Opinie wystawione przez użytkownika: Stanisław_76

Nowy sklep bez szału

Zakupy w nowej placówce Lidl na terenie Bielska-Białej nie napawają jakimś szczególnym optymizmem. Sklep duży, nowoczesny, a oferta artykułów przemysłowych, zwłaszcza promocyjnych, niestety, niewielka. Na szansę zakupu nie ma co liczyć nawet tuż po otwarciu sklepu. Zdarza się, że sklep otwierany jest rano z opóźnieniem. Może 3 - 4 minuty dla personelu nie robią różnicy, ale już dla klientów oczekujących na zewnątrz na pewno tak. Często otwarta jest tylko jedna kasa, a na sali sprzedaży trudno spotkać kogoś z obsługi. Nowy sklep, ale zasady jakby stare, niedostosowane pod klienta. Nie polecam!

Dział owoce - porażka

Wizyta w Kauflandzie w sobotę 28 grudnia była bardzo nieciekawa. Już nie jeden raz zaobserwowałem w markecie, że obsługa nie za bardzo troszczy się o stoiska warzywa-owoce, ale to, co zobaczyłem w sobotni poranek bardzo mnie przeraziło. W centralnym punkcie, tuż przy wejściu, ustawione były pojemniki z pomarańczami, oznaczone jako promocje. Niestety jakość oferowanych owoców była porażająca. Owoce były zepsute, spleśniałe, gnijące. Każdy kto przechodził od razu odwracał głowę, by na to nie patrzeć. Zgłoszona uwaga w punkcie obsługi nie przyniosła żadnego rezultatu, gdyż przez 20 minut na stoisku nie pojawił się nikt z personelu. Zgłoszenie sprawy na portalu społecznościowym Kauflandu (wraz ze zdjęciem) spotkało się tylko z odpowiedzią "dziękujemy za zgłoszoną uwagę". No cóż, można i tak. Nie polecam!

Dużo, tanio...

Każda wizyta w tej Biedronce to okazja do dobrych zakupów. Liczne promocje zachęcają do częstych odwiedzin. I choć nie zawsze łatwo udaje mi się znaleźć w markecie, to czego potrzebuję, lub tego, co jest promowane w gazetce, z reguły wychodzę ze sklepu zadowolony. Szkoda tylko, że nie zawsze przy artykułach są odpowiednie oznaczenia cenowe, a kosze z artykułami przemysłowymi to jeden wielki galimatias. Kiedyś było tu lepiej. Życzę Biedronce zawsze zadowolonych klientów, szczególnie tych, którzy muszą stać do często jednej otwartej kasy. Życzę, by w nowym roku nie zabrakło ciekawych promocji, które przyciągną klientów, a personelowi Biedronki, by firma zatrudniła nieco więcej personelu, wtedy na pewno praca tutaj będzie nieco łatwiejsza. Zawsze tak, by było "blisko, tanio i po ludzku".

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 03.11.2019
DECATHLON Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
IKEA Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Kiepsko! Słabe zaopatrzenie, kolejki do kas, obsługa mało życzliwa.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Intermarche Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Delikatesy Centrum Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
kik Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Biedronka zmienia się na niekorzyść dla klienta. Duża oferta towarów, ale wieczny bałagan, kolejki do kas, nieuprzejmy personel.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Lavard Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
TAURON Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 29.10.2019
LG Electronics Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
PSS Społem Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Gatta Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 28.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 28.10.2019
Drogerie Natura Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem