Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: MPK Lublin
Treść opinii: Mieszkam w Prawiednikach od 3 lat. Ze względów ekonomicznych podróżuję komunilacją miejską. Aby na czas dostać się do Lublina, gdzie uczę się i studiuję muszę wyjechać z wyprzedzeniem 2h. Od autobusu zależy więc czy będę na czas w danym miejscu. Zawsze jeździłem autobusem o 9:22 jednak tym razem niedoczekałem sie jego przyjazdu z niewiadomych mi przyczyn. Spóźniłem się rzez to na uczelnię i rozmowę rekrutacyjną bardzo dla mnie ważną. Takei sytuację są częste na linii nr 25. Autobusy jeżdzą 1 lub 2x na godzinę więc jak jeden się spóźni trzeba jechać busem lub czekać na następny. Skoro mam przejazdówkę chciałbym wykorzystywać ją w pełni i nie dopłacać do innych przewoźników. Spóźnienia i awarie w MPK lublin doprowadzają do tsakich sytuacji, że klient musi dopłacać do innych form transporu, gdyż infrastruktura MPK Lublin jest stara i wadliwa, często się psuje, bardzoi często nie ma pojazdów zastępczych-w zimie kilka razy nie było autobusu 2-3 godziny. Błędy zdarzają się zbyt często by mówić o sytuacjach losowych. Faktem jest, że sporo pojazdów jest nowych, lecz są one wybierane losowo na poszczególne linie i nie jeżdżą regularnie na tych samuch trasach. Dla osób spod Lublina dojeżdżających MPK jest bardzo ważne by świadczenie usług transportowych było pewne, autobusy jeździły punktualnie, akierowcy byli uprzejmi i życzliwi czego nie można powiedzieć o wielu pracujących w mpk. trudno mówić dokładnie o kogo chodzi gdyż pracują rotacyjnie. Autobusy często są nieumyte a wewnątrz śmierdzi brudem.