Opinie wystawione przez użytkownika: biały

Musze przyznać

Musze przyznać, że mile wspominam rozmowę z konsultantem. Zadzwoniłem do Nc+ aby dowiedzieć się odnośnie mojej oferty, którą w chwili obecnej posiadam. Nie sądziłem, że zostanę tak szybko sprawa zostanie rozwiązana. Po poinformowaniu konsultanta w czym mam problem, konsultant od razu rozwiązał mój problem. Wyjaśnił mi, jak mam ustawić parametry na dekoderze, aby działał on prawidłowo. Po odpowiednim ustawieniu sprzęt zaczął działać prawidłowo.

Ocena z dnia: 15.01.2016
Platforma Canal+ Infolinia

To

To, co firma oferuje dla stałych klientów to dramat. Jestem w csk, która została przejęta przez Internetię, która jest chyba połączona z Netią, bo z tej firmy dzwonią do mnie z ofertą. Kończy mi się w tym roku umowa i już są telefony. Oferowana jest dla mnie SPECJALNA oferta dla stałych klientów. SPECJALNA OFERTA??????????? Żarty. Konsultant oferuje to, co jest na stronie internetowej firmy Netii. Jak powiedziałem, że jest to samo na stronie internetowej to konsultant stwierdził, że to jest nie możliwe, bo ja dostałem naprawdę specjalną ofertę. Niestety, ale to kłamstwo. Poinformowałem o szczegółach konsultanta i był bardzo zdziwiony, że oferta, którą dla mnie specjalnie została przygotowana jest nawet gorsza od tej, która jest na stronie. DRAMAT i KŁAMSTWO. Jak tu można z taką firmą współpracować. Kolejna sprawa, że mam problem z pocztą meilową, gdyż nie mogę wysyłać meili z serwera csk.pl gdyż system antywirusowy, który posiadam informuje mnie, że skończył się termin ważności certyfikatu. Zgłosiłem ten problem i tylko dostałem krótką informację, że to jest mój problem a nie ich i koniec. Żadnej podpowiedzi i pomimo, że meile mogę odbierać a nie mogę wysyłać to ich to nie interesuje. To jest mój problem. Po co więc z taką firmą współpracować.A jak zgłaszam problem na Netii (bo ta firma mi oferuje przedłużenie umowy) to odsyłają mnie na stronę internetową Internetii. To gdzie mam zgłaszać problemy?????

Ocena z dnia: 21.11.2014
Netia Infolinia

Po zatrzymaniu się przy dystrybutorze od razu zauważyłem

Po zatrzymaniu się przy dystrybutorze od razu zauważyłem, że wszędzie panuje porządek. Dystrybutor, jak i jego najbliższe otoczenie jest czyste. Dostępne były rękawiczki jednorazowe z których z chęcią skorzystałem. Po wejściu do środka od razu rzuca się porządek. Widoczne produkty były poukładane. Nigdzie nie zauważyłem pustych miejsc. Po podejściu do kasy od razu przywitał się ze mną pracownik, który ubrany był w firmowe ubranie. Pracownik był zadbany. Pracownik przywitał się ze mną i przed zakończeniem transakcji zaproponował mi zakup zapachu. Podziękowałem, ale tym razem nie skorzystałem. Dość szybko transakcja została zakończona. Pracownik podał mi ilość punktów, które zostały mi doliczone do programu. Zostałem także pożegnany i zaproszony ponownie. Musze nadmienić, iż przy kasie znajdowała się informacja, kto w dniu dzisiejszym jest odpowiedzialny za stację. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie jeden fakt. A mianowicie choinka, która stała przy wejściu. Przecież do świąt jest jeszcze daleko a tu już choinka. To już jest przesada. Lubię święta, ale nie w listopadzie.

