Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Patrycja_80

Dotycząca firmy: Apollo

Treść opinii: W środę zaniosłam do sklepu komputerowego Apollo, toner od drukarki w celu powtórnego nabicia go przez pracowników sklepu. Około godziny 16.40 w piątek postanowiłam go odebrać. Asortyment sklepu i oferowane usługi są duże i cieszą się popularnością wśród mieszkańców Radomska. Pracująca tam pani, gdy poprosiłam ją o odbiór tonera, zniknęła na 10 min, zostawiając mnie samą w sklepie, po czym wróciłam z nabitym przed 10 minutami tonerem do drukarki. Nie było w tym zdarzeniu nic dziwnego, jednak z tonera po włożeniu do torebki zaczął powoli sączyć się wlany tusz, zalewając foliową torebkę. Cena nabicia tonera była niska, ponieważ kosztowało to 20 zł, jednak kompetencje pracownicy oraz czas obsługi pozostawiały wiele do życzenia