Opinie wystawione przez użytkownika: Tomasz_851

Byłem ze znajomymi w Ustce i postanowiliśmy wejść na Statek

Byłem ze znajomymi w Ustce i postanowiliśmy wejść na Statek Piracki, aby odbyć rejs po Morzu. Zakupiliśmy bilety w cenie 25 zł od osoby nie majątek więc skusiliśmy się. Samo wejście na statek to jakieś nieporozumienie, trzeba się dobrze schylić i uważać na nogi bo trap jest metalowy i pozadzierany. Po wejściu do środka trzeba szybko uciekać na górny pokład ponieważ w dole panuje taka duchota że nie ma dosłownie czym oddychać. W tej duchocie znajduje się bar z bardzo pirackimi cenami, oraz kilka stolików. Po wejściu na górny pokład też znajdziemy barek jednak dostanie się na niego można porównać do wyprzedaży sukien ślubnych i i tysiącem kobiet na nie polujące. Jak już się dostaniemy ceny mówią same za siebie. Tak że radze zaopatrzyć się we własny ekwipunek. Po wypłynięciu na morze robi się kilka kółek, potem statek staje w miejscu i podziwia się morze. Podczas rejsu swoim głosem przez wielkie głośniki raczy nas kapitan, klepiąc jakieś bzdury i co chwila puszczając jakieś piosenki w koło te same. Muzyka jest taka głośna że trzeba krzyczeć aby się porozumieć. Po takiej atrakcji wracamy do portu i wszyscy się cieszą że to już koniec. Jestem pewny że już tam nie pójdę choć gdyby nie ten kapitan głośna muzyka i pirackie ceny to może kto wie.

Byłem na Festiwalu Sztucznych Ogni w Ustce

Byłem na Festiwalu Sztucznych Ogni w Ustce. Po przejściu kilku metrów od morza, poszliśmy ze znajomymi zjeść rybkę - nigdy nie mogę sobie odpuścić świeżo smażonej nadmorskiej. Poszliśmy do pierwszej lepszej knajpki. I ta właśnie na która trafiliśmy była wspaniała. Przy wejściu dużo miejsca porozstawianych stolików. Zamówienia przyjmują pracownicy sezonowi bardzo mili, uprzejmi i uśmiechnięci. Na zamówienie czekaliśmy około 20 minut ale nie spieszyło nam się. Wszystko podane było na ładnych talerzach a nie jak prawie wszędzie bywa na plastikach lub papierowych talerzach. Rybka ładnie wysmażona, sałatki i surówki świeże, sosik bliżej nie określony. Ceny chyba standardowe w nadmorskich knajpkach. Przyznam się że następnym razem też tam zajdę o ile będę miał okazję.

Galeria jest ok

Galeria jest ok,ale zachowanie panów obsługujących wyjazd z parkingu podziemnego pozostawia wiele do życzenia.Specjalnie się nie spieszą,żeby oczekującemu na wyjazd skończył się czas i dopłacił za następną godzinę którą przekroczył(albo i nie) o dosłownie 1 minutę choć wyjeżdzając wcześniej przy sprawnej obsłudze na pewno by zdążył i nie jest to tylko moja uwaga ale już kilku znajomych się z tym spotkało.!!! Osobiście mam gdzieś te 3zł,ale chodzi o zasadę.Z normalnego parkingu zawsze jest te 5-10min dodatkowego czasu na wyjazd,ale tu najwidoczniej nie zależy nikomu na klientach.

