Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_mJnk

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Ok 21.11.br w sklepie internetowym SMYK, zamówiłam kolyske 4in1 Chicco Baby Hug, w cenie 123.99zl, zapłaciłam odrazu ponieważ promocja była okazjonalna gdyż kołyski te chodzą w cenie 899zl. Po tygodniu dostałam pieniądze na konto i moje zamówienie zostało anulowane z powodu BRAKU MAGAZYNOWEGO (kompletna ściema, co więcej uznawana za nieuczciwe praktyki, ukrywanie towaru jest niezgodne z prawem). Prawda jest taka, że pomylili cena i usunęli natychmiastowo produkt z magazynu, a towaru nie wydali manipulują regulaminem. Prosiłam kilkukrotnie o kopie nagrania z konsultantką, która w pierwszej chwili była skłonna wymienić kolor kołyski, bo jest ona dostępna w innych kolorach, ale po zapoznaniu się ze sprawą również stwierdziła, że się nie da. Kopii nagrania nie otrzymałam, na mejla mi nie podpisują, innego koloru nie chcą wydać, za błąd w cenie nie obwiniają nikogo. Myślę, że w najbliższym czasie po prostu zgłoszę sprawa do sądu ponieważ z tego co widzę oszukują wszystkich konsumentów, są wielką korporacją i myślą że im wszystko wolno, naraził mnie na straty moralne i na pewno nie odpuszczę tej sprawy. porażka.