Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_kNG3

Dotycząca firmy: Paris Optique

Treść opinii: Nie polecam salonu Paris Optique Sfera Bielsko-Biała. W zakupionych przeze mnie okularach była wada ukryta – soczewki miały równe poziome kreski (na lewej dwie, na prawej jedną). Na okulary czekałam 6 dni, na reklamację miesiąc, reklamacja pozytywna po ŻĄDANIU zwrotu pieniędzy. Obecnie nadal czekam na okulary [*]. Sądzę, że salony Paris Optique w całej Polsce działają w ten sam sposób, więc lepiej tam nie kupujcie jeśli nie musicie ;) To historia w pigułce, jeśli masz ochotę i czas to zapraszam do przeczytania poniższego tekstu  6 grudnia 2018 roku mój mąż zaniósł moje okulary na reklamację – Panie potraktowały go jakby wymyślił sobie rysy, ale bardzo doszukiwały się wszelkiego rodzaju śladów użytkowania (3 dniowego!) na okularach. Rysy, o których piszę są widoczne pod światło (mocne – słońce lub dobra żarówka) niestety w salonie Paris Optique w Sferze światło jest tragiczne, ale mężowi udało się ustawić okulary tak aby rysy były widoczne (te dwie na lewej soczewce), których widoczność z resztą potwierdziła jedna z pań pracujących w salonie. Reklamacja została złożona i po 7 dniach została odrzucona (14.12), ale w ramach „zadość uczynnienia?” mogłam sobie kupić nowe soczewki z rabatem 30% (trochę nawet się zaśmiałam, mogłam w sumie kupić znowu soczewki z wadą :D, ich osoba ds. reklamacji RYS NIE WIDZI, ale rabat przyznali, nie rozumiem takiej polityki firmy) mogłam też skorzystać z przekazania okularów do ekspertyzy do producenta – z czego oczywiście skorzystałam. W rozmowie z dnia 14.12 dowiedziałam się natomiast, że mąż kłamał, bo panie rys nie widzą, a ekspert z nimi się kontaktował i też nie widzi żadnych rys – no bidulek. 17.12 wysłałam do nich pierwszego maila z zapytaniem czy okulary zostały przekazane producentowi – brak odpowiedzi, następny mail był 28.12 z zapytaniem o wynik ekspertyzy – brak odpowiedzi, dopiero na mail z 6.01 dostałam odpowiedź, że producent uznał gwarancję (w mailu oprócz żądań wspomniałam o Rzeczniku Praw Konsumenta i sądzie). Odpisałam na maila z prośbą o kontakt mailowy do ich głównej siedziby – brak odpowiedzi [*]. Teraz od dnia 7.01 mają dwa tygodnie na oddanie mi moich okularów. Nie wiem teraz czy śmiać się czy płakać ;) Zgodnie z ustawą jest 14 dni na uznanie lub odrzucenie reklamacji, po tym czasie reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie, a 14 dni liczy się tak: oddanie na reklamację 6.12-> 7.12 pierwszy dzień-> 21.12 ostatni dzień na odpowiedź chyba, że jest dzień wolny od pracy, wtedy najbliższy dzień roboczy jest dniem , w którym odpowiedź powinna zostać wysłana.