Postanowiłem kupić dla mamy prezent na urodziny

Postanowiłem kupić dla mamy prezent na urodziny, a że lubuje się ona w złocie poszedłem do sklepu jubilerskiego. Po przejrzeniu bardzo bogatego asortymentu wybrałem łańcuszek z wisiorkiem. Ponieważ moja mam mieszka na 2 końcu Polski, przesyłka miała zostać wysłana na jej adres wraz z bilecikiem. Paczka doszła na umówiony dzień mama zadowolona.Sklep ma bardzo szybką i kompetentną obsługę:-)O każdym kroku realizacji zamówienia byłem powiadomiony osobnym mailem, nie musiałem zatem nic a nic zastanawiać się , co dzieje się z moim zamówieniem. Towar zamówiłem w poniedziałek , a w środę już mama miała go w rękach. Bardzo spodobał się mamie sposób opakowania:-))))) otwierała kolejną kopertę za kopertą....aż w końcu... to budziło coraz większą ciekawość:-))))) i dzięki temu nic się nie zniszczyło w czasie podróży:-)A na dodatek towar odpowiadał temu , co zakupiłem w sklepie - zatem jestem bardzo zadowolony:-)

Znów na zbliżający się okres wakacyjny postanowiłem zakupić

Znów na zbliżający się okres wakacyjny postanowiłem zakupić nowy plecak podróżny. Nie wiele myśląc wszedłem do sklepu internetowego Presto.To już mój drugi zakup w tym sklepie, teraz skorzystałem z zakupu za pośrednictwem poczty. Co do szybkości obsługi OK, towar był na trzeci dzień. Zakupiłem Plecak i jestem z niego zadowolony gdyż tego typu produkt firmy np. Campus jest trzy krotnie droższy. Jakość przyzwoita wentylacja pleców, szeroki i wygodne szelki. W czasie zakupu dostałem dwa e-mail z potwierdzeniem dokonania zakupu i z informacją o wysyłce. Kontakt telefoniczny na wysokim poziomie do 20.00, to jest ważne bo przed zakupem można porozmawiać o tym produkcie z Konsultantem. Polecam ten sklep i sam będę korzystał z ich usług, bez obawy wiedzą co robią

Ocena z dnia: 01.07.2010
sklep-presto.pl Oddział

28 czerwca złożyłem zamówienie na towar

28 czerwca złożyłem zamówienie na towar, który wg informacji na stronie sklepu miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin. Tego samego dnia zapłaciłem za zakup poprzez Płatności.pl i otrzymałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia z datą dostawy przewidzianą na 30 czerwca. Czekałem sobie więc cierpliwie, raz po raz logując się na stronie i sprawdzając status transakcji, który dziwnym trafem się nie zmieniał. Dopiero 30 czerwca otrzymałem mail od sklepu z informacją o opóźnieniu w realizacji zamówienia z powodu \"opóźnienia dostaw od naszych dostawców\". W tej sytuacji sklep dał mi do wyboru 2 opcje: rezygnację z zamówienia lub wydłużenie czasu oczekiwania do ok. 1 tygodnia w celu \"wyjaśnienia dostępności brakującego towaru\". Ponieważ zależało mi na przedmiocie zdecydowałem się na drugą możliwość, po to tylko by dziś rano otrzymać wiadomość o anulowaniu zamówienia w związku z brakiem towaru u dostawców. Łagodnie mówiąc jestem rozczarowany i nie wiem, czy kiedykolwiek zdecyduję się na zakupy w tym sklepie. Jedynym \"plusem\" w tej sytuacji jest fakt, że pieniądze zostały automatycznie zwrócone na moje konto bankowe. Co z tego, skoro w międzyczasie przegapiłem okazyjną ofertę innego sklepu, czekając na nieistniejący towar...A gdybym tak kupował coś na prezent? Niestety nie polecam tej księgarni.

