Opinie wystawione przez użytkownika: Richard

W folderach i na stronie internetowej brak informacji o tym

W folderach i na stronie internetowej brak informacji o tym ze zamknięte jest część atrakcji oraz część tzw SPA. W hotelu Termal (***) obsługa podczas pięciodniowego pobytu ani razu nie wymieniła pościeli, a ręczniki z wielką łaską. Za cenę 73EUR za pokój można by spodziewać się trochę wyższego standardu. Ponadto ceny nie adekwatne do miejsca w którym się przebywa - 10EUR za obiad przeciętnej jakości to stanowczo za dużo jak na Słowację i miejsce gdzie poza kilkoma basenami nic nie ma.

Ocena z dnia: 03.10.2009
Baseny Termalne Besenova Inna forma kontaktu

Raczej nie zrobiłbym zakupów w sklepie internetowym który

Raczej nie zrobiłbym zakupów w sklepie internetowym który naciskając na opcje kontakt (http://www.mixelectronics.pl/kontakt) odsyła mnie do formularza, nie podaje adresu i telefonu pod który ew. mógłbym zadzwonić.

Ocena z dnia: 28.08.2009
Mix electronics Oddział

Odwiedzam salon TP Orange celem sprawdzenia oferty

Odwiedzam salon TP/Orange celem sprawdzenia oferty mobilnego internetu. Pan przedstawia mi ofertę, ok wybieram pakiet, i pytam kiedy w Nysie będzie UMTS (3G), pan odpowiada że już jest, więc wyciągam z kieszeni telefon dwusystemowy (GSM i UMTS) i pytam to dlaczego mój telefon nie wykrywa sieci UMTS, ok Pan sie leko wycofal i woła kolegę, kolega stwierdza że za miesiąc będzie, więc ja pytam jak to możliwe przecież Orange/TP wstrzymało wszystkie zakupy sprzętu pod rozbudowę infrastruktury o czym było głośno w prasie, panowie się poddali i stwierdzili że UMTS w nysie działa tylko w Play a salon jest na przeciwko.

Ponieważ skończył mi się posiadany przeze mnie pakiet

Ponieważ skończył mi się posiadany przeze mnie pakiet OC/AC/NW zrobiłem sondaż u innych ubezpieczycieli ile taki pakiet kosztowałby mnie. Naturalnym okazało się, że znalazłem tańszą ofertę, tak więc udałem się do punktu PZU aby zlikwidować polisę OC. Pani w kasie nawet nie zadała sobie minimum trudu aby mnie zatrzymać w PZU, po prostu przyjęła oświadczenie dała potwierdzenie i tyle, a gdyby zaproponowała chodź trochę zbliżoną ofertę cenową to na pewno bym został w PZU, bo przez kilka lat posiadania wspomnianego pakietu byłem BARDZO zadowolony z współpracy. To co należy zmienić w PZU to nastawić tę firmę pro klienta a nie pro zysk.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem