Diana

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Będąc w trasie...
Będąc w trasie do Rzeszowa zatrzymałam się przy centrum handlowym chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Uwagę moją zwrócił sklep obuwniczy zlokalizowany tuż przy wejściu do centrum. Ekspozycja starannie umieszczona na regałach, na półkach wystawiona galanteria torebki. Ceny wyraźne. na środku sklepu starannie poukładane obuwie, z boku bliżej kasy wystawiony kosz z pantoflami, klapkami - starannie opisane ceny. Kupiłam buty model krótkie kozaki zimowe, ostatnia para. dowiaduje się przy kasie, iż nie ma możliwości reklamacji, ponieważ jest to model przeceniony ze względu na ostatnia parę. Nie ma tez możliwości płatności kartą. Pani pakuje buty na prośbę w reklamówkę. Obsługa miła, chociaż uważam, że taka informacja, o braku reklamacji powinna być umieszczona wyraźnie np. nad kasą. , jak również to, że sklep nie realizuje płatności w formie transakcji bezgotówkowych.

czystairlandia

09.12.2010

Placówka

Sędziszów Małopolski, Wesoła 12

Nie zgadzam się (1)

Diana

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Diana?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Będąc w trasie...
Będąc w trasie do Rzeszowa zatrzymałam się przy centrum handlowym chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Uwagę moją zwrócił sklep obuwniczy zlokalizowany tuż przy wejściu do centrum. Ekspozycja starannie umieszczona na regałach, na półkach wystawiona galanteria torebki. Ceny wyraźne. na środku sklepu starannie poukładane obuwie, z boku bliżej kasy wystawiony kosz z pantoflami, klapkami - starannie opisane ceny. Kupiłam buty model krótkie kozaki zimowe, ostatnia para. dowiaduje się przy kasie, iż nie ma możliwości reklamacji, ponieważ jest to model przeceniony ze względu na ostatnia parę. Nie ma tez możliwości płatności kartą. Pani pakuje buty na prośbę w reklamówkę. Obsługa miła, chociaż uważam, że taka informacja, o braku reklamacji powinna być umieszczona wyraźnie np. nad kasą. , jak również to, że sklep nie realizuje płatności w formie transakcji bezgotówkowych.