BRONX

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Postanowiłam unowocześnić połączenia...
Postanowiłam unowocześnić połączenia kablowe w nowym dekoderze POLSAT-u i wybrałam się do pobliskiego sklepu z tym sprzętem. Przed wejściem zauważyłam wyraźnie dwie części tego sklepu. Po lewej stronie od wejścia duże szyby wystawowe, podzielone nieczytelnie na 4 części, bez ekspozycji zewnętrznej, widoczne kraty i tyły lodówek i zamrażarek. Całość bardzo nieestetyczna, zaniedbana, przykurzona, w narożniku pajęczyny. Na dodatek bez banerów, plakatów (tylko jeden mały plakat kompletnie nie związany tematycznie z tym sklepem, reklamujący AIKIDO - dzieci, młodzież, dorośli – JAPOŃSKA SZTUKA SAMOOBRONY). W kilku miejscach akcentami wywieszki w różnych miejscach reklam firm: THOMSON, PANASONIC oraz napis: RTV MIX AGD - Sklep Partnerski, AUDIO TV VIDEO, Zakupy na raty. Po prawej zagospodarowanej stronie od wejścia – TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON - POLSAT, przed wejściem mały stojak reklama ZDJĘCIA CYFROWE. Wchodząc do wnętrza przywitałam się tradycyjnie (bez odpowiedzi) z jedynym pracownikiem, jaki był w tym sklepie, który akurat obsługiwał innego klienta. Przeszłam przez dwie alejki po lewej stronie z towarem: telewizory, radia, głośniki, pralki, lodówki, zamrażarki. Wróciłam do zadbanej części POLSAT-u, żeby zapytać, jak można zlikwidować pojawiające się często napisy na ekranie z wiadomością . Pan szczegółowo wyjaśnił mi, jak należy wejść na menu i ustawić fabryczne ustawienie (po powrocie do domu skutecznie zredukowałam to ustawienie). Po zakupieniu drobiazgów do połączenia kabli z anteną (poprawny przebieg sprzedaży, prawidłowo wydana reszta i paragon) pobrałam dwa aktualne katalogi: jeden z ofertą świąteczną Telewizji oraz drugi z propozycją Internetową. Na moje zapytania dotyczące montażu Internetu – Pan cierpliwie i szczegółowo wyjaśnił jak wybrać interesujący mnie pakiet. Dowiedziałam się również, co mogę zyskać w ramach MULTIOFERTY. Wyszłam ze sklepu zadowolona z pełnej, komunikatywnej oferty, fachowego objaśnienia różnych wariantów. Ale niestety moje zadowolenie obejmowało tylko część sklepu – sprzedającego anteny, tunery POLSAT-u wraz z instalacją, montażem i serwisem. Druga część RTV – AGD (oceniłabym na -3) mam nadzieję, że jest przejściowo niezagospodarowana z zaniedbaną witryną i wkrótce to się zmieni na lepsze…

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2010

Placówka

Opole, Kośnego 18

Nie zgadzam się (5)

BRONX

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BRONX?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Postanowiłam unowocześnić połączenia...
Postanowiłam unowocześnić połączenia kablowe w nowym dekoderze POLSAT-u i wybrałam się do pobliskiego sklepu z tym sprzętem. Przed wejściem zauważyłam wyraźnie dwie części tego sklepu. Po lewej stronie od wejścia duże szyby wystawowe, podzielone nieczytelnie na 4 części, bez ekspozycji zewnętrznej, widoczne kraty i tyły lodówek i zamrażarek. Całość bardzo nieestetyczna, zaniedbana, przykurzona, w narożniku pajęczyny. Na dodatek bez banerów, plakatów (tylko jeden mały plakat kompletnie nie związany tematycznie z tym sklepem, reklamujący AIKIDO - dzieci, młodzież, dorośli – JAPOŃSKA SZTUKA SAMOOBRONY). W kilku miejscach akcentami wywieszki w różnych miejscach reklam firm: THOMSON, PANASONIC oraz napis: RTV MIX AGD - Sklep Partnerski, AUDIO TV VIDEO, Zakupy na raty. Po prawej zagospodarowanej stronie od wejścia – TELEWIZJA, INTERNET, TELEFON - POLSAT, przed wejściem mały stojak reklama ZDJĘCIA CYFROWE. Wchodząc do wnętrza przywitałam się tradycyjnie (bez odpowiedzi) z jedynym pracownikiem, jaki był w tym sklepie, który akurat obsługiwał innego klienta. Przeszłam przez dwie alejki po lewej stronie z towarem: telewizory, radia, głośniki, pralki, lodówki, zamrażarki. Wróciłam do zadbanej części POLSAT-u, żeby zapytać, jak można zlikwidować pojawiające się często napisy na ekranie z wiadomością . Pan szczegółowo wyjaśnił mi, jak należy wejść na menu i ustawić fabryczne ustawienie (po powrocie do domu skutecznie zredukowałam to ustawienie). Po zakupieniu drobiazgów do połączenia kabli z anteną (poprawny przebieg sprzedaży, prawidłowo wydana reszta i paragon) pobrałam dwa aktualne katalogi: jeden z ofertą świąteczną Telewizji oraz drugi z propozycją Internetową. Na moje zapytania dotyczące montażu Internetu – Pan cierpliwie i szczegółowo wyjaśnił jak wybrać interesujący mnie pakiet. Dowiedziałam się również, co mogę zyskać w ramach MULTIOFERTY. Wyszłam ze sklepu zadowolona z pełnej, komunikatywnej oferty, fachowego objaśnienia różnych wariantów. Ale niestety moje zadowolenie obejmowało tylko część sklepu – sprzedającego anteny, tunery POLSAT-u wraz z instalacją, montażem i serwisem. Druga część RTV – AGD (oceniłabym na -3) mam nadzieję, że jest przejściowo niezagospodarowana z zaniedbaną witryną i wkrótce to się zmieni na lepsze…