Jedynie dobra forma kontaktu. Trwają już chyba prace do przejęcia sieci przez PKN Orlen. Spore opóźnienie kontaktowe aczkolwiek kompleksowa odpowiedź.
W obecnym czasie sprawna i szybka obsługa zamówień na wynos w polarnej sieci pizzeri w tym centrum handlowym blisko przy ulicy chorzowskiej w Katowicach.
Pan prowadzący kiosk bardzo kompetentny, rzeczowy. Sam kiosk usytuowany w świetnym miejscu bo w samym centrum, no ale ceny jak ceny, jak w ruchu.. Dość wysokie, chodzi o inne produkty niż prasa. Godziny otwarcia tylko w internecie są podane inne niż w rzeczywistości. Chodzi o kiosk w Katowicach przy.Al. Korfantego 5-9. Kontakt z centralą w tej sprawie nie dał nic.
Sprawny kontakt i dość długi czas oczekiwania na drugiego maila.
W sprawie produktu zakupionego uzyskałem szybką informację dotyczącą instalacji . Udało się szybko dodzwonić .Fachowa porada.
W tym markecie na bardzo dobrym poziomie jest standard zaopatrzenia, jakość obsługi oraz produktów. W pełni mnie to zadowala. Są i kasy stacjonarne jak i samoobsługowe co pozwala na możliwe rozładowanie ewentualnych kolejek.
Bardzo dobra jakość obsługi i promocji asortymentu.
W czasie gdy był otwarty panowała w lokalu dobra i miła atmosfera. Czasem trzeba było rezerwować miejsca. Klasyka.
Na zamówiony w sklepie internetowym produkt nie czekałam za długo, odbiór w punkcie tez spełnia standardy. Fachowa obsługa.
Obsługa szybka i sprawna, typowa dla tego fas foodu akurat w Katowicach, klasyczne standardy tej sieci.
Niestety pomimo kilku prób nie udało sie dodzwonić w sprawie uzyskania prostej informacji na infolinię. dobrze,że jest możliwość kontaktu online.
W związku z zadanym pytaniem otrzymaliśmy pełną informację drogą mailową. Wysłana została w miarę szybko.
Otrzymaliśmy odpowiedź mailem.na zadane pytanie. W zwykłym terminie.
W tym wydziale urzędu kontakt sprawny. Na minus długie oczekiwanie w sprawie, ale udało się zrealizować i załatwić, ale i zasięgnąć opinii o wszytko co chciałam wiedzieć.
Przy odbiorze dokumentu paszportowego klasyczny system obsługi, numerki etc. Jendka w moim przypadku sprawna i normalna obsługa. Dość mili urzędnicy.
Uzyskaliśmy profesjonalną i pełna informacje na temat bazy produktowej.
Jeśli chodzi o informację uzyskiwałem w kwestii zamówienia online była konkretna , szybka i pełna. Bogaty asortyment e booków , e prasy ale nie tylko.
Zamówienia książek do wypożyczenia w czasie pandemii zrealizowane sprawnie w ciągu tego samego dnia. Szkoda,że nie można zamawiać przez system Prolib przez internet poza godzinami pracy biblioteki. Księgozbiór bogaty.
Otrzymałem zamówienie sprawnie i szybko.
W tym kiosku w galerii Katowickiej jest dobre zaopatrzenie nie tylko w prasę ale i mila obsługa do tego.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem