Opinie wystawione przez użytkownika: david_1

Bardzo źle

Bardzo źle. Podczas wizyty w celu zamknięcia konta na obsłudze była tylko jedna osoba musiałem dosyć długo czekać na wypełnienie dokumentów Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Raiffeisen Polbank Inna forma kontaktu

OK

OK. Zmodernizowane placówki Banku Śląskiego zachęcają do odwiedzania banku Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 01.08.2017
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo. Getin Banku nie obowiązują praktycznie żadne standardy obsługi czas oczekiwania w kolejkach jest bardzo długi W związku z pracą dwóch osób na sali sprzedażowej Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Agent który był człowiekiem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
Aviva Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Zara Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
H&M Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
JYSK Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

OK

OK. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Źle

Źle. Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem