Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aj

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Brałam kredyt w tym banku ponad rok temu oraz w tym roku, nadal prowadzę tam rachunek. Obsługa jest niesamowicie profesjonalna i przyjazna, podpowiada i kieruje we właściwe miejsca w celu załatwienia formalności, podpowiada jak rozwiązać logistycznie(po kolei) sprawy z dokumentacją. Nie jest nachalna, ale kompetentna. Jedynym minusem jest brak kontaktu telefonicznego do konkretnej osoby pracującej w placówce. Można liczyć jedynie na kontakt z ich strony, ale telefon jest umówiony na daną godzinę i słowność obsługi jest stuprocentowa. Fakt, że kredyt nie jest może na najlepszych warunkach, ale brałam go sama i nie miałam zabezpieczenia. Oferta była dość korzystna, inne banki wymagały dodatkowych zabezpieczeń. Moim zdaniem Millennium jest bankiem przyjaznym klientowi, dość sformalizowanym, ale bardzo "ludzkim". Nastawionym na klienta.