Terra Spa

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Poszedłem wykupić zabieg...
Poszedłem wykupić zabieg dla żony. Wcześniej przejrzałem w Internecie listę zabiegów oferowanych przez ten salon. Wstępnie wybrałem jeden. Jednak jak poszedłem bezpośrednio do salonu poprosiłem Panią o jakąś rekomendację. Pani ograniczyła się jedynie to takiego opisu zabiegów jaki był na stronie internetowej. Była miła, ale w ogóle się nie uśmiechała. Kolejna wada to umieszczenie czytnika do płatności kartą w miejscu niewidocznym dla klienta – pod blatem biurka. Jest to bardzo niebezpieczne zwłaszcza dla kart kredytowych, do których nie jest wymagany PIN. Poza tym muszę przyznać, że w salonie było bardzo czysto, klimatyzacja delikatnie chłodziła powietrze (nie było za zimno). Na stoliku stała mała dekoracja z suszonych kwiatów.

Adam_88

17.09.2009

Placówka

Warszawa, Mokotowska 57

Nie zgadzam się (30)
Poszedłem kupić dla...
Poszedłem kupić dla żony prezent - zabieg odnowy biologicznej. Pani wystawiła mi specjalny kupon podarunkowy i ładnie go zapakowała. Pani mnie obsługująca była miła i uprzejma. Obsługa była sprawna. Jedyna uwaga to taka, że przyjmując płatność kartą, pani trzymała moją kartę kredytową poza moim wzrokiem. Tracąc kartę kredytową z widoku, narażam się na niebezpieczeństwo jej skopiowania. Po mojej uwadze, Pani położyła kartę przede mną.

Adam_88

27.04.2009

Placówka

Warszawa, Mokotowska 57

Nie zgadzam się (34)

Terra Spa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Terra Spa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Poszedłem wykupić zabieg...
Poszedłem wykupić zabieg dla żony. Wcześniej przejrzałem w Internecie listę zabiegów oferowanych przez ten salon. Wstępnie wybrałem jeden. Jednak jak poszedłem bezpośrednio do salonu poprosiłem Panią o jakąś rekomendację. Pani ograniczyła się jedynie to takiego opisu zabiegów jaki był na stronie internetowej. Była miła, ale w ogóle się nie uśmiechała. Kolejna wada to umieszczenie czytnika do płatności kartą w miejscu niewidocznym dla klienta – pod blatem biurka. Jest to bardzo niebezpieczne zwłaszcza dla kart kredytowych, do których nie jest wymagany PIN. Poza tym muszę przyznać, że w salonie było bardzo czysto, klimatyzacja delikatnie chłodziła powietrze (nie było za zimno). Na stoliku stała mała dekoracja z suszonych kwiatów.