andrzej.istore.pl

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Znalazłam tu bardzo...
Znalazłam tu bardzo niepochlebną opinię o tej internetowej pasmanterii, ale ja jestem bardzo zadowolona. Zamówienie złożyłam na stronie w środę po południu, a w poniedziałek miałam już paczuszkę w domu. Wszystko się zgadzało, przyszło dobrze zapakowane wraz z rachunkiem i spisem zamówienia. Chciałabym aby zawsze sklepy internetowe tak działały.

Redone

07.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (3)
W dniu 30...
W dniu 30 listopada w pasmanterii Andrzej www.andrzej.istore.pl włóczkę i inne rzeczy. Podczas składania zamówienia wybrałam opcję, że zapłacę pieniążki przelewem na konto. Po wykonaniu wszystkich czynności dostałam potwierdzenie złożonego zamówienia na maila, w którym oprócz innych rzeczy były zawarte 2 sprzeczne informacje. Najpierw napisane było, ze wybrałam zapłatę przelewem a poniżej w podsumowaniu zamówienia napisane było, ze za towar mam zapłacić 50 zł plus 15 zł za przesyłkę pobraniową. Ponieważ dane były sprzeczne napisałam maila do właściciela z informacją o błędzie i o tym, że płacę przelewem kwotę niższą gdyż zgodnie z jego cennikiem dostawy powinna być niższa. Poprosiłam również o potwierdzenie, że przyjął moje informacje. Ponieważ nie dostałam żadnej odpowiedzi to 1 grudnia zrobiłam przelew zgodnie z tym co napisałam dzień wcześniej. Przez kolejnych 9 dni nie miałam żadnej informacji od sprzedawcy. Ja powiem szczerze, że zapomniałam trochę przez ten czas o przesyłce. W dniu 10 grudnia zadzwoniłam do sklepu by zapytać o moje zamówienie. Najpierw przez jakieś 2 godziny nikt nie odbierał telefonu, ani stacjonarnego ani komórki. Koło 12 odebrała telefon kobieta, która w moim odczuciu dopiero się zbudziła. Głos miała zaspany i zupełnie nie wiedziała o czym ja mówię. W końcu powiedziała, że wszystkie przesyłki wyszły, że są problemy z ich centralą (?), bo ktoś tam źle nakleja numery nadania i paczki wracają. Poprosiłam ją by sprawdziła to dokładnie a ja oddzwonię do niej za godzinę. Niestety nie mogłam się do niej dodzwonić ponieważ znowu nikt nie odbierał telefonu. W poniedziałek zadzwoniła sama i powiedziała, że ona dzwoniła do mnie na komórkę i nikt nie odbierał. Powiedziała mi też, że przesyłka została wysłana, ale wróciła do nadawcy bo był jakiś błąd, którego nie potrafiła dokładnie określić bo to na centrali coś „sknocili”, ale ona już wysyła paczkę jeszcze raz. Następnego dnia zadzwoniłam ponownie i poprosiłam by podała mi numer nadania. Była godzina 14 a ona znowu sprawiała wrażenie zaspanej. Odpowiedziała mi, że paczkę nadała ale nie ma numeru nadania przy sobie bo jest poza biurem. Powiem szczerze, ze nie przekonały mnie jej słowa. Powiedziałam jej, ze ma natychmiast odesłać mi pieniądze na konto bo już 15 dni czekam na przesyłkę, której ona nie nadała. A jeżeli prawdą jest, ze przesyłka została nadana to jej zwyczajnie nie odbiorę. Kolejnego dnia sprawdziłam konto bankowe. Pieniądze za zamówienie zostały mi zwrócone w całości. Wraz z kosztem nadania przesyłki. Dzisiaj jest 20 grudzień i ja do tej pory nie dostałam awiza z poczty. Mogę zatem śmiało powiedzieć, że przesyłka nie została wcale nadana a pani kłamała ile wlezie. No cóż ja nigdy więcej nie złożę tam zamówienia a sklepowi gratuluję wspaniałej obsługi. Takim podejściem zyska wielu klientów.

Iskierka_1

20.12.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (16)

andrzej.istore.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż andrzej.istore.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Znalazłam tu bardzo...
Znalazłam tu bardzo niepochlebną opinię o tej internetowej pasmanterii, ale ja jestem bardzo zadowolona. Zamówienie złożyłam na stronie w środę po południu, a w poniedziałek miałam już paczuszkę w domu. Wszystko się zgadzało, przyszło dobrze zapakowane wraz z rachunkiem i spisem zamówienia. Chciałabym aby zawsze sklepy internetowe tak działały.