Opinie wystawione przez użytkownika: Wioleta_146

Jestem coraz bardziej zła na obsługę w tym sklepie

Jestem coraz bardziej zła na obsługę w tym sklepie notorycznie dzień w dzień jak robię zakupy czuję się oszukana inna cena produktu na półce inna na paragonie, doliczone dodatkowe produkty których nie zakupiłam wytłumaczenie sprzedawczyni a zapomniałam usunąć bo sprawdzałam cenę rozumiem raz się zdaży dwa ale nie nagminnie, ceny nie prawdziwe tlumaczenie o zapomnialam zmienic dlamnie jest to celowe

Bardzo jestem zawiedziona działaniem firmy kurirrskiej DHL

Bardzo jestem zawiedziona działaniem firmy kurirrskiej DHL - poraz kolejny odbierałam paczkę od sąsiada ponieważ kurier ją tam zostawił co bardzo mnie zdziwiło gdyż sąsiedzi często się u mnie zmieniają gdyż mieszkają na stancji, dostałam paczkę bo sama poszłam do sąsiada się dowiedzieć czy kurier nie zostawił u Państwa paczki okazało się że tak tylko zapomniał sąsiad mi jej przynieść paczka była naruszona jakby otwierana i zklejona ale zawartość była cała widocznie sąsiada niezainteresowały przedmioty dla dziecka ale gdyby to może był aparat lub telefon ciekawe czy bym odzyskała. Bardzo mi się niepodoba że kurier zostawia moją paczkę u obcych mi ludzi ciekawe jak paczka by zgineła kto by odpowiadał ile by było szukania i czekania. Złożyłam już kiedyś skargę na takie zachowanie kurierów ale jakoś nic to niedało. Odradzam ta firmę kurierską. Płace za towar i przesyłkę i powinnnam mieć ją dostarczoną do rąk własnych a nie jej szukać i czekać niewiadomo ile.

Ocena z dnia: 06.09.2012
DHL Oddział

Od pół lat jestem Klientem Baby Clubu i jestem ogólnie

Od pół lat jestem Klientem Baby Clubu i jestem ogólnie zadowolony z ich usług. Tym razem ponownie kupowałem szereg produktów składających się na wyprawkę dla przyszłej mamy i jej potomstwa. Zdarzają się problemy z niedostępnością zamówionego towaru i z tym jest trochę problem. Zawsze jednak można z nimi dojść do porozumienia i to się chwali. Ogólnie jak zwykle polecam!

Ocena z dnia: 06.09.2012
babyclub.pl Kontakt online

Już drugi raz byłam na wycieczce 1

Już drugi raz byłam na wycieczce 1-dniowej z firmą Strama Zakopane.Pierwszy raz to była wycieczka na Tatrzańska Łomnicę,pilotem był Pan Władek,byłam bardzo zadowolona z tej wycieczki,dlatego zdecydowałam się powtórnie skorzystać z usług tego Biura Wycieczek Jednodniowych! W piątek,18 lipca byłam z firmą Strama na spływie Dunajcem,pilotem był Pan Bartek.Wycieczkę uznaję za bardzo udaną,jestem w pełni usatysfakcjonowana.Będę dalej korzystać z usług firmy Strama,a także polecę je innym.Macie moje szczere poparcie!!!!!

Ocena z dnia: 03.08.2012
Strama Kontakt online

Poraz drugi dokonałam zakupu w sklepie internetowym

Poraz drugi dokonałam zakupu w sklepie internetowym www.euro.com.pl . Szybka dostawa. Czytelna informacja mailowa o każdym etapie dostawy. Towar zgodny z opisem. Serdecznie polecam.Sklep jest obecnie wg mnie najlepszym sklepem internetowym. Zamówiłam kilka produktów "dostępne natychmiast", wybrałam kiedy ma być dostarczona paczka i faktycznie była - za dwa dni! Realizacja zamówień i sprawność sklepu jest zadziwiająca. Do tego jeszcze bardzo uprzejmi i mili kurierzy. Naprawdę polecam ten sklep!!

Ocena z dnia: 03.08.2012
RTV EURO AGD Oddział

Wszystko przebiegło poprawnie

Wszystko przebiegło poprawnie. W sklepie tym kupiłem łóżeczko dziecięce turystyczne Baby Maxi. Było dobrze zapakowane w konkretny karton. Podczas realizacji na bieżąco byłam informowany o statusie przesyłki. Generalnie polecam. Bardzo dobry kontakt,dbałość o kupującego, błyskawiczna przesyłka, bardzo mila obsługa.

Ocena z dnia: 03.08.2012
fajneceny.pl Kontakt online

Apteka Melissa

Apteka Melissa - serdecznie polecam. Konkurencyjne ceny, szybka wysyłka (zakupy dostałam już następnego dnia po zamówieniu), bardzo dobra komunikacja (kupowałam wiele rzeczy na raz, jedna z nich została przez pomyłkę zamieniona - błyskawicznie zareagowano na mojego maila i przesłano właściwą rzecz bez dodatkowych kosztów). Kupowałam głównie kosmetyki - dotarły do mnie w nienaruszonym stanie, oryginalne, dobrej jakości i z długim terminem przydatności. Polecam!

Ocena z dnia: 01.08.2012
apteka-melissa.pl Kontakt online

Bardzo zle oceniam poziom obslugi klienta

Bardzo zle oceniam poziom obslugi klienta. pani w pk obslugi kloenta sprawiala wrazenie jakby robila łaskę ze tam jest. sklep sie pomysli, ta wmawiala mi ze nie mam racji - dopiero rozmowa z jej przelozonym cos dala. jednak pani i to postanowila komentowac. stracilam pol godziny, narazona na fatalny humor obslugi i to z winy sklepu. jesli ktos nie ma podejsci do klienta to nie powinien stac w pk obslui klienta. zwlaszcza ze nie podnosilam glosu i grzecznie prosilam. wiecej tam nie pojde.

Problemem tej sieci nie jest niekompetentna obsluga tylko

Problemem tej sieci nie jest niekompetentna obsluga tylko po prostu jest jej brak. Ci ludzie choćby chcieli pomóc to nie mają takiej mozliwośći. Sama niejednokrotnie widzialem jak byli ganiani przez dyrekcję.Krawaciarze każą im ustawiać palety, ale nie zastanowią się, że my klienci w ten sposób jesteśmy zaniedbani, ponieważ ci ludzie aby nie stracić pracy "malują trawę na zielono". W ten sposób jedyne dwie osoby na dzale w natłoku obowiązków nie zajmują się obslugą. Asortyment i promocje są naprawdę atrakcyjne, jednak co z tego jeśli chcę kupć podlogę za 250zl za m2, a nie ma komu wytlumaczyć mi jak ją należy ukladać i jakie ma wlaściwości. Zarząd firmy Obi lekceważy klientów pozwalając aby w marketach była tak mała liczba obslugi.

Nie polecam robienia zakupów w sieci sklepów Media Markt

Nie polecam robienia zakupów w sieci sklepów Media Markt. Przy okazji odpoczynku w Kielcach skorzystałam z okazji i odwiedziłam sklep.Może i maja niższe ceny w porównaniu z innymi sklepami ale za to wadliwe sprzęty.Kupiłam tam laptop w dobrej cenie.Po uruchomieniu go w domu okazało się że ma zapsuty laser wogule nie czytał płyt.Odrazu pojechałam go wymienić ale na wymianę nie mieli a kiedy chciałam oddać to powiedzieli że nie ma takiej możliwośći wiec kierownik miał sprowadzic z innego sklepu wzięli odemnie nr telefonu i miałam czekac na wiadomość kiedy przyjechać po nowy sprzęt ale niedoczekałam się.Przyjechałam więc ponownie do sklepu dowiedziać sie czy sprzęt juz mają a okazało się że oni wogule nie zaczęli tego załatwiać i kazali przyjechac znów za kilka dni ponownie.To jest poprostu smieszne jak oni traktuja klientów.Z pomoca rzecznika praw konsumenta w końcu oddalismy tego laptopa i okazało sie że oni dobrze wiedzieli że laptop był uszkodzony a mimo to go sprzedali...żenada

Przydała by się jedna Ikea w tym zakątku Polski

Przydała by się jedna Ikea w tym zakątku Polski, tj Suwałki... : ) Byłam kilka razy w Ikei w Warszawie, oczywiście świetny pomysł z gotowymi aranżacjami. Wg mnie ceny niby są przyzwoite, ale jednak nieadekwatne do jakości. Drewniane, bejcowane meble wystarczy lekko stuknąć lub przetrzeć czymś i po meblu... Do tego szuflady są strasznie luźne... Jeśli chodzi o akcesoria [typu lampki], lub jakieś metalowe regaliki nawet po kilku latach nie mam zastrzeżeń. Ikea ma bardzo szeroki asortyment mebli oraz dodatków, dlatego każdy coś sobie znajdzie... Co do obsługi, to baaardzo ciężko jakąkolwiek znaleźć w sklepie. Ogólnie chyba jednak radzę wydać trochę więcej pieniędzy na mebel, który będzie służył dłużej. :)

Często robię zakupy w Tesco w Suwałkachi mam mieszane

Często robię zakupy w Tesco w Suwałkachi mam mieszane uczucia. Ogólnie jestem zadowolona, ale nie wszystko jest okey, np. długie kolejki do kas, a te durne tablice o otwarciu następnej kasy powinno się zdjąć, bo tylko denerwują klientów. Brak jest czasami kodu na towarze lub nie "wchodzi", co okazuje się dopiero przy kasie i często trzeba z żalem zrezygnować z zakupu. Są za to ciekawe promocje (nie wszystkie), ceny przystępne, asortyment w porządku. Obsługa jest miła mimo, że pracuje w wielkim stresie i za marne pieniądze. Jest to dobry market w okolicy, częste promocje z gazetek różnych produktów można znaleźć na półkach nie tak jak w Kauflandzie że zajdziesz na same otwarcie a towaru promocyjnego niema bo sami pracownicy potrafią wziąść sobie wszystko.

W Biedronce nie można liczyć na wymianę towaru na inny

W Biedronce nie można liczyć na wymianę towaru na inny nawet jak się ma paragon i rzecz jest nierozpakowana ZWROTÓW NIE MA WCALE!!!!-dlatego już tam nic nigdy nie kupię -zwłaszcza że była to rzecz droga którą dostalam w prezencie a nie pasuje mi rozmiarem-próbowałam z Biurem Obsługi Klienta dojść do porozumienia ale ONI MINIE DOSKONALE ROZUMIEJA I NIE WYMIENIĄ CHYBA ŻE NA TO SAMO :--(((( W Kauflandzie zawsze bez problemu wymienią nawet jak się nie ma opakowania.

Najgorszy sklep w Suwałkach to Groszek na ul Kowalskiego

Najgorszy sklep w Suwałkach to Groszek na ul Kowalskiego Panie na kasie są niemiłe! Gdy ostatnio tam byłam jedna pani musiała wołać koleżankę aby łaskawie podeszła do kasy. A koleżanka na to: poczekają sobie. Często też na produktach jest inna cena niż potem na paragonie (oczywiście na paragonie jest wyższa). Lepiej już przejść się kawałek dalej do Biedronki na Puławskiego. Tam panie są miłe i uśmiechnięte, a towar o wiele lepszy i TAŃSZY niż w Groszku.

Dzień zaczął się nie zaciekawię dzisiaj w sklepie

Dzień zaczął się nie zaciekawię dzisiaj w sklepie: e-papierosy.bialystok.pl ma u mnie jak najbardziej negatywną opinię. Takiej obsługi klienta trudno było sobie wyobrazić. W czym rzecz:W dniu dzisiejszym poprosiłam znajomego który był w Białymstoku aby zrobił mi zakupy w tym sklepie . Ponieważ był w okolicy Bema tam też zawitał. I co się okazało dzwoni do mnie i informuje mnie że w sklepie nie ma tego towaru. Podobno ktoś ze sklepu dzwonił również na ul. I Armii WP ale też tam tego nie mają. Nie moglam uwierzyć bo przecież sklep w swojej ofercie pokazuje że towar jest w dużej ilości e-papierosy.bialystok.pl Zadzwoniłam więc osobiście do sklepu na ul. I Armii WP i tu dopiero zdębiałam. Gość przez telefon poinformował mnie że jest to towar dla tych którzy zamawiają internetowo, a dla tych którzy chcą kupić w sklepie to tego towaru nie ma. Pytam się więc jak wy chcecie pozyskiwać klientów skoro robicie z nich idiotów. Chyba logicznym jest że często sprawdzamy co sklep oferuje i kiedy jesteśmy w sklepie to kupujemy wybrany towar. Nie wiem o co chodziło gościowi skoro w rozmowie telefonicznej mówi do mnie że mogę zamówić te baterie do papierosa zaznaczyć że odbiór osobisty a za kilka minut w sklepie bez problemów baterie będą. Jakiś obłęd i totalne olewanie klientów którzy idą do tego sklepu po zakupy na zasadzie a może coś dostanę a jak nie to wyjdę ze sklepu do kafejki internetowej zamówię i wrócę i dostanę.Dziękuje za takie zakupy. Jestem niezadowolona i zaskoczona taka sprzedażą

