Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr_1169

Fatalnie.

Bardzo niemiła obsługa. Lekcewazacy stosunek do klienta na przestrzeni kilku lat. Ciężko odszukać wolnego pracownika. Sprzedawczynie robią minę jak by chciały się pozbyć klienta.

Ocena z dnia: 03.11.2019
Reserved Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niezbyt uprzejma obsługa pani kasjerka z niechęcią odpowiadała na pytania i nie odpowiedziała dowidzenia

Ocena z dnia: 03.11.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo dobre doradztwo w zakresie montażu i uprzejmość. Przede wszystkim chęć do udzielania pomocy od wyboru do zakończenia zakupów.

Ocena z dnia: 28.10.2019
KOMFORT Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niechęć udzielana pomoc w dokonaniu wyboru.Dlugi czas na oczekiwanie na pracownika w sklepie i przy kasie. Generalnie nie uprzejma obsługa oschla.

Ocena z dnia: 27.10.2019
DOUGLAS Inna forma kontaktu

Źle.

Nie uprzejma obsługa. Mruczy sprzedawca pod nosem że nie można zrozumieć. Nie uśmiecha się i nerwowo odpowiada na pytania jak by chciała się pozbyć klienta.

Ocena z dnia: 26.10.2019
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa przy kasie i komunikatywna.Widac zmęczenie u Pani kasjerki a mimo to wysoka kultura. Zalecam więcej pracowników na sklepie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Podstawowa obsługa pt.przywitanie i pożegnanie

Ocena z dnia: 23.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Sprawa oparła się o dyrekcję Kauflandu gdyż Pani kasjerka była na tyle nie uprzejma że śmiała się z wyglądu mojego niepelnosprawnego brata.

Ocena z dnia: 19.10.2019
Kaufland Inna forma kontaktu

Ok.

Wysokie ceny. Obsługa nie odpowiada wprost na pytania i odnosi się wrażenie jak by obgadywali klientów.

Ocena z dnia: 16.10.2019
NEONET Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Zależy od pracownika niektórzy uprzejmi a niektórzy nie i są podzieleni pracownicy obiecują coś a inni jak nie mają pewności to nie obiecują czasem niektórzy nie są uprzejmi

Ocena z dnia: 30.09.2019
DHL Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Bardzo nieuprzejma obsługa e-mailowa lakonicznie odpisują i chcą aby po kilka razy od początku wszystko im tłumaczyć. Nie są chętni do pomocy trzeba było interweniować u europejskiego rzecznika konsumentów

Ocena z dnia: 29.09.2019
Ryanair Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niezbyt chętnie pomagają konsultanci telefoniczni i nie są uprzejmi mam wrażenie że na siłę pracują

Ocena z dnia: 28.09.2019
AXA Inna forma kontaktu

Świetnie.

Bardzo chętnie pomagają ale jeśli przyjdzie do wypłaty odszkodowania to zaczynają się schody

Ocena z dnia: 28.09.2019
PZU Inna forma kontaktu

Źle.

Konsultant obiecał że się skontaktuje i się nie skontaktował. Nie są skłonni do pozytywnego rozpatrywania reklamacji trzeba straszyć rzecznikiem konsumentów

Ocena z dnia: 28.09.2019
Booking.com Inna forma kontaktu

Źle.

Bardzo niemiła obsługa bez zaangażowania na siłę pracują

Ocena z dnia: 26.09.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Mam mieszane uczucia jak by na siłę pracowali i się usmiechali

Ocena z dnia: 26.09.2019
Inmedio Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Niestety spotkałem się z bardzo nie miłą obsługa klienta kpiaca z drugiej osoby olewajaca klientów i skupioną na sobie.Nawet skarga nie pomogła bo nie odpisali.

Ocena z dnia: 25.09.2019
Starbucks Inna forma kontaktu

Świetnie.

Bardzo uprzejma zaangażowana obsługa

Ocena z dnia: 23.09.2019
Bocian Pożyczki Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Mam mieszane uczucia jak by na siłę

Ocena z dnia: 21.09.2019
Relay Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Wysoka kultura i chęć pomocy

Ocena z dnia: 18.09.2019
Nest Bank Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem