ja coś przekręciłem. Odpowiedź sprzedawcy odpowiedzialnego za obsługę sklepu brzmiała cyt: "KONKRETY". Wydawało mi się, iż moja prośba o sprawdzenie dostępności niektórych produktów była konkretna i rzeczowa. Napisałem, więc kolejnego, meila wymieniając produkty, jakie chciałbym kupić, podając dokładnie rozmiary, wygląd ( sugerowałem się produktami wystawionymi w internetowym sklepie). Kolejna odpowiedź sprawiła, iż nie miałem ochoty na jakiekolwiek zakupy w tym sklepie cyt: "Poproszę o konkrety, aby zakupić rzeczy w sklepie proszę wpłacić zaliczkę". Nie znajdowałem słów by jeszcze konkretniej wyrazić sprzedawcy, jakimi produktami jestem zainteresowany, niemniej jednak z uwagi na święta i chęć sprawienia radości bliskim próbowałem dalej. Niestety w tym momencie profesjonalizm sprzedawcy ukazał kolejne oblicze. Na odpowiedź na mojego meila czekam do dnia dzisiejszego. Sposób zakupu produktu był prosty, pamiątek w sklepie jest dużo. Forma zakupu i odbioru osobistego ( wpłacanie zaliczki) kompletnie jak dla mnie bezsensowna. Zakupy zrobiłem w innym sklepie. Duży minus dla sklepu, jeszcze większy dla sprzedawcy.
Internetowy sklep z pamiątkami grupy "Dżem" okazał się być internetowy tylko z nazwy. Planowałem zakupić pamiątki związane z grupą, jako świąteczny prezent dla taty. W regulaminie wyczytałem, iż zamówienia są realizowane do 14 dni. Pomijając długi termin realizacji, jako że do świąt zostało mnie czasu postanowiłem wysłać meila by uzyskać odpowiedź na pytanie czy jest szansa by produkty odebrać osobiście. Przyznam szczerze, że takiego braku profesjonalizmu się nie spodziewałem. O ile odpowiedź przyszła bardzo szybko niemniej jednak sprawiła, iż 3 razy przeczytałem własnego meila, bo obawiałem się, że to ja coś przekręciłem. Odpowiedź sprzedawcy odpowiedzialnego za obsługę sklepu brzmiała cyt: "KONKRETY". Wydawało mi się, iż moja prośba o sprawdzenie dostępności niektórych produktów była konkretna i rzeczowa. Napisałem, więc kolejnego, meila wymieniając produkty, jakie chciałbym kupić, podając dokładnie rozmiary, wygląd ( sugerowałem się produktami wystawionymi w internetowym sklepie). Kolejna odpowiedź sprawiła, iż nie miałem ochoty na jakiekolwiek zakupy w tym sklepie cyt: "Poproszę o konkrety, aby zakupić rzeczy w sklepie proszę wpłacić zaliczkę". Nie znajdowałem słów by jeszcze konkretniej wyrazić sprzedawcy, jakimi produktami jestem zainteresowany, niemniej jednak z uwagi na święta i chęć sprawienia radości bliskim próbowałem dalej. Niestety w tym momencie profesjonalizm sprzedawcy ukazał kolejne oblicze. Na odpowiedź na mojego meila czekam do dnia dzisiejszego. Sposób zakupu produktu był prosty, pamiątek w sklepie jest dużo. Forma zakupu i odbioru osobistego ( wpłacanie zaliczki) kompletnie jak dla mnie bezsensowna. Zakupy zrobiłem w innym sklepie. Duży minus dla sklepu, jeszcze większy dla sprzedawcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.