Ocena z dnia: 01.07.2010
merlin.pl Oddział

Aby kupić sobie buty na każda okazje

Aby kupić sobie buty na każda okazje, polecam ten sklep ludzie w okolicy Chojnic wiedza o jaki sklep chodzi. Wchodząc do sklepu przywita nas chłodny powiew klimatyzacji. W każda stronę oznakowane są alejki z jakimi butami mamy do czynienia męskie kobiece dla dzieci. Ponadto poukładane są w sposób taki aby każdy but eksponował się z najlepszej strony. Obsługa w sklepie jest bardzo miła do każdego klienta podchodzą z uśmiechem na twarzy i miła rozmowa. Ja kupując tam buty wałkowałem niestety kobietę chyba przez 20 minut , a ona nie zrobiła przy tym ani jednej zgrymaszonej miny. Raz mówiłem że za małe raz że za duże nie ten fason nie ten kolor. Kobieta zaśmiała się i powiedziała w żarcie że ze mną to gorzej niż z kobietami. Pośmialiśmy się trochę ale buty w końcu kupione. Jedynym defektem sklepu jest to iż nie można w nim płacić karta kredytową. Poza tym oprócz bardzo przemiłej obsługi ceny po prostu są takie że w innych sklepach nawet po 5 promocjach nie spada takiej wagi. A równo znacznie z tym obuwie wykonane są z bardzo dobrych materiałów.

Przejażdżka po sklepach w Chojnicach Sklep 2

Przejażdżka po sklepach w Chojnicach Sklep 2 : Sklep zoologiczno wędkarski Do sklepu tego wpadłem aby zakupić zwierzątko dla mojej koleżanki. Otóż chciała ona samca koszatnicy. Ma już samiczkę a teraz chciała jej sprawić towarzystwo. Pojechałem więc i zacząłem się rozglądać po klatkach w sklepie. Nie widząc nic podobnego podszedłem do sprzedawcy i zapytałem czy mają. Po chwili przeszliśmy kawałek sklepu okazało się że jest kilka. Sprzedawca złapał samca zapytał się czy mi się podoba czy ma wyciągnąć innego. Jak dla mnie to wszystkie wyglądały tak samo. Pakując zwierzątko do papierowego pojemnika sprzedawca opisał mi wymagania, jak je karmić czym przede wszystkim co lubią i tym podobne. Zwierzątko kosztowało 20 złotych gratis dostałem choć to nie dla mnie wapno. W sklepie jak to zoologicznym trochę śmierdzi wszystkimi zwierzakami i na ogół przydała by się większa wentylacja ale, wszystkim nadrabia miły pan który odpowie na kazde pytanie.

Przejażdżka po sklepach w Chojnicach Sklep 1

Przejażdżka po sklepach w Chojnicach Sklep 1 : Biedronka Bardzo często robię zakupy w biedronce a dzisiejszego dnia były zrobione na szybkiego. Wchodząc do sklepu zastanawiałem się czy na ogół biedronka jak to biedronka będzie miała wszystkie ceny pomieszane i nie dowiem się co ile kosztuje. Niestety takie było moje założenie nie mniej jednak mylne. A zacząłem od szybkiego kupowania kilku bułek oraz jakiejś wędliny na kanapki szukałem czegoś pakowanego. Ku mojemu zdziwieniu wszystkie ceny były poukładane równo pod danym artykułem, co bardzo rzadko się zdarza. Biegając tak po sklepie zauważyłem po chwili że co alejka stoi jakaś kobieta lub mężczyzna i poprawiają dokładają dane towary na półkach. Po chyba kupieniu wszystkich niezbędnych artykułów udałem się do kasy gdzie przywitała mnie miła młoda kobieta. Wyłożyłem zakupy na taśmę i czekałem na skasowanie. Kobieta wydała resztę z zakupów pożegnała mnie z uśmiechem i zaprosiła do ponownych zakupów. Muszę przyznać że moja poprzednia opinia była wprost odwrócona o 180 stopni od tej. Nie mniej jednak trzeba przyznać że nie każdy sklep pomimo że jest tej samej sieci dba tak samo o klientów.

Sklep poukładany niczego nie brakuje

Sklep poukładany niczego nie brakuje. Jak na razie z perspektywy czasu bardzo słusznie, czas oczekiwania na komputer bardzo krotki, dostępny od zaraz (następny dzień), bardzo dobre informowanie nabierzaco o przesylce (zakupy przez internet), szybka decyzja o kredycie, zadnych problemow ze sprawdzeniem sprzetu (paczka otwarta przez kierownika celem sprawdzenia zanim otrzymalem przesylke) oczywiscie mozliwosc przetestowania na miejscu, jesli nie - 100% rekojmia w razie uszkodzen w ciagu 3-ch dni (duzy +++) niewielki problem z przesylka rozwiazany na miejscu przy odbiorze w ciagu 3-ch minut, sprzet absolutnie nieużywany nowy zapakowany oryginalnie, satyfakcjonujaca gwarancja, ogolnie sklep naprawde spelnil moje oczekiwania, i zaskoczyl mnie pozytywnie zarowno zachowaniem obslugi oraz jej podejsciem do klienta - polecam. Uff :-) na pewno wrócę na następne zakupy z półki elektronicznej a to wszystko aby otrzymać wymarzony sprzęt.

Auchan i to całe city centrum Bonarka to tylko jedno

Auchan i to całe city centrum Bonarka to tylko jedno wielkie niedopracowanie ludzkie !!A już kasy w Auchan to niech człowiek szpadlem trafi. Pojechałem w piątek z kolega zrobić zakupy i co..? Zakupy zostały zrobione ale, okazało się ze staliśmy od 11:30 do 13:36(dwie godziny) przy kasach które wiecznie się zawieszały cztery razy wyciągałem towar z koszyka na taśmę (a było tego trochę)i byłem już czwarty raz liczony i zostało mi chyba nie wiem 4-5 rzeczy i się kasa zawiesiła po raz kolejny i nic nie kupiłem cały czas mówiono jeszcze 4 min, zaraz się zresetuje kasa i skasuje pana dalej. W ogóle to nie mogę opisać sytuacji bo jeszcze gotuje we mnie. Za świeże zdarzenie w każdym razie nie pojadę tam nigdy więcej całe szczęście że byłem tam tylko przejazdem i wszystkim moim znajomym opowiem jak to jest super w Auchan ...ludzie odchodzili od pełnych koszyków ...zostawiali wszystko.......SZOK !!!!!!!!!!!!!!!

Uważam

Uważam, że bardzo wiele osób komentujących firmę Makro nie ma racji. Po pierwsze ten sklep jest dla hurtowników a nie dla detalistów, którzy przychodzą w niedziele z rodzinką na spacer po jedną rzecz i do tego za pewne trują pracownikom d... Bo nie mogą czegoś znaleźć nic dziwnego skoro przychodzą "raz na rok" stali klienci zawsze sobie jakoś radzą. Po drugie jeżeli pracownik jest np. z działu chemia to skąd on może wiedzieć gdzie dokładnie leży ketchup czy wy myślicie że taki pracownik ma czas na zwiedzanie gdzie co leży? Jeżeli jest w pracy to NIESTETY NIE ROBI OBCHODU po hali tylko jest na swoim dziale Kto nie chce to niech nie chodzi do Makro a nie tylko narzeka. Ja jestem klientem makro od trzech lat i jak dla mnie przedsiębiorcy firma się dobrze rozwija. Nie dość że mogę zrobić tam zakupy to ponadto makro oferuje mi przeróżne doradztwa marketingowe oraz szkolenia dla pracowników. Ode mnie wielki plus

