Opinie wystawione przez użytkownika: mysty_1

Fatalnie

Fatalnie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.09.2016
PKO BP Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Raiffeisen Polbank Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 30.08.2016
ERGO Hestia Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Ocena z dnia: 30.08.2016
GENERALI Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Infolinia

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Kontakt online

Fatalnie

Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Fatalnie

Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na minus: wiedza i doradztwo. Na plus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Fatalnie

Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Firma jest ostatnio bardzo aktywna na Grouponie

Firma jest ostatnio bardzo aktywna na Grouponie. Zakupiłam tam pakiet 6 zabiegów i zadzwoniłam w celu umówienia terminów wizyt. Zostałam odprawiona z kwitkiem z informacją, iż mam samodzielnie umówić sobie wizyty na stronie www. Kiedy przyjechałam na pierwszy zabieg zostałam uświadomiona, że tak naprawdę będę miała wykonane 3 zabiegi, ponieważ 30 min to za mało. Szkoda, że nikt nie zmieścił takiej informacji w serwisie Groupon. Pomimo, iż byłam umówiona na konkretną godzinę musiałam czekać 15 min i tym samym czas mojego zabiegu został skrócony. Porażka! Nie polecam! Nie dajcie się nabrać na "promocje" salonu Rulczyński.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem