Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy infolinii Cyfrowego Polsatu (nr tel.: z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08, z telefonu komórkowego: 699 00 2222 lub 222 127 222 ). Infolinia jest czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Na infolinię zadzwoniłem w sprawie przedłużenia oferty telewizji satelitarne, na połączenie nie trzeba było długo czekać, jakieś 30 do 40 sekund po nawiązaniu połączenia zgłosiła się konsultantka telefoniczna. Przywitał się, przedstawiła i zapytała w czym może pomóc. Poprosiłem o przedstawienie oferty przedłużenia umowy na świadczenie telewizji satelitarnej. Pani konsultantka przedstawiła mi kilka różnych opcji, w tym jedną która mnie najbardziej zaciekawiła, czyli umowa na 29 miesięcy, przez pierwsze 9 miesięcy płace 14,9 zł/miesiąc i mam pakiet Familijny HD(wyższy - bogatszy), a od 10 miesiąca płace 24,9 i mam pakiet Rodzinny HD (niższy – mniejsza liczba kanałów). O ofercie tej rozmawialiśmy dłuższy czas, a na koniec jeszcze raz poprosiłem konsultantkę o podanie głównych szczegółów, żebym mógł sobie je zapisać. Po przedstawieniu oferty powiedziałem, że muszę jeszcze to przedyskutować z pozostałymi domownikami, i oddzwonię na infolinię za kilkanaście minut. Pożegnaliśmy się. Po około 10 minutach (po przedyskutowaniu ofert z domownikami) ponownie zadzwoniłem na infolinie, znowu mój telefon został szybko odebrany. Tym razem zostałem połączony do konsultanta (innego niż wcześniej) i od razu przeszedłem do konkretów. Powiedziałem, że chcę przedłużyć umowę na telewizję satelitarną i że już rozmawiałem dziś w tej sprawie i teraz chcę tylko potwierdzić swoją decyzję. Konsultant oczywiście poprosił o moje dane, sprawił ich poprawność i przeszedł do zakładki z propozycjami przedłużenia mojej oferty. Jak mu podałem warunki o jakich rozmawiałem chwilę wcześniej z panią konsultantką, to stwierdził, że tak taka oferta na 29 miesięcy jest, ale przez pierwsze 9 miesięcy będę płacił za pakiet Familijny HD nie 14,9zł/miesiąc, ale 24,9 zł (reszta się zgadzała). Ja się zapytałem to dlaczego wcześniej konsultantka przedstawiała mi inną ofertę, telekonsultant nie umiał mi tego wyjaśnić. Prawdopodobnie się po prostu pomyliła, jednak dziwne było to że kwotę tą (14,9 zł/mies.) podawała mi kilkakrotnie, i jak pod koniec rozmowy zapisywałem szczegóły oferty to też taką właśnie kwotę mi podała. W związku z tym, że warunki przedłużenia umowy były inne niż pierwotnie przedstawione ponownie musiałem się rozłączyć i ponownie przedyskutować to zresztą domowników. Po rozmowie z domownikami, okazało się że mimo iż przez te pierwsze 9 miesięcy opłata będzie wyższa niż pierwotnie była przedstawiana to i tak jest to dla nas najlepsze rozwiązanie i zdecydowaliśmy o tym, ze przedłużymy umowę. W związku z tym zatelefonowałem na infolinię po raz trzeci, jednak tym razem aby się połączyć trzeba było już czekać bardzo długo (było już po godzinie 22). W związku z tym zatelefonowałem w dni następnym (niedziela) z dodzwonieniem się nie było problemów, nie było też już różnic w ofercie, wszystko przebiegło szybko i sprawnie. Szkoda tylko tego pierwszego telefonu, bo pracownica wprowadziła mnie w błąd, zmarnowała czas mój i moich domowników, nasze pieniądze (kolejne telefony) oraz spowodowała rozczarowanie klienta (najpierw lepsze warunki a potem gorsze). W związku z tym wszyscy odczuliśmy pewnego rodzaju niesmak i nie byliśmy w pełni zadowoleni z oferty przedłużeniowej.