Wraz z kolega wybrałem się na kupno nowej szafy

Wraz z kolega wybrałem się na kupno nowej szafy. Zahaczyliśmy o Jysk bo tam tanio. Rozejrzeliśmy się trochę popatrzeliśmy. Zawołałem obsługę i poprosiłem o zapakowanie produktu który wybrałem. Kupiłem szafę 4 drzwiową .Kolega już przy montażu załamywał ręce nad tandetnością produktu, począwszy od samej płyty po załączone do zestawu zawiasy i śruby. Jak stanęła pusta to trochę poprawiło nam humory bo nie wyglądała żle. Gorzej jak załadowaliśmy ja pościelą (półka osiadła i wygięła się niebezpiecznie w dół-nie utrzymując ciężaru) i ubraniami (podobnie jak z półką tak i drążek ledwie zipie).W 3 szufladach trzymamy bieliznę więc nie są to ciężkie rzeczy a jednak systematycznie wypada nam dno którejś z nich. Na nic klejenie...Dlatego tez zrażony tym zakupem nie odważę się dokonać w tym sklepie kolejnych,tym bardziej że nie jest to moja odosobniona opinia. Obsługa za to w Chojnicach jest naprawdę miła i kupujący ma wrażenie że rozmawia z koleżanką...Wielkie ukłony dla obsługi bo starają się o każdej porze. Niestety na marne skoro sklep traci klientów z powodu marnych sprzedawanych rzeczy.

Drodzy czytelnicy

Drodzy czytelnicy. Przestrzegam przed kupowaniem butów w sklepie sieci CCC w Chojnicach. Kupiłem u nich półbuty męskie za 169 zł. Po kilku dniach pękły obydwie podeszwy i poluźniły się szwy tak, że "but się rozpadł" z jednej strony. Złożyłem reklamację, którą odrzucił rzeczoznawca, który śmie twierdzić, iż cytuję: "Są to uszkodzenia a nie wady. Wina użytkownika. Szanowny Panie! Informuję, iż w tym przypadku dokonano dodatkowego badania tych podeszw metodą organoleptyczną, polegającą na zginaniu ich pod katem 180 stopni. Badania te nie wykazały najmniejszych tego typu objawów wskazujących na rzekomo niską odporność tych podeszw na zginanie i pękanie. Nie jest to więc wada gumy. W tym przypadku pozostałe zarzuty są nieistotne, gdyż obuwie uszkodzone nie podlega reklamacji. Nici w wielu miejscach powyciągane. Nie są to rozprucia jako wady. Naprawa we własnym zakresie. Obuwie zimowe to botki, kozaki, obuwie ocieplane." Kolejna opinia: "Są to uszkodzenia a nie wady. Wina użytkownika. Odnosząc się do odwołania klienta, nasuwa się jedyny wniosek wskazujący na celowe kupienie tego obuwia w listopadzie aby następnie użytkować go na wiosnę?! Jest to typowe niewiarygodne twierdzenie, a dowodem tego jest fakt potwierdzający iż właśnie w półbutach, a nawet w obuwiu sportowym, użytkownicy użytkują je w zimie, a nawet i w Zakopanym. Zmiany na podeszwach, wycięcia gumy nie wynikają z 2-u tygodniowego okresu użytkowania tego obuwia." Mam jeszcze jedną opinię, ale jest ona równie kuriozalna co pozostałe. Największe oburzenie budzi fakt, iż Pan Inżynier używa znaków wykrzyknika, co w przypadku kontaktów z klientami jest niedopuszczalne: np. Szanowny Panie! Obuwie zakupiłem, aby użytkować je w miejscu pracy, a więc w temp. powyżej 20 stopni, natomiast rzeczoznawca usilnie wskazuje, iż buty zostały nie tylko nieumyślnie zniszczone, ale wręcz celowo. Po takich przejściach niestety mam dość kupowania w tym sklepie i mam nadzieje że w razie potrzeby nie będę musiał do niego zachodzić.

Pojechałem do Chojnic aby rozejrzeć się za zakupem nowego

Pojechałem do Chojnic aby rozejrzeć się za zakupem nowego laptopa. Na początku wstąpiłem do Vobis . Sklep duży dobrze zaopatrzony wiec zacząłem rozglądanie za niezbyt konkretnym produktem. Patrząc na półki i czytając parametry sprzętów, podszedł do mnie Pan z zapytaniem „Czy mogę w czymś pomóc, może coś doradzić ?”. Muszę przyznać że nie miałem zbyt dużo czasu na samodzielne obejrzenie produktów. Ale jak już przyszedł skorzystałem z jego pomocy. Powiedziałem jakie parametry mniej więcej mnie satysfakcjonują. Facet z uwagą i wielkim zainteresowaniem interpretował moje słowa. Po chwili namysłu przedstawił mi cztery propozycje laptopów, w różnych cenach. Po chwili odszedł dając mi chwile na zastanowienie się i przemyślenie zakupu. Po kilku minutach stwierdziłem że zobaczę jeszcze oferty w innych sklepach i poszedłem. Przy wyjściu Pan który mi pomagał odrzekł że jak się już zastanowię to zaprasza mnie z powrotem, oraz z wielkim uśmiechem na twarzy pożegnał mnie. Szczerze mówiąc jak na jednego sprzedawcę w dziale komputerów to znał się na rzeczy bardzo dobrze. Trafnie ocenił moje sugestie i podpowiedział – doradził co kupić nie wciskając byle grata. Sklep oceniam na bardzo dobry, obsługa bardzo miła i pomocna. W sklepie pomimo upału na dworze panowała miła chłodna aura.

Dzisiaj musiałem zajechać po papier do kasy fiskalnej

Dzisiaj musiałem zajechać po papier do kasy fiskalnej. Kolega nie miał czasu dał mi pieniądze i poprosił abym mu go kupił. Miałem dzisiaj wolny dzień więc nie było żadnego problemu. Poszedłem więc do tego sklepu. Pani siedząca za ladą zapytała w czym może pomóc. Poprosiłem więc o papier do kasy fiskalnej. Kobieta powiedziała dobrze ale jaki? I tu zaczął się problem. skąd ja mam wiedzieć jaki on papier chciał. Dzwonie do kolegi poza zasięgiem. Chciałem już iść do domu kiedy kobieta zapytała dla kogo ma być ten papier? jaki to sklep ? Opisałem jej dla jakiej instytucji potrzebuje papier. Kobieta szybko i sprawnie odszukała firmę w swojej bazie danych. Powiedziała do mnie papier 28 milimetrów i uśmiechnęła się. Odparłem ze jak jest pewna to poproszę dwie paczki. Kupiłem więc papier który mi dała i pojechałem do firmy. Kolega podziękował i powiedział że to ten. Muszę powiedzieć że dzięki kompetencji i uprzejmości pani w sklepie mogę napisać o sklepie same dobre słowa.

Wczoraj zastanawiałem się gdzie zrobić zakupy

Wczoraj zastanawiałem się gdzie zrobić zakupy. Miałem jeszcze nie wykorzystany bon towarowy do sieci sklepów społem więc udałem się właśnie tam na zakupy. Wchodząc do sklepu przez dwie pary drzwi, dostałem się do środka. Na samym wejściu wchodząc na halę z artykułami zostałem cofnięty przez kasjerkę. Prosiła abym wziął ze sobą koszyk lub wózek. Więc wziąłem. Zaczynam zakupy w sklepie, zatrzymałem się na stoisku z chemia gospodarczą. W niedzielę nie można niestety dostać świeżych wędlin czy pieczywa. Postanowiłem więc za bon kupić proszek i płyn do prania. Po dłuższym zastanawianiu się i oglądaniu produktów, podeszła do mnie kobieta z obsługi sali i rozkładania towaru. Miłym głosem zapytała czy coś doradzić bo obserwuje mnie i widzi że nie mogę się zdecydować. Kobieta krótko zwięźle i na temat powiedziała co mam kupić i co maja aktualnie w promocji. Zakupiłem więc jeden z polecanych proszków. Podszedłem do kasy. Zapłaciłem bonem towarowym, niestety musiałem jeszcze coś dokupić ponieważ z bonów niewydawana jest reszta. Dokupiłem sok i tak zakończyłem zakupy. Spakowany i gotowy do wyjścia znów usłyszałem głos kobiety która doradzała mi jaki proszek kupić. Oznajmiła iż do proszku który kupiłem jest płyn do płukania gratis. Ucieszyłem się z tego powodu bo i tak miałem go kupić ale najzwyczajniej o nim zapomniałem. Podziękowałem za podpowiedź i za przyniesienie mi gratisowego artykułu. Sklep jest duży towaru aż nadto. Ogólne wrażenia o sklepie bardzo dobre. Obsługa jest miła i potrafią dostrzec i cenić każdego klienta

Znalazłem w sklepie internetowym plecak turystyczny który

Znalazłem w sklepie internetowym plecak turystyczny który mi się spodobał, a że mój stary był juz naprawdę stary zamówiłem nowy model. O sklepie mogę się wypowiedzieć w czterech krokach, dla mnie i myślę dla reszty będą to podstawy aby nie zamawiać w tym sklepie. Po pierwsze czas wysyłki- 4 dni, mimo informacji, że towar wysyłają tego samego dnia do 16. (plus 2 dni weekendu, kiedy nie pracują). Po drugie: na stronie widniał baner reklamowy z informacją, że zupełnie gratis dostać można pokrowiec na laptopa. 4 dni po złożeniu zamówienia zadzwoniła miła pani mówiąc, że nie wygrałam licytacji (kupując w sklepie- sic!) i za taki pokrowiec muszę dodatkowo zapłacić. Po trzecie: ponieważ towaru nie wysłano we wtorek, w czasie rozmowy telefonicznej zamówiłam dodatkowy produkt, sprawdzono czy jest w sklepie, pani potwierdziła, uprzejmie oznajmiła, że właśnie jest dopakowywany do mojej paczki, a ostatecznie dotarło tylko początkowe zamówienie. Po czwarte: niezgodność z zamówieniem. Mimo, że rozmawiałam z panią przez telefon 2 razy, nikt nie poinformował mnie o niedostępności wybranego przeze mnie modelu. Ogólnie kontakt ze sklepem zaliczam do udanego bo odbierają telefony, ale nie potrafią wyjść z sytuacji.

Ocena z dnia: 20.06.2010
JAPOŁ Inna forma kontaktu

Kilka razy kupowalem w rebelu

Kilka razy kupowalem w rebelu, a ostatnio wczoraj. Naprawde mozna ich polecic, nie dosc, ze to fachowcy w swojej branzy to jeszcze lubia to co robia, i widac w nich prawdziwa pasje.Towar można kupić na miejscy jak i na wysyłkę. Paczki dochodza szybko, bardzo bardzo dokladnie zapakowane. Obsluga sklepu sluzy pomoca, zna sie na rzeczy i ma niezly gust. :) Do tego sklep informuje na bierzaco o tym, co sie dzieje z moim zamowieniem. Jestem nieco z branzy gier itp. wiec wiem, ze wprowadzaja nowosci i zwykle sa o krok przed innymi sklepami tego typu. Jak dla mnie numer 1!

Dzisiaj zamówiłem kwiaty na urodziny dla mojej znajomej

Dzisiaj zamówiłem kwiaty na urodziny dla mojej znajomej. Ze nie jest z mojej miejscowości, kupiłem je w Poznaniu poprzez strone www. Nie dostarczono tego, co zamawiałem. Przysłano całkiem inny produkt adresowany do innej osoby. Oczywiście pomyłki się zdarzają, ale dlaczego klient ma za nie płacić? Wystosowałem prośbę o zwrot kosztów i nagle kontakt mailowy się urwał. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na maile. Kontakt drogą telefoniczną graniczy z cudem, bowiem nikt nie odbiera telefonów. A wydawało się, że to solidna firma. Nie polecam.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem