Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_WZfp

Dotycząca firmy: Vision Express

Treść opinii: Nie polecam salonu VE. Obsługa mało taktowna i niekompetentna. Ale do rzeczy. Zaprosili mnie na badanie wzroku. I po badaniu stwierdzili, że powinem mieć okulary do dali i bliży oddzielnie. Z uwagi na mój charakter pracy nie mogę korzystać z dwóch par oddzielnych. Poprosiłem o szkła progresywne, gdyż takie już wcześniej używałem. Okulary, za które zapłaciłem około 1400, nie nadawały się do noszenia. W dali było bardzo dobrze widać ale z bliska musiałem patrzeć na dolną część oprawek aby cokolwiek przeczytać. W trakcie odbioru stwierdziłem, że okulary są złe dobrane i poprosiłem o ich reklamację. Niestety, nie przyjęto mojej reklamacji ponieważ tych okularów jeszcze nie odebrałem. Najpierw musiałem je odebrać, zapłacić, a potem reklamować. Czyli jako klient zostałem zmuszony do kupna wadliwego towaru, gdyż w przeciwnym przypadku przepadła by mi zaliczka. Reklamacja została przyjęta i potwierdzona SMS-em. lecz na tym koniec. Dopiero po trzech miesiącach mojego dzwonienia poinformowali mnie, aby udał po dokonanie "zakończenie" formalności reklamacyjnej. Jakież było moje wielkie zdziwienie gdy w salonie VE poinformowali mnie, że muszę podpisać kolejne zlecenie na nowe okulary i znów muszę czekać około dwóch tygodni. No to jest jakiś absurd. Zrezygnowałem z ich usług i zażądałem zwrotu gotówki. Uff.. mam ich dosyć