To

To, co się dzieje w DSK w poradni odczuleniowej to już parodia. Jest wielki problem z wejściem do gabinetu, bo wszystkim rządzi i o wszystkim decyduje jedna z zatrudnionych tam pielęgniarek. Trzeba łaskawie czekać na odczulenie, bo Pani jest zajęta rozmową z koleżanką. Jak już pacjent wejdzie, to Pani pielęgniarka prawie krzykiem odzywa się do dziecka, który i tak jest wystraszony. Najgorzej jest za pierwszym razem. My za karę byliśmy przyjęci na samym końcu, bo syn nie dał się zaszczepić a jak się już mu wytłumaczyło, to pani pielęgniarka za karę odesłała nas na koniec. Tak było rok temu, ale jak rozmawiałem z rodzicami innych dzieci tak jest nadal i bez zmian.

Zastanawiam się

Zastanawiam się, po co na stronie internetowej znajduje się informacja, że można uzyskać podstawowe informacje za pomocą kontaktu drogą meilową. Wysłałem kilka razy proste zapytanie odnośnie rodzaju PIT-u, jednakże do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Zadzwoniłem więc do urzędu z pytaniem i przy okazji zapytałem się, czy odpowiedzi są zwracane drogą meilową. Okazało się, że nie. Więc po co istnieje taka możliwość?

Ostatnio jestem zaskoczony podejściem kierowców w stosunku

Ostatnio jestem zaskoczony podejściem kierowców w stosunku do pasażerów. W dniu wczorajszym w godzinach rannych zostało włączone ogrzewanie, gdyż poranki już są chłodne w godzinach popołudniowych kierowca poczekał na mnie gdy zauważył mnie biegnącego do autobusu. Jakiś czas temu było to nie do pomyślenia. Kierowca pomimo że widział pasażerów, to nie czekał lecz zamykał drzwi przed "nosem" i odjeżdżał. Mam nadzieję, że to nie jest odosobniony przypadek.

Posiadam w tej chwili ubezpieczenie na życie z funduszem

Posiadam w tej chwili ubezpieczenie na życie z funduszem inwestycyjnym od kilku lat. Na początku przedstawiciel informował mnie, że co jakiś czas będzie się ze mną kontaktował celem jak najlepszego zainwestowania środków, które znajdują się na moim koncie. Niestety. To była tylko mowa, gdyż po kilku miesiącach mój opiekun się zmienił. Zaproszono mnie do siedziby. Myślałem, że będziemy rozmawiali o inwestowaniu a tu okazało się, że to było przedstawienie się. Dramat. Po to jechałem na drugi koniec miasta, aby się przedstawić. Po co?? Po kilku kolejnych miesiącach kolejna zmiana opiekuna i znowu tylko przedstawienie się. Dramat. W przeciągu 3 lat ani razu nie skontaktowano się ze mną aby przesunąć zgromadzone środki na inne konta aby jak maxymalnie uzyskać zyski. Sam muszę kombinować aby wyjść na zero bo tylko tracę, gdyż pobierana jest co miesiąc opłata. Jeszcze tylko 2 lata i opuszczę firmę, gdyż nie mam ochoty byc w firmie która kontaktuje się ze mną w dniu rocznicy i aby zwiększyć składkę.

Ocena z dnia: 27.09.2014
GENERALI Inna forma kontaktu

Sklep osiedlowy po generalnym remoncie

Sklep osiedlowy po generalnym remoncie. Wszystko ładnie wyeksponowane i czytelnie. Obsługa miła i kompetentna. Bez żadnego problemu można liczyć na ich pomoc. Obsługa przy kasie dość szybka i sprawna. W momencie większej ilości klientów wzywany jest kolejny pracownik, aby rozładować kolejki. Polecam.

