Mariola

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Desery i lody...
Desery i lody prezentowały się bardzo dobrze.Ceny względem asortymentu również.Nie byłam zadowolona z kawy jaką otrzymałam.Zamówiłam latte i otrzymałam spienione mleko z jednym espresso.Smak kawy nie był wyczuwalny,kawa wyglądała na bardzo bladą.Obsługa ok ale nic tez mnie nie urzekło.Nie usłyszałam dzień dobry,do widzenia czy smacznego.

Paulina_1803

25.10.2017

Placówka

Gdynia, 10 lutego 11

Nie zgadzam się (0)
Cukiernia Mariola to...
Cukiernia Mariola to ciekawe i słodkie miejsce na umilenie chwili w oczekiwaniu np. na męża, który załatwia sprawy służbowe w okolicy. Znajduje się tam także kącik dla dziecka niezwykle przydatny oraz sporo miejsca, aby wygodnie usiąść. Obsługa jest bardzo miła, doradzi, zaproponuje coś wedle gustu klienta i z uwzględnieniem zawartości portfela. Na smakołyki nie trzeba długo czekać, wyroby są tradycją i według mnie nikogo jeszcze nie zawiodły. Wygląd cukierni jest przyjazny i przestronny, zawsze czysto. Polecam!

Beata_865

29.08.2014

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (0)
Pyszna kawa i...
Pyszna kawa i dobre ciastko. Polecam jabłecznik. Ceny trochę wygórowane, ale zawsze kolejki i tłok. Obsługa miła i sympatyczna, ale zapracowana maksymalnie. Sama kawiarenka połączona jest ze sklepikiem, trochę małe pomieszczenie jak na takie połączenie. Mam wrażenie że kawiarnia stylizowana na amerykański klimat.

Jakub_553

16.05.2012

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (0)
dzisiaj zajrzalam do...
dzisiaj zajrzalam do centrum handlowego Batory w Gdyni bardziej dlatego, żeby trochę się ogrzać. Wstąpiłam do kawiarni Mariola na ciepłą i pyszną kawę. Obsługa miła, aczkolwiek brakowało mi większego zaangażowania pracowników. czysto, schludnie, ładnie. Klientów niewielu, dlatego też obsługa według mnie powinna być zdecydowanie na wyższym poziomie. Choć oczywiście ilość nie powinna mieć wpływu na jakość. Stąd ocena 4+.

zarejestrowany-uzytkownik

15.12.2010

Placówka

Gdynia, 10 lutego 11

Nie zgadzam się (5)

Mariola

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mariola?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Desery i lody...
Desery i lody prezentowały się bardzo dobrze.Ceny względem asortymentu również.Nie byłam zadowolona z kawy jaką otrzymałam.Zamówiłam latte i otrzymałam spienione mleko z jednym espresso.Smak kawy nie był wyczuwalny,kawa wyglądała na bardzo bladą.Obsługa ok ale nic tez mnie nie urzekło.Nie usłyszałam dzień dobry,do widzenia czy smacznego.