Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Małgorzata_23

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Bankomaty Banku Millennium są trudne w obsłudze. Po włożeniu do bankomatu karty płatniczej na ekranie pojawiają się komunikaty, które są graficznie tak zaaranżowane jakby wyświetlacz miał funkcje tabloidu i ma się wrażenie, że aby wykonać pożądaną operację należy dotykać pól widocznych na ekranie. Tymczasem ekran nie jest tabloidem i należy używać przycisków umieszczonych po bokach ekranu lub na dolnej klawiaturze z cyframi na zmianę. Niejasne jest kiedy należy potwierdzać operacje na bocznych przyciskach, a kiedy na dolnej klawiaturze i w rezultacie robi się to metodą prób i błędów co wydłuża cały proces. Korzystanie z bankomatu utrudnia również półka odchodząca od ściany na wysokości kolan, która stanowi przeszkodę uniemożliwiającą zbliżenie się do bankomatu. Był to mój pierwszy kontakt z bankomatem Banku Milennium, zwykle korzystam z bankomatów BZ WBK lub sieci Euronet, które są bardziej funkcjonalne.