VIGAR

(4.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu Vigar. Przed sklepem znajduje się parking, gdzie swobodnie można zaparkować. Przy wejściu znajdują się wózki, zaś koszyki przy kasach – zazwyczaj. Po wejściu do sklepu wszędzie był porządek, żadnych palet pomiędzy alejkami. Podłoga w sklepach była czysta, nie dostrzegłam żadnych nieprawidłowości. Interesował mnie zakup mrożonych owoców, więc od razu udałam się w kierunku zamrażalek z żywnością. Nie miałam problemu ze znalezieniem upragnionego produktu, gdyż był duży wybór różnych mieszanek. Problem raczej był ze znalezieniem czystego opakowania, gdyż wszystkie opakowania były poklejone sokiem z owoców. Ceny towaru kształtowały się na atrakcyjnym poziomie. Obsługi sklepu nie zauważyłam przez cały czas pobytu w sklepie. Przy kasie akurat utworzyła się kolejka, więc kasjerka od razu wezwała koleżankę, więc mój czas oczekiwania nie był długi. Transakcja przebiegła sprawnie i szybko. Kasjerka nie przywitała i nie pożegnała mnie werbalnie.

zarejestrowany-uzytkownik

01.06.2012

Placówka

Płońsk, Warszawska 32

Nie zgadzam się (1)

VIGAR

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VIGAR?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?