Opinie wystawione przez użytkownika: Renata_370

Osobiście

Osobiście ,nie mogę zgodzić się z przedmówcą, ponieważ również korzystam z usług tego sklepu i na obsługę narzekać nie mogę. Ilekroć wraz mężem finalizowaliśmy tam transakcje ze sklepu internetowego-ponieważ sklep ten posiada taką opcję,zamawiamy przez internet a odbieramy w sklepie.Za zakupy możemy płacić ratalne,a towar zakupiony ze strony RTV AGD jest tańszy niż na sklepie.Zawsze zostajemy profesjonalnie obsłużeni,wystarczy okazać zamówienie ratalne,a Pani z rat dopełnia formalności.Towar zawsze oryginalnie zapakowany.

W dniu dzisiejszym

W dniu dzisiejszym,udałam się wraz z rodziną w poszukiwaniu wiosny,na stok Mikro stacji Sportów Zimowych Łysa Góra - Dziwiszów. Klub narciarski "Aesculap" i Łysa Góra to dzisiaj firma działająca nie tylko zimą. Znakomicie zagospodarowana góra, wyposażona we wszystko co potrzebne do uprawiania narciarstwa, daje możliwość nie tylko wypoczynku na nartach, ale też zaspokojenia ambicji sportowych młodych ludzi. Zarządzający i działacze dbają o dobrą atmosferę, dyscyplinę i renomę "Aesculapa". Mikro stacja Sportów Zimowych Łysa Góra - Dziwiszów, bo tak brzmi pełna nazwa, daje możliwości uprawiania sportu również latem, np. zjazdy na hulajnodze, trasy i zawody rowerowe. Jest już także nowa stajnia, a w maju będą pierwsze konie.Wraz z rodziną spędziliśmy super dzień,co prawda wiosny nie znaleźliśmy ,ale czas sprzędzony na super przygotowanym stoku zrekompensował nam jej brak.Cztery godziny jazdy góra dół,z małymi przerwami na pyszne pierożki z grzybami ,uznaliśmy za rewelacyjnie oddane ku Wiośnie.

Dzisiejsza obserwacja dotyczy już 2 podejścia do zakupu

Dzisiejsza obserwacja dotyczy już 2 podejścia do zakupu mebli w tym właśnie salonie.Jak ogólnie wiadomo mebli nie kupuje się bez obejrzenia, porównania kolorów,dopasowania wymiarów.Dokładnie chodziło mi o komodę ,oraz o stolik kawowy.lecz okazuje się że taka w tym salonie nie istnieje! Pierwszy problem powstał z obsługą -a właściwie jej braku.Personel wyraźnie zajęty swoimi sprawami nie potrafił pomóc,ponieważ nie posiada rysunku technicznego na swoje produkty.Obsługująca mnie Pani pokazała model z katalogu, opisują jedynie wys.szer.gł.-niestety jest to dla mnie mało wystarczające ponieważ planuje w komodzie schować sprzęt Audio i potrzebuje bardzo dokładne wymiary .Pomoc Pani była mierna,mało kompetentna,a przede wszystkim mało zaangażowana w sprzedaż.Za taką pomoc Pani podziękowałam a moje wątpliwości rozwiał dopiero telefon do producenta . Następna wizyta to podobna porażka ,transport komody i stolika dopiero za 8 tygodni-próba przyspieszenia nie istnieje-takie terminy-usłyszałam.Jestem delikatnie załamana,bo nie sądziłam że w czasie kiedy wszyscy krzyczą o kryzysie ,tak słabo wychodzi się do klienta.

Moja obserwacja dotyczy wakacyjnych wypadów

Moja obserwacja dotyczy wakacyjnych wypadów.Razem z rodzina udaliśmy się zwiedzić malowniczo położony Zamek Czocha.Po spacerku,wokół zamku i przed zwiedzaniem postanowiliśmy się posilić,urzekła nas restauracja zamkowa,usytuowana w samym zamku.Restauracja w pięknej sali, w pięknym zamku, ale brudne obrusy i brzydkie serwety jednak nie wyglądają dobrze i psują początkowe dobre wrażenie. Jeśli chodzi o jedzenie to jak najbardziej zjadliwe, barszcz czerwony nie był z proszku, krokiety 2 i dosyć duże i smaczne (14 zł). Dorsz ze szpinakiem i serem (32 zł) faktycznie wydawał się trochę jakby z mikrofali, ale nie jestem pewna. Szkoda, że nie było pierogów z bobem, na które po znalezieniu ich w menu naszła nas wielka ochota. Duży plus natomiast za lokalne piwo w karcie. Obsługa - bardzo miła Pani Kelnerka.

Ocena z dnia: 21.08.2012
Restauracja w zamku Czocha Inna forma kontaktu

Moja obserwacja dotyczy punktu kosmetycznego w Galerii

Moja obserwacja dotyczy punktu kosmetycznego w Galerii Świdnickiej, zakupy robiłam tam już klikukrotnie,za każdym razem -bardzo udane.Pracuje tam bardzo miła strsza Paniu,która mimo braku przerysowanego makijażu ,bardzo chetnie,wylewnie i celnie potrafi doradzić. Goraco polecam lakiery do paznokci,oraz masakę wydłużającą rzęsy.Bardzo miła Pani gorąco poleca testować produkty-dzięki czemu zawsze coś cikawego w ręce wpadnie.

Moja obserwacja dotyczy zakupów

Moja obserwacja dotyczy zakupów,a właściwie próby zakupów w Salonie Apart.Nie polecam!Panie robią łaskę,gdy mają wyjąć towar z gabloty,omiatają klientów pogardliwym wzrokiem...masakra!Dawałam im szansę...w końcu do 3 razy sztuka...i za każdym razem lądowałam w sąsiadującym salonie Yes. Tę opinię potwierdzają moi znajomi..

Moja obserwacja dotyczy aktywnego wypoczynku

Moja obserwacja dotyczy aktywnego wypoczynku,gorąco polecam czynny wypoczynek na świeżym powietrzu.Świetna atrakcją może okazać się spływ pontonem Przełomem Bardzkim.Zabawa świetna zarówno dla dzieci jak i dorosłych.Proponuje przepłynięcie Przełomu Bardzkiego na Nysie Kłodzkiej, jednego z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju. Spływ tym odcinkiem jest wyprawą pięcioma meandrami, wśród skał wysokich na kilkadziesiat metrów, lasów schodzących do samej rzeki i między łąkami tak kolorowymi i pachnacymi że aż zapiera dech w piersi.

Ocena z dnia: 07.06.2012
SKI-RAFT Kontakt online

Moja obserwacja dotyczy już kilku wizyt w tym

Moja obserwacja dotyczy już kilku wizyt w tym markecie,powiem szczerze że lubiłam zakupy w tym miejscu.Lecz od pewnego czasu, obserwuję coś dziwnego na stanowisku wędliny-sery.Pracujące tam Panie chyba mają jakiś problem z komunikacją, logistyka nawala.Jednego dnia kolejka zaczyna się z prawej strony,drugiego z lewej.Brak logiki i organizacji pracy mega denerwuje klientów-dziś kolejka na serach była obsługiwana na zmianę z kolejką na wędlinach.Byłam tak podirytowana zachowaniem i uwagami Pani'' że ser kupię po obsłużeniu klienta z wędlin,bo chyba jego kolej'',/klient stał 10m dalej/że, moja mina chyba wszystko wyjaśniła-kobieta fuknęła ale ser odważyła .Dziękuje Ci Kobieto za twój gest!Nie wiem czym jest spowodowane całe zamieszanie na tym dziale,ale na pewno klientom się nie podoba!

Dnia 31

Dnia 31-12-2011 w ostatnich godzinach starego roku postanowiłam zrealizować receptę-aby nie mieć problemów po noworocznych zmianach.Recepta wypisana po staremu,lek na przewlekłą chorobę w ilości sztuk 2,ale niestety Pani myślała chyba po nowemu-czyli trzeba się przyczepić i mimo narodowej paniki pacjenta przestraszyć i narazić na nie potrzebny stres.Młoda kobieta niczym detektyw prześwietliła receptę i stwierdziła że pieczątka jest mało czytelna i nie widać ostatniej cyfry z nr. telefonu przychodni-oznajmiła że może mi ten lek sprzedać ale bez ryczałtu tylko na 100%.Dziwna praktyka nigdy tego leku bez recepty nie kupiłam a tu nagle taka nie miła niespodzianka, kupie ale pełnopłatnie -żart.Pani farmaceutka nie raczyła nawet wytłumaczyć o co jej konkretnie chodzi i skąd ta zmiana .Poczułam się bardzo rozczarowana mało kompetentna obsługą.Lek to lek trzeba kupić wiec udałam się do innej apteki /ul. Andersa Apteka Familia/tam kobieta lek sprzedała bez problemu i głupich wywodów.Farmaceutka z Victorii pomyliła chyba profesje.

Witam

Witam-moja obserwacja dotyczy zakupów na hali sprzedaż marketu AUCHAN-godzina poranna - szybka chęć i potrzeba zrobienia zakupów dla roztargnionego dziecka-niestety dziecku zabrakło czystego zeszytu.W pędzie poszukuję zeszytu -jest upragniony zakup i jakież wielkie zdziwienie ,zakupy nie wielkie a kolejka do kasy na 12 osób-bo czynna tylko jedna kasa-kasa expresowa do 10 szt. art.Straszne ,market czynny bez obsługi.Zakupy były expresowe a czekania jak za ''Gierka''.

Moja obserwacja dotyczy fatalnej obsługi Działu obsługi

Moja obserwacja dotyczy fatalnej obsługi Działu obsługi klienta sieci PLAY.Dzwoni do mnie miła Pani i przedstawia ofertę przedłużenia umowy,proponuje fajny abonament-59zł rozmowy do PLAY za darmo ,dodatkowe 100 min za przedłużenie umowy,super telefon.Chcąc przemyśleć ofertę proszę kobietę o 1h na przemyślenie.Sprawa przemyślana,jest telefon od przemiłej Pani-dane umowy potwierdzone ,wszystko przedyktowane czytelnie i zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami,nawet kurier z umową bez dodatkowych opłat.Główny problem polega na tym że umowa z telefonem miała być dostarczona w ciągu 7 dni a minęło już dni 14 i ani umowy telefonu nie widać.Istna żenada-chciałam sobie ułatwić życie i niestety muszę udać się do placówki

Ocena z dnia: 14.12.2011
Play Oddział

W dniu 14

W dniu 14-11-2011 zainteresowana konkretna ofertą kredytu,udałam się z samego rana do placówki banku- i cóż kolejka do samych drzwi pracuje tylko jedno okienko,,bo dziś jest poniedziałek i tak jest'' usłyszałam w kolejce.Cierpliwie wyczekałam 30 min,ale bardzo mnie zdziwił fakt że mimo wolnych 5 stanowisk i pełnej obsłudze zapłatę za rachunki,wnioski kredytowe,wypłaty i wpłaty sporządzał tylko jeden pan-reszta obsługi przerzucała papierki z doskoku sprawdzała stany konta wpadającym klientom.Wreszcie moment spisania wniosku-i co pan się zakręcił z potrzebował wsparcia koleżanki-znów 15 min.i tak w jednej chwili słyszę że zgoda kredytowa jest,a za chwilę że jeszcze nie bo system dziś też szwankuje.Fakt jest taki że pan bardzo konkretnie dopasował kredyt do moich oczekiwań-wysłuchał moich potrzeb,dopasował ratę,zaproponował ubezpieczenie kredytu,termin spłaty.Najbardziej byłam rozczarowana czasem spędzonym w placówce i brakiem zainteresowania reszty obsługi nie małą koleją petentów.

Zakupując w tej sieci w 2010r srebrny łańcuszek sądziłam

Zakupując w tej sieci w 2010r srebrny łańcuszek sądziłam że ,zerwanie łańcuszka nie podlega reklamacji,że jest to uszkodzenie mechaniczne.Lecz cóż za zdziwienie przemiła pracująca tam P.Kasia/tak widniało imię na identyfikatorze/ poinformowała mnie że reklamacje rozpatrzą że jest to naprawa gwarancyjna,nie uszkodzenie mechaniczne,udzieliła również wyczerpujących informacji dotyczących czasu reklamacji/14dni/.Polecam placówkę

Podczas zakupów zostałam zagadnieta w regałach przez mało

Podczas zakupów zostałam zagadnieta w regałach przez mało kompetentną hostese-za jej namową za zakupy powyżej 100zł miałam odebrać sobie gratis w postaci 4paku pepsi,alpejskiego mleczka,płynu do płukania-w rezultacie zakupy zrobiłam a gratis przepadł bo nagroda po zamknięciu paragonu już się nie należy/o czym zapomniano mnie poinformować/.W BOK-u też mnie spławiono,bo za pomyłkę hostesy oni nie odpowiadają-jedyna opcja to anulowanie paragonu i zakupy jeszcze raz-ale kto by znów marnował czas

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem