Opinie wystawione przez użytkownika: Witold_33

Najlepsza pizza w mieście

Najlepsza pizza w mieście. Ciekawy wystrój, Bardzo uprzejma obsługa. Pizza przygotowywana i wypiekana na sali restauracyjnej. Obok sali ogródek. Pizza za dobrą cenę i smaczna.

Na reklamówkach Hubertusa widnieje hasło Pizza z pieca

Na reklamówkach Hubertusa widnieje hasło "Pizza z pieca". Chcieliśmy się wybrać na takową w niedzielę. Po kilkuminutowym oczekiwaniu, gdy już chcieliśmy wyjść przyszła kelnerka. Gdy zapytaliśmy o pizzę w sposób oschły i niuprzejmy (jakby miała pretensje, że nie wiemy) oświadczyła, że w niedziele są obiady śląskie i pizzy nie podają. Sęk w tym, że na żadnym plakacie reklamowym (a znajdują się takie na terenie miasta), nie było o tym informacji. NIe było takowej informacji w obrębie lokalu, czy też przed nim. Do tego nieczytelne menu pizzy - nadal nie wiem, czy jeden dodatek kosztował 4 zł (byłby to rozbój), czy też zestaw. Na pizze poszliśmy do wypróbowanego lokalu Monte Carlo.

Do zakupionego laptopa postanowiłem zainstalować krajowy

Do zakupionego laptopa postanowiłem zainstalować krajowy program antywirusowy - ArcaVir. Sprawdzony na wcześniejszym notebooku. Licencja na notebooku wygasa za ponad dwa miesiące. Przy zapytaniu ofertowym wspomniałem o tym fakcie. Otrzymałem bezpłatne rozszerzenie na drugi komputer do czasu wygaśnięcia pierwszej licencji. Wszystko sprawnie za pomocą poczty elektronicznej.Program już na początku wskazał mi kiedy mój komputer chce wysyłać pasożytnicze informacje (w ramach legalnego oprogramowania :) ), czego poprzedni (jak można się domyśleć polecany przez producenta oprogramowania) nie zgłaszał. Jestem bardzo zadowolony z oprogramowania i sposobu załatwienia sprawy.

Do zakupionego w w w sklepie laptopa dokupiłem w dn

Do zakupionego w w/w sklepie laptopa dokupiłem w dn. 07-09-2010 mysz EDNET NANO USB. Cena myszy 119 zł. Mimo, iż nie był to sprzęt najtańszy, jednak klawisz zepsuł się już na początku listopada. Znalazłem paragon i pojechałem z reklamacją. Miałem nadzieję, że taki sprzęt wymienia się w rozsądnym terminie. Uprzejmy pan od reklamacji przyjął mysz do naprawy, wydał stosowny dokument, poprosił o numer telefonu i oświadczył, że powiadomią mnie o terminie odbioru. Jakoś tak szczęśliwie minął już trzeci tydzień, a informacji nie ma. Laptop bez myszy nie jest najprzyjemniejszym w obsłudze sprzętem, a coś mi mówi, że chyba przed świętami chyba będę musiał dokupić jakiś tańszy sprzęt. Gdybym kupił badziew za 20 zł, to może też by mi po 2 miesiącach padł, ale za 100 zł miałbym sprzętu na 10 miesięcy :). Obsługa uprzejma, ale sposób załatwiania reklamacji załamujący...

Pozwolę sobie opisać znajdująca się na parterze kompleksu

Pozwolę sobie opisać znajdująca się na parterze kompleksu ALTUS kawiarnie PLAZA cafe. Na przywitanie kelnerka zauważyła różę małżonki i zaproponowała wazon, bardzo to miłe. Podała menu i zapomniała o nas. Po przywołaniu jej okazało się, że cześć deserów nie została wymieniona w karcie, a wymienionych w karcie (ciasteczko tiramisu) nie było. Obsługa uprzejma, jednak (mimo braku klientów) zabiegana i zapominająca o nas jako klientach (już chcieliśmy opuścić lokal bez zamawiania czegokolwiek). Na pytanie o nieaktualność karty uzyskaliśmy wyjaśnienie, że menu jest drukowane sieciowo, a lokal ma własne potrawy. W karcie tiramisu było najdroższym ciastkiem 14 zł, a pozostałe ciastka poniżej 10 zł. Ponieważ ceny kaw plasowały się w górnej strefie stanów średnich (Cafe latte 7 zł), dlatego zamówiliśmy sernik (widoczny przez szybę chłodziarki. Ładnie podany, przyozdobiony malinami średni kawałek (ok 100 g), sernik niemal domowy do tego kawy tez całkiem niezłe, jednak po zjedzeniu i wypiciu znowu musieliśmy upominać się o rachunek, gdyż jak zwykle zapomniano o nas. Przy rachunku odrobina konsternacji, gdyż sernik domowy po 13 zł (jako "CIACHO"), co było niemiłym zaskoczeniem, gdyż zwykle ceny serników w średniej klasy lokalach oscylują woków 6 zł (i as to zwykle większe kawałki - ok 150 gr). Z jednej strony nie wypada pytać o cenę (choć powinna ona znajdować się w menu), a z drugiej to sami sobie jesteśmy winni, bo trzeba było jednak o cenę niewymienionego ciastka zapytać i pewnie wtedy na kawie byśmy poprzestali.

Pozytywnie

Pozytywnie: Wysoka jakość obsługi i delikatesowy asortyment. Prawidłowa reakcja na reklamację przeterminowanego piwa (najprawdopodobniej do partii prawidłowych producent dołożył kilka przeterminowanych) pozostawiająca dobre wrażenie o sklepie. Obsługa uprzejma i z klasą. Odpowiedzi na zadawane pytania rzeczowe i dokładne. Negatywnie: Zawyżone ceny na artykuły dostępne w innych sieciach (nawet o 70%) co trochę zraża do dokonywania zakupów.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem