Szukaj opinii o...Gdzie?



Wystartowały Mistrzostwa Jakości Obsługi

Mistrzostwa Jakości Obsługi

Już od tygodnia możemy obserwować rywalizację piłkarzy podczas Mistrzostw Świata w Rosji. Równolegle z nimi swoje mecze rozgrywają najprzyjaźniejsze firmy w Polsce podczas pierwszych Mistrzostw Jakości Obsługi. Tu nie chodzi o zwykłe mecze – tutaj gra toczy się o satysfakcję konsumentów! Za nimi pierwszy etap fazy grupowej. O tym, które firmy przejdą do dalszych rozgrywek zadecydują ich klienci.


Mistrzostwa tylko dla najlepszych

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 – czyli firmy wyróżnione przez klientów pod względem najwyższych standardów obsługi – rozpoczęły swoje pierwsze Mistrzostwa. Gwiazda to nie tylko symbol, ale również zobowiązanie do dalszego rozwoju w sferze obsługi. To właśnie kontakt z obsługą najbardziej wpływa na satysfakcję klientów i ich zakupowe decyzje. Według badań US Chamber of Commerce, aż 68 proc. konsumentów decyduje się na korzystanie z usług konkurencji ze względu na niezadowolenie ze standardów obsługi innej firmy. Mistrzostwa Jakości Obsługi stanowią więc świetną okazję, aby sprawdzić czy firmy nie straciły kondycji i w dalszym ciągu obsługują klientów na najwyższym poziomie.


Sieć sprzedaży staje się boiskiem, a sprzedawcy to jedna drużyna

W tych mistrzostwach boiskiem jest sieć sprzedaży i komunikacji, a drużyną – zespół obsługi klient. Natomiast zwycięskie gole to nic innego jak pozytywnie oceny konsumentów. Jeszcze przez kilka dni firmy odbywają mecze w fazie grupowej, a te, które otrzymają najwięcej rekomendacji, jako zwycięzcy przejdą do fazy pucharowej. Firmę, która otrzyma tytuł Mistrza Jakości Obsługi poznany 19 lipca – czyli po zakończeniu piłkarskiego turnieju. Obecnie zmagania uczestników można śledzić na platformie www.mistrzostwa.jakoscobslugi.pl, gdzie klienci za pomocą specjalnego formularza zgłaszają swoje opinie.

Raport Jakość Obsługi w Polsce


Pierwsze w Polsce Mistrzostwa najlepszych firm

Rozgrywane mecze są bardzo interesujące, ponieważ naprzeciwko siebie stają najlepsi przedstawiciele różnych branż, m.in. banków, supermarketów, serwisów e-commerce czy firm telekomunikacyjnych. Mistrzostwa Jakości Obsługi to pierwsze takie wydarzenie, dzięki któremu najlepsze firmy mogą sprawdzić skuteczność obranej taktyki na polu obsługi klienta. W bezpośrednich starciach mają okazję porównać m.in. stosowane standardy, umiejętności komunikacyjne, kompetencje i wiedze personelu. Na firmowym boisku ważny jest także czas obsługi, który ma duże znaczenie dla 77 proc. klientów, jak wynika z raportu Salesforce: State of Service.


Mistrzostwa z korzyścią dla firm i klientów

Istotny jest również poziom zadowolenia klientów - ich osobiste doświadczenia w kontaktach z firmą oraz ogólne wrażenia z wizyty w placówce. Z badań Salesforce wynika, że jakość obsługi pozytywnie wpływa na efekty finansowe ponad 80 proc. firm. Ponadto w 2017 roku główny wskaźnik jakości obsługi w Polsce osiągnął rekordowy poziom – 77,9%. Jest to bardzo dobry prognostyk na przyszłość, mimo iż 1 na 5 klientów jest wciąż niezadowolony ze świadczonej obsługi.


Zmotywowana reprezentacja to klucz do sukcesu

Jedną z idei Mistrzostw jest także motywacja i integracja. Jest to znakomita okazja dla firm, aby motywowały personel do jeszcze lepszej obsługi klientów oraz do integracji przy wspólnym kibicowaniu. W końcu to właśnie pracownicy, którzy na co dzień stają oko w oko z klientem, stanową reprezentacje firm. Grając do jednej bramki, firmy mogą wzmocnić swoje relacje z pracownikami i klientami, a także skutecznie podnosić jakość świadczonej obsługi.


Organizatorem Mistrzostw Jakości Obsługi 2018 jest Polski Program Jakości Obsługi. W wydarzeniu uczestniczą laureaci 11. Edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, m.in.: Play, Lidl, Serwis Fabryczny Sprzętu Gospodarstwa Domowego Bosch Siemens Gaggenau Zelmer, PKN Orlen. Mistrzostwa trwają od 14 czerwca do 19 lipca 2018 roku na platformie www.mistrzostwa.jakoscobslugi.pl



powrót

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.