Udałem się na zakupy zachęcony cena promocyjną tabletek do

Udałem się na zakupy zachęcony cena promocyjną tabletek do zmywarki. Już w pierwszej alejce było specjalne oznaczenie. Wziąłem kilka opakowań i udałem się do kasy. Niestety, ale przy kasie okazało się, że każde opakowanie ma różną cenę. tylko jedno z opakowań miało cenę promocyjna a pozostałe były droższe. Udałem się więc do Biuro Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji. Pracownik sam chodził do półki aby sprawdzić cenę i faktycznie, cena była promocyjna. Niestety, ale pracownik nie był w stanie wyjaśnić, dlaczego nie ma ceny promocyjnej. Z musu musiałem wziąć jeden rodzaj. Ponadto, jeden z wybranych rodzai był w tej samej szacie graficznej ale miał inny kod i tez był w innej cenie.

Udałem się na zakupy zachęcony aktualnymi promocjami

Udałem się na zakupy zachęcony aktualnymi promocjami. W samym sklepie był porządek, co ułatwia robienie zakupów. Nie mogłem znaleźć interesującego mnie produktu, więc poprosiłem o pomoc w poszukiwaniach najbliższego pracownika. Pracownik bez żadnego problemu spełnił moją prośbę i pomógł mi w znalezieniu mnie interesującego mnie produktu. Widać było zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz że klient stawiany jest na pierwszym miejscu.

NIe wiem

NIe wiem, kto decyduje o remontach ulic ale to już jest dramat. Rozpoczął się rok szkolny a tu raptem urzędnicy zamknęli na kilka dni ulicę z dojazdem do szkoły. Nie ma możliwości tam dojechania bo urzędnicy postanowili wyremontować ulicę. Fajnie, ale jest ALE. W szkole są klasy intergracyjne, gdzie dzieci w większości są dowożone do szkoły przez rodziców samochodami. A tu nie można. Rodzice muszę np. z wózkiem jechać spory kawałek aby dojść do szkoły. Ponadto, został uniemożliwiony dojazd samochodów dostawczych do szkolnej stołówki. Dramat. Oczywiście widać, że spora część łamie zakazy aby dojechać do szkoły. Tak, jakby nie można było zrobić remontu w wakacje, gdy szkoła nie pracuje.

Ocena z dnia: 25.09.2014
Urząd Miasta Białystok Inna forma kontaktu

Strona poświęcona nauce gry na gitarze

Strona poświęcona nauce gry na gitarze. Podawane są tu podstawy gry. Każdy kto chce się nauczyć gry na gitarze powinien tu zajrzeć. Ja osobiście zacząłem naukę gry na gitarze dwa tygodnie temu i już widzę postępy. Osoba prowadząca kurs dokładnie i powoli podaje jak należy trzymac gitarę i nie tylko. Polecam wszystkim.

Ocena z dnia: 25.09.2014
alegitara.pl Kontakt online

Coraz gorzej się dziej z tą firmą

Coraz gorzej się dziej z tą firmą, jak przeszła w inne ręce. Kończą mi się umowy i chciałem poznać oferty zachęcające mnie do zostania. Wysłałem zapytanie drogą meilową, ale nic z tego. Nie otrzymałem żadnej propozycji. A było to wysłane ponad miesiąc temu. Dziwne podejście do klienta, który jest z nimi ponad 13 lat. W związku z tym, że nie interesuje ich klient postanowiłem podpisać z firmą konkurencyjną.

Ocena z dnia: 25.09.2014
T-Mobile Inna forma kontaktu

Dostałem listę książek do szkoły i się przeraziłem

Dostałem listę książek do szkoły i się przeraziłem, czy znajdę wszystko w niższej cenie w jednym miejscu. Trochę to trwało, ale trafiłem na stronę ksiegarniapodreczniki.pl. Firma oferuje m.in. książki do szkoły podstawowej. Z uwagi na to, że mam 2 uczniów w różnym wieku musiałem szukać książek do różnych klas. Akurat tam wszystko było i w niższej cenie. Oczywiście złożyłem zamówienie. Ale znajoma poprosiła mnie o zakup podobnego kompletu jaki ja zamówiłem. Napisałem meila z prośbą o niewysyłanie zamówionych pozycji gdyz być może jeszcze złożę domówienie. Było to w ciągu dnia i po kilku minutach otrzymałem informację, że wstrzymują dostawę do momentu aż wyślę informację, że już mogą zrealizować zamówienie. Pomimo, że to trwało 2 dni, czekali cierpliwie. Po potwierdzeniu wysyłki już na drugi dzień miałem zamówione książki w domu. Szybko i tanio. Polecam.

Ocena z dnia: 03.07.2014
ksiegarniapodreczniki.pl Kontakt online

Zaszedłem do pizzerni

Zaszedłem do pizzerni, gdyż już dawno nie byłem. Po krótkiej chwili otrzymałem menu i miałem czas, aby się z nim zapoznać. Po kilku minutach złożyłem zamówienie. Kelnerka oczywiście zaproponowała różne dodatki, z których częściowo skorzystałem. Poinformowano mnie o czasie realizacji zamówienia. Oczekując na pizzę zauważyłem, że obsługa dba o czystość pizzerni. Na bieżąco sprząta opuszczone stoliki. W określonym czasie otrzymałem wybraną pizzę. Była ona smaczna. Muszę nadmienić, że talerz i sztućce były czyste. Podczas konsumpcji podeszła do mnie kelnerka z zapytaniem, czy coś jeszcze sobie życzę. Nie tym razem. Polecam.

Portal oferujący m

Portal oferujący m.in. badania domostw. Jest uczestnikiem takich badań i po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów postanowiłem wybrać interesujący mnie produkt. Jednakże chciałem się dowiedzieć czegoś więcej. Wysłałem więc zapytanie i ku mego zdziwienia po kilkunastu minutach już miałem odpowiedź na meilu. Byłem bardzo mile zaskoczony. Polecam innym ten portal, bo warto.

Ocena z dnia: 03.07.2014
gfk.pl Kontakt online

Browar Warka zorganizował promocję

Browar Warka zorganizował promocję, gdzie można wygrać 2000000 paczek Leys. Fajnie. Akurat znalazłem i chciałem wymienić na Laysy. Udałem się do sklepu, gdzie zawsze można było dokonywać wymian. Ale nic z tego. Okazało się, że na cały Białystok jest tylko 9 punktów, gdzie można dokonać wymiany. Dramat. O co tu chodzi? Taka poważna firma a tak olewa klientów. Po co te reklamy w telewizji?

Ocena z dnia: 03.07.2014
warka.com.pl Kontakt online

Jestem posiadaczem III filaru w Generali i niestety teraz

Jestem posiadaczem III filaru w Generali i niestety teraz tego żałuję. Zero kontaktu. Opiekun się zmienił i tylko dostałem informację sms-em. Zero pomocy. Sam próbuję zmieniać udział w akcjach bez podpowiedzi. Firma tylko się kontaktuje jak jest rocznica. Nie polecam nikomu tej firmy ubezpieczeniowej.

Ocena z dnia: 03.07.2014
GENERALI Kontakt online

Viatoll

Viatoll - system do poboru opłat za korzystanie z Polskich autostrad. Jest teraz promocja, że za kwotę 100,00 zł można nabyć urządzenie, gdzie jest ujęte 50,00 zł za używanie autostrad. Wszystko fajnie, jednakże promocja jest ograniczona tylko do 7 województw, gdzie można zakupić to urządzenie. Co to za promocja, skoro nie mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy autostrad w Polsce.

Ocena z dnia: 03.07.2014
viatoll.pl Kontakt online

Smród i syf

Smród i syf. Udałem się na zakupy a tu aż się przeraziłem. Stojaki z towarem pooblewane napojami - zeschniętymi, podłoga brudna i klejąca. Ponadto zauważyłem półki zakurzone. Obsługi mało, nie było do kogo się zgłosić z pytaniem.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem