Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Do oddziału banku PKO BP udałem się w celu wpłacenia środków na konto bankowe. Po wejściu do lokalu przy ulicy Krakowskie Przedmiescie 14 dało się tuż po wejsciu zaobserwować stare posadzki i schody.Szczerze mówiąc nie widziałem takich bardzo dawno. Wywołało to u mnie trochę lekkie zdziewienie, gdyż pomyślałem, że tak duży bank jak PKO BP na pewno mógłby się postarać o coś lepszego. Po wejściu z korytarza do sali głownej stanąłem w długiej kolejce, nie każdy z oczekujących mógł usiąść ( na około 20 osób w kolejce około 8 siedziało przy małych kwadratowych stoliczkach, na niezbyt nowych krzesłach. Na oczach petentów widać było zniecierpliwienie i zmęczenie.Sama płynność obsługi była dobra i trudno byłoby coś zarzucić. Na uwagę zasługiwało otoczenie, które na pierwszy rzut oka odbiegało od dzisiejszych standardów.Zbyt mało siedzeń dla oczekujących, brak automatu na numerki-brak usystematyzowania i uporządkowania obsługi. Rozwiązania tego typu na pewno postawiły by w lepszym świetle bank, usprawniłyby obsługę oraz podwyższyły stopień zadowolenia klientów. Praca personelu na wysokim poziomie - uprzejmie (przywitanie, pytania pomocnicze, służenie pomocą itp.), sprawnie i dość szybko jeśli nie liczyć czasu spędzonego na oczekiwaniu.