Moja obserwacja dotyczy sklepu Vigar. Przed sklepem znajduje się parking, gdzie swobodnie można zaparkować. Przy wejściu znajdują się wózki, zaś koszyki przy kasach – zazwyczaj. Po wejściu do sklepu wszędzie był porządek, żadnych palet pomiędzy alejkami. Podłoga w sklepach była czysta, nie dostrzegłam żadnych nieprawidłowości. Interesował mnie zakup mrożonych owoców, więc od razu udałam się w kierunku zamrażalek z żywnością. Nie miałam problemu ze znalezieniem upragnionego produktu, gdyż był duży wybór różnych mieszanek. Problem raczej był ze znalezieniem czystego opakowania, gdyż wszystkie opakowania były poklejone sokiem z owoców. Ceny towaru kształtowały się na atrakcyjnym poziomie. Obsługi sklepu nie zauważyłam przez cały czas pobytu w sklepie. Przy kasie akurat utworzyła się kolejka, więc kasjerka od razu wezwała koleżankę, więc mój czas oczekiwania nie był długi. Transakcja przebiegła sprawnie i szybko. Kasjerka nie przywitała i nie pożegnała mnie werbalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.