Ocena z dnia: 03.07.2012
E-papieros Kontakt online

Zamówiłam od nich maszynkę elektryczną 06

Zamówiłam od nich maszynkę elektryczną 06.2012r, po paru moich telefonach raczyli odpowiedzieć na proste pytanie "Czy maszynka została wysłana", ale to jeszcze nic 9 dni od momentu zamówienia przyszła upragniona maszynka, niestety i tutaj nie obeszło się bez problemów. Firma przysłała inny model niż chciałam, tzn model się zgadzał tylko mieli w swoim sklepie wstawiony opis i zdjęcia od innej maszynki. Przy próbie wyjaśnienia sytuacji cały czas obiecywali że sprawdzą i oddzwonią, po 5 godzinach w końcu sama oddzwoniłam i jakie było moje zdziwienie jak pan mówi że nie ma u nich w sklepie internetowym tej maszynki. Ktoś perfidnie ją usunął aby zatuszować całą sprawę. Jak ktoś chce to mam screenshoty ze sklepu. Więc drodzy potencjalni klienci tego sklepu zastanówcie się pięć razy czy chcecie popełnić ten sam błąd co ja. Pozdrawiam

Ocena z dnia: 03.07.2012
ARDOM Kontakt online

Bardzo trudno się dodzwonić Brak odpowiedzi na maila Po

Bardzo trudno się dodzwonić Brak odpowiedzi na maila Po dwudniowych próbach kontaktu telefonicznego - w końcu się udało Internetowo zamówiliśmy fotelik rowerowy dla dzieciaczka. Zamówienie sprawnie zrealizowane - aczkolwiek przy probie kontaktu telefonicznego w sprawie realizacji - pani "obsługująca" nie była zbyt mila co mnie troszkę zraziło jest teraz dość duży wybór sklepów więc mogę sobie go zmienić a oni stracą klienta bo było zbyt opryskliwie i od niechcenia aż nie chce się wracać w takie miejsca

Ocena z dnia: 25.06.2012
Perfect sport Kontakt online

Jestem bardzo zadowolona z zakupu Pieska Billo w tym

Jestem bardzo zadowolona z zakupu Pieska Billo w tym właśnie sklepie,w którym obsługa klienta stawiana jest na najwyższym poziomie, zarówno poprzez profesjonalny opis produktøw, należyty kontakt sprzedawcy z klientem jak røwniez profesjonalna forma dostawy.Jestem bardzo zadowolona z szybkiej i łatwej obsługi.

Ocena z dnia: 22.06.2012
DlaDzieciaczka.pl Kontakt online

Jestem zadowolona z zakupu roweru próbowałam w kilku

Jestem zadowolona z zakupu roweru próbowałam w kilku sklepach zamówić upatrzony rower a tylko w tym mi się udało i to po korzystnej cenie (rabat 10%) do tego towar przyszedł praktycznie na drugi dzień od wpłynięcia pieniędzy na konto. PEŁEN PROFESJONALIZM BARDZO DOBRY KONTAKT ZAKUP BARDZO UDANY ROWER W FANTASTYCZNY CENA NAPRAWDĘ BARDZO DOBRA POLECAM GORĄCO

Ocena z dnia: 19.06.2012
erowery.pl Kontakt online

Bardzo rzetelny sklep

Bardzo rzetelny sklep.Natychmiastowa wysyłka, towar dobrze zapakowany, wszystko zgodne z opisem.Wielkie dzięki.Super!!!! Ten sklep może być wytypowany do nauczania innych obsługi; miłej, super szybkiej, profesjonalnej i na b.wysokim poziomie !!!! Pozdrawiam i oby tak dalej zakupione rzeczy zgodne z zamówieniem.

Ocena z dnia: 19.06.2012
Medialux.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem