Opinie wystawione przez użytkownika: Złośnica

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
Link4 Inna forma kontaktu

Szukałam mebli kuchennych

Szukałam mebli kuchennych. Spodobały mi się meble w tym właśnie markecie. Zapytałam pracownika kto mógłby mi pomóc wycenić te meble do wymiarów mojej kuchni. Pan polecił swojego kolegę obok który specjalizował się w projektowaniu i wycenie. Ponieważ był w tym momencie zajęty - poszłam do alejki obok zobaczyć blaty. Gdy wróciłam tego pracownika już nie było. Czekałam na niego dosyć długo, jednak nie pojawił się. Jak się okazało ten pan najzwyczajniej w świecie poszedł do domu... Byłam z małym dzieckiem, wiedział, że czekam. Mógł powiedzieć, że dziś już nie ma czasu albo cokolwiek a nie zostawić klienta i po prostu sobie pójść...Brak kultury. Kolega który przekazywał mi tą informację o nieobecność, był zażenowany tą sytuacją i było mu wstyd.

To nowy sklep

To nowy sklep, niedawno otwarty. Jest bardzo duży i przestronny. Swobodnie można oglądać wszystkie produkty, zawsze dostępne są koszyki na zakupy. Jest też czytnik cen, dzięki czemu można się upewnić co do ceny. Pracownice Biedronki uwijają się jak mrówki, ponieważ w tym sklepie zawsze jest pełno ludzi. Do kas zawsze są kolejki, mimo iż otwarte są 3 czy 4 kasy. Panie pracujące na sklepie starają się utrzymać porządek na sali sprzedaży, choć to trudne kiedy klienci oglądają produkty i nie odkładają na miejsce lub nie wkładają do opakowań. Zawsze jednak chętnie pomogą klientom znaleźć jakiś produkt lub udzielą informacji o produkcie.

Byłam umówiona z doradcą na rozmowę w sprawie inwestycji

Byłam umówiona z doradcą na rozmowę w sprawie inwestycji finansowych. Przyszłam spóźniona o 5 minut. Weszłam do lokalu i usiadłam na pufie, czekając aż ktoś podejdzie. W końcu podszedł do mnie pewien doradca. powiedziałam, że byłam umówiona. Pan sprawdził grafik i niestety nie było mnie! zaczął coś sprawdzać w komputerze, później konsultował z innym doradcą i zdecydował że mnie przyjmie, choć za pół godziny ma umówionego klienta. Rozmowa więc była szybka. Doradca był bardzo przekonujący, choć nie naciskał na szybką decyzję. Mówił prostym językiem, rysował, odpowiadał na moje wątpliwości. Po spotkaniu przesłał mailem podsumowanie wizyty. Niestety nie było tam wszystko, o czym rozmawialiśmy.

Zadzwoniłam na infolinię Open Finance

Zadzwoniłam na infolinię Open Finance, gdyż chciałam zasięgnąć porady finansowej. Odebrała pani, która od razu przystąpiła to proponowania całej oferty. Nie dała mi dojść do słowa i zaproponowała spotkanie w jednym z oddziałów firmy. Przekonywała, że jest bezpłatne, że będzie czekała na mnie oferta a doradca pomoże mi podjąć decyzję. Umówiła mnie więc na to spotkanie. podczas dalszej rozmowy, trzykrotnie powtórzyła adres, datę i godzinę spotkania. Kiedy zapytała czy wiem gdzie jest siedziba - przytaknęłam a mimo to i tak usłyszałam jak mam przyjechać i gdzie postawić auto. Pani irytowała mnie z każdą sekundą coraz bardziej, ale wytrzymałam do końca rozmowy bez rzucania słuchawką.

Ocena z dnia: 12.05.2013
Open Finance Infolinia

Robiłam codzienne zakupy w Biedronce

Robiłam codzienne zakupy w Biedronce. Nie lubię za bardzo tego sklepu za to, że nie ma miejsc parkingowych pod sklepem (tylko dla niepełnosprawnych) i za to, że sklep jest mały a alejki wąskie. Zakupy z dzieckiem w wózku nie wchodzą w grę. Asortyment w sklepie jest szeroki a towar regularnie dokładany. Podczas moich zakupów było sporo ludzi, co znacznie utrudniało swobodne oglądanie towarów. Oglądałam książeczki dla dzieci ale nie mogłam znaleźć ceny do nich. Zapytałam jedną z pracownic o cenę. Pani zniknęła z książeczką na jakieś kilka minut. Już miałam iść dalej kiedy pani wróciła z książeczką i ceną, którą zaraz przykleiła pod książeczkami. W kasie czekałam dosyć sporo. Obsługa nawet ok, choć nie usłyszałam dzień dobry...

Zauważyłam

Zauważyłam, że sieć sklepów Biedronka bardzo często organizuje akcje społeczne. Była akcja dotycząca jedzenia śniadań. Akcja miała na celu zwrócenie uwagi na to co jemy rano, żeby posiłki były pełnowartościowe, zwłaszcza dla dzieci. Niedawno dostałam ulotkę w której Biedronka namawia na badania. Opisane zostały badania dla kobiet i mężczyzn, odpowiednie dla każdego wieku. Uważam, że to bardzo dobry pomysł.

Ocena z dnia: 17.03.2013
Biedronka Oddział

Od pewnego czasu regularnie chodzimy z córką do groty

Od pewnego czasu regularnie chodzimy z córką do groty solnej. Za każdym razem co innego mnie zaskakuje. Ostatnio, kiedy tylko zaczęła się bajka, mamy zaczęły wyciągać z torebek jedzenie i picie dla dzieci, choć w regulaminie napisano, żeby nie wnosić jedzenia ani picia. podczas zabawy z dzieckiem, znalazłam sporo nieczystości, np. nakrętki ze śrubek z leżaków, papierki. Bajki były czytane. Dzieci raczej nie słuchały, bo trudno wymagać od małych dzieci skupienia na 45 minut.

Wybrałam się na basen z córką

Wybrałam się na basen z córką. Do aqua parku nie jest trudno trafić. Dla klientów jest spory parking. W kasie kupiłam bilet i odebrałam specjalny 'zegarek'. Pani w kasie poinstruowała, gdzie dalej mamy wejść. Cały pobyt na basenie był cudowny. Na dzieci czekają atrakcje w postaci dwóch małych basenów, fontanny, zjeżdżalni i plastikowych zabawek . Córka była zachwycona. Organizację basenu oceniam na 4+. z pewnością pójdziemy tam jeszcze nie raz.

Ocena z dnia: 17.03.2013
Aqua Park Nemo Oddział

Czas dzieci to świetny portal dla rodziców

Czas dzieci to świetny portal dla rodziców, którzy chcą spędzać czas z dziećmi i lubią sprawiać im niespodzianki. Można tam znaleźć mnóstwo informacji o spektaklach dla dzieci, imprezach, nowości książkowe. Ta strona to również źródło ciekawych pomysłów jak spędzić zimowe popołudnia na twórczej zabawie. Zdecydowanie polecam tą stronę!

Ocena z dnia: 20.02.2013
czasdzieci.pl Oddział

Pod koniec roku 2012 klub superobserwatora został

Pod koniec roku 2012 klub superobserwatora został zawieszony, a dopiero później pojawiła się informacja o jej przyczynach. Zgodnie z informacją jaką uzyskałam, klub miał zacząć ponownie działać na przełomie stycznia i lutego. Ale tak się nie stało. Na maila z zapytaniem wciąż nie dostaję odpowiedzi. Niestety.

Ocena z dnia: 20.02.2013
jakoscobslugi.pl Oddział

Jakiś czas temu wysyłałam przesyłkę za pośrednictwem firmy

Jakiś czas temu wysyłałam przesyłkę za pośrednictwem firmy DHL. Opłatę za kuriera poniósł odbiorca. Jak się później okazało, kurier podał do zapłaty podwójną stawkę. Złożyłam więc reklamację. Dwa tygodnie później dostałam maila z potwierdzeniem pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji. Oficjalne pismo mam dostać pocztą. Niedługo będzie miesiąc jak 'odbiorca' jeszcze nie dostał zwrotu pieniędzy.

Ocena z dnia: 20.02.2013
DHL Oddział

Jestem konsultantka Avon i od jakiegoś czasu

Jestem konsultantka Avon i od jakiegoś czasu, kiedy jestem bardzo niezadowolona z obsługi internetowej i telefonicznej. Odpowiedzi jakie dostaję nie są pełne. Napisałam więc maila z prośbą o kontakt do kierownictwa. Jeszcze tego samego dnia zadzwoniła do mnie pani, która jest specjalistką ds obsługi. przedstawiła się, zapytała czy mogę jej poświęcić chwilę na rozmowę. Spokojnie wysłuchała co mam do powiedzenia po czym spokojnie przystąpiła do wyjaśniania wątpliwości. Odpowiedź jaką uzyskałam była pełna choć mnie nie satysfakcjonowała. Doceniam jednak to, że ktoś zainteresował się moim mailem.

Ocena z dnia: 20.02.2013
AVON Oddział

To jedna z moich ulubionych Biedronek

To jedna z moich ulubionych Biedronek. Sala sprzedaży jest bardzo obszerna. Spokojnie można robić zakupy bez obawy, że za chwilę ktoś "przejdzie" po plecach albo będzie się przepychać. Sklep jest zazwyczaj dobrze zaopatrzony. Na sali sprzedaży byli obecni pracownicy, który w razie potrzeby pomogą. Nigdy nie ma tam problemu w czerwonymi koszykami a ulotki są dostępne. Przy kasie obsluga jest sprawna.

Jako uczestnik programu Clubcard mam prawo do nabycia

Jako uczestnik programu Clubcard mam prawo do nabycia magazynu tesco w cenie 1 grosz. Bardzo chętnie korzystam z tego przywileju. Magazyn jest dosyć obszerny, znajdują się tam artykuły dla każdego domownika. Jest strefa zdrowia, urody, sportu, kuchnia, porady, ciekawostki. To ostatnio moja ulubiona literatura do poduszki. Swoją wiedzą dzielą się tam znani a także specjaliści. W jednym z numerów był również opisany kurs salsy :)

Ocena z dnia: 16.02.2013
Tesco Oddział

Podczas spaceru z dzieckiem zajrzałam do supermarketu

Podczas spaceru z dzieckiem zajrzałam do supermarketu Carrefour. Byłam z wózkiem, więc miejscami ciężko było mi manewrować między alejkami. Asortyment raczej ciekawy, duży plus za stoisko z rybami, mięsem i wędlinami. Niemiła niespodzianka spotkała mnie jednak przy kasie. Kolejka była bardzo długa, wszystko szło opornie, a ja jako trzecia osoba do kasy stałam już w alejce bo nie było miejsca. zgrzałam się okrutnie zanim wyszłam na zewnątrz. Problemy z obsługą są w tym sklepie standardem.

Na początku lutego kiedy sprawdzałam stan konta

Na początku lutego kiedy sprawdzałam stan konta, zauważyłam, że pobrano mi 7 zł za posiadanie karty płatniczej. Trochę mnie to zdziwiło, bo zrobiłam zakupy na kwotę większą niż 100 zł a tyle do tej pory wystarczało. Doszukałam się jednak informacji, że teraz już trzeba mieć większe obroty. Co niestety nie jest mi na rękę, bo w pobliskich sklepikach raczej nie mogę płacić kartą. Roczna opłata za kartę wyniesie 84 zł - za kawałek plastiku. Uważam, że to za dużo, a jak tu się obyć bez karty?

Ocena z dnia: 16.02.2013

Jestem coraz bardziej zawiedziona obsługa konsultantek w

Jestem coraz bardziej zawiedziona obsługa konsultantek w firmie Avon. Kiedy została źle wystawiona faktura, napisałam e-mailem prośbę o wystawienie korekty, tak jak to zazwyczaj do tej pory było. Dwa dni później otrzymałam bardzo nie miłą odpowiedź, że wystawią korektę, ale to już ostatni raz i że następnym razem mam składać zamówienia w takim odstępie czasu, żeby pierwsza faktura już była widoczna w moim profilu. generalnie to błąd systemu, który najpierw przetwarzał do realizacji zamówienie na mniejszą kwotę a dopiero później na większą. Tak czy owak, odpowiedź była nie uprzejma.

Ocena z dnia: 16.02.2013
AVON Oddział

Na witrynach wisiały plakaty o wyprzedaży i likwidacji

Na witrynach wisiały plakaty o wyprzedaży i likwidacji sklepu. Weszłam więc zobaczyć ofertę sklepu. W sklepie było cicho. pani sprzedawczyni stała za kasą i liczyła pieniądze. Nie zwróciła uwagi na to, że weszłam. Rozejrzałam się po sklepie, ale nic mnie nie zaciekawiło. wyszłam również niezauważona.

Do smyka zajrzałam skuszona plakatami o promocjach

Do smyka zajrzałam skuszona plakatami o promocjach. ubranka faktycznie były przecenione, ale i tak nie były zbyt tanie. Generalnie szukałam kapci dla dziecka. wjechałam ruchomymi schodami na piętro i moim oczom ukazał się napis o promocji kapci dziecięcych. Buciki były już przemieszane. Znalazłam jedną parę bucików, które były by mi pasowały jednak rozmiar za duży. Podeszłam do sprzedawczyni zapytać czy są mniejsze. Pani nie odrywając się od swoich zajęć powiedziała krótko, że wszystkie są wystawione. Wróciłam do stojaka ale niestety nie znalazłam mniejszych. Opuściłam więc sklep.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem