Opinie wystawione przez użytkownika: Piotr_1169

Kiepska obsługa klienta

Nic się nie zmieniło od kilku lat dalej pracują dzieci na infolinii bez kultury. Konsultant podczas rozmowy wyłączał mikrofon jak mówiłem przez co myślałem że się rozłącza. Dał też do zrozumienia że mnie olewa rozmawiając sobie z kolegami pewno bo jakiś powód miał. Jest to nieprofesjonalne zachowanie pokazujące brak szacunku dla drugiego rozmówcy. Przedstawił ofertę w niejasny sposób gdyż musiałem się dopytywać. Ciężko się z nim rozmawiało zniechęcał mnie swoją postawą do oferty.

Ocena z dnia: 18.06.2020
Vectra Infolinia

Beznadziejna obsługa klienta

W bardzo nieprofesjonalny sposób konsultantka ze mną rozmawiała. Wchodziła w zdanie nie dała się wypowiedzieć i bez mojej zgody przełączyła mnie do innego działu nie żegnając się ze mną. Z góry zakładała co chcę powiedzieć przerywając mi lecz myliła sie ponieważ chciałem zupełnie coś innego powiedzieć. Ja się następnie po przelaczeniu rozlaczylem. Nie chciała mnie słuchać. Miała okropny stosunek do rozmowy choć na początku grzecznie mówiła, używała odpowiednich zwrotów.

Ocena z dnia: 18.06.2020
Platforma Canal+ Infolinia

Tragiczna obsługa klienta

Jestem rozczarowany i zażenowany postawą, podejściem pracownika w dziale obsługi klienta. Pani od samego początku sprawiała wrażenie niesympatycznej z surową miną. Poprosiłem aby się nie denerwowała i na spokojnie zajęła się pomocą dla mnie. Pomyślałem że może jest zmęczona lub ktoś zrobił jej przykrość. Jednak się myliłem. Po przedstawieniu informacji, że przyszedłem wyjaśnić zawyżoną kwotę zakupu i powołując się na wiadomość e-mailową z centrali Kaufland Pani stwierdziła że za późno przychodzę i ona nic nie wie uszczypliwym tonem. Ja odpowiedziałem że w dowolnym momencie miałem się zgłosić powołując się na wiadomość e-mailową z centrali. Zakupu dokonałem 25 maja a przyszedłem 30.Komentarz do klienta w taki sposób był zbędny i nie na miejscu. Poczułem się że przeszkadzam tej pani i po co w ogóle przyszedłem. W końcu poprosiła ta Pani Kierownika, który oświadczył że czytał e-maila i zna całą sprawę i zwrócił mi różnicę. Następnie zapytałem się czy na dokumencie który mi dała Pani jest numer paragonu gdyż paragon z tym numerem jest mi potrzebny do ewentualnej wygranej w loterii. Odpowiedziała jaki numer o co chodzi a nastepnie zdenerwowanym głosem przy kierowniku powiedziała że wszystko tu jest. W końcu dała mi paragon i powiedziała abym go sobie wziął. Zwróciłem uwagę tej pani że jest niegrzeczna nie sympatyczna nie uprzejma. Powiedziałem również o Tym kierownikowi który był przy tej sytuacji. Powiedziałem też że myślałem że może jest zmęczona ale się pomyliłem bo od początku jest nieuprzejma. Kierownik się tylko uśmiechnął i powiedział że może faktycznie jest zmęczona. Nie usłyszałem od tej Pani ani od kierownika słowa przepraszam. Powiedziałem że nawet nie stać Pani aby przeprosić za swoje zachowanie. To w lekceważący sposób powiedziała przepraszam z krzywą miną. Gratuluję Kauflandowi pracowników i kierowników a raczej współczuję. Gdybym sprawę zgłosił do odpowiedniej instytucji, że dopuszczają się wprowadzania w błąd klientów odnośnie cen to z pewnością surową karę by zapłacili. Czekam teraz na odpowiedź z centrali. Zobaczymy jakie będzie ich stanowisko i jak się zachowają.

Uważajcie jaką umowę podpisujecie

Przestrzegam wszystkich przed kartami kredytowymi w ING Banku. Zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę i dobrze ją przeczytajcie. Mój ojciec niestety został okradziony przez kieszkonkowców. Poza dokumentami ukradli mu kartę kredytową ING Banku z której wypłacił środki nie znając kodu pin. Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję która szybko umorzyła śledztwo. Również bank został powiadomiony telefonicznie aby zablokować kartę. Bank szybko skierował sprawę do działu windykacji a następnie bardzo szybko do sądu o nadanie egzekucji komorniczej. Bank zrobił z ojca złodzieja ponieważ mimo wysyłania reklamacji i odwołań zanim odpisał na reklamację to wysyłał pisma do sądu nie wierząc ojcu. Ojciec przerwał egzekucję odwołując się do sądu w ciągu 7 dni od otrzymania pisma komorniczego. Oczywiście konta też zostały zablokowane. Ojciec wygrał sprawę w sądzie. Bank nie odpuszczał odwołując się trzykrotnie. Sąd powołał biegłego z zapytaniem czy możliwe jest wpłacenie środków bez kodu pin. Biegły się wypowiedział że istnieje taka możliwość. Sąd również w uzasadnieniu wyroku powiedział że mój ojciec zrobił wszystko aby zapobiec utracie środków i aby złapali zlodzieji i żeby jak najszybciej bank zablokował kartę. Dodatkowo sąd w uzasadnieniu powiedział bardzo istotne zdanie, że mój ojciec podpisał NIEKORZYSTNĄ UMOWĘ z tym bankiem dla siebie. Dziwne że komisja nadzoru finansowego, prawo bankowe dopuszcza zapisy, że klient ING banku musi zapłacić około 150euro jeśli sprawa trafi do sądu oraz ogólnie bardzo wysokie stawki za windykację itp. oraz oprocentowania. Brzmi to jak jakaś umowa parabankowa,a nie bankowa. Bank nawet nie przeprosił ojca za swoje zachowanie. Sprawa ciągnęła się prawie dwa lata. Więc zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę.

Ocena z dnia: 21.04.2020
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Wspaniała obsługa

Zadzwoniłem do HDI assistance w celu uzyskania pomocy assistance ponieważ maska się nie otwiera w aucie. Raz się otworzyła i nie miałem pewności czy dobrze maskę zamknąłem oraz czy się nie otworzy podczas jazdy bo wtedy może dojść do nieszczęścia. Konsultant szybko mnie zbył mówiąc abym sobie do serwisu pojechał nie wyjaśniając powodu swojej decyzji. Podejście do jakości obsługi klientów jest lekeważące. Następnie ponownie zadzwoniłem z pytaniem jak nazywa się firma która świadczy usługi assistance dla HDI. Odebrała Pani która z krzykiem w głosie bardzo nieuprzejmie powiedziała nazwę firmy. Wysłałem reklamację plus do wiadomości Rzecznika prasowego na zachowanie konsultantów a nie na fakt że nie zrealizowali usługi. Otrzymałem odpowiedź że nie należała mi się pomoc ponieważ auto nie było unieruchomione ale żadnych słów przepraszam za nieuprzejmą obsługę ze strony konsultantów. Odpisałem że zdawałem sobie sprawę iż auto nie jest unieruchomione i chciałem się dowiedzieć co w takiej sytuacji. Dodatkowo napisałem, że jeszcze dużo nauki przed wami lub zmieńcie trenerów skoro firma nie wyciąga wniosków z zachowania konsumentów i nie jest w stanie przeprosić klienta. Widocznie większość osób reprezentuje niski poziom.Dla porównania z tym samym problemem zadzwoniłem do firmy AXA assistance i tu zostałem bardzo miło zaskoczony. Nie dość że konsultantka była bardzo miła i uśmiechnięta bo to się czuło w jej głosie to oprócz holowania chciała mi zaproponować auto zastępcze, wręcz namawiała mnie do skorzystania. Widać, że firmie zależy na kliencie, jego bezpieczenstwie i jakości obsługi. W regulaminie też auto musi być unieruchomione żeby skorzystać z lawety lecz widać że firma AXA wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i robi coś więcej niż w standardzie.

Ocena z dnia: 20.04.2020
AXA Infolinia

Pomoc assistance

Zadzwoniłem w celu uzyskania pomocy assistance ponieważ maska się nie otwiera w aucie. Raz się otworzyła i nie miałem pewności czy dobrze maskę zamknąłem oraz czy się nie otworzy podczas jazdy bo wtedy może dojść do nieszczęścia. Konsultant szybko mnie zbył mówiąc abym sobie do serwisu pojechał nie wyjaśniając powodu swojej decyzji. Podejście do jakości obsługi klientów jest lekeważące. Następnie ponownie zadzwoniłem z pytaniem jak nazywa się firma która świadczy usługi assistance dla HDI. Odebrała Pani która z krzykiem w głosie bardzo nieuprzejmie powiedziała nazwę firmy. Wysłałem reklamację plus do wiadomości Rzecznika prasowego na zachowanie konsultantów a nie na fakt że nie zrealizowali usługi. Otrzymałem odpowiedź że nie należała mi się pomoc ponieważ auto nie było unieruchomione ale żadnych słów przepraszam za nieuprzejmą obsługę ze strony konsultantów. Odpisałem że zdawałem sobie sprawę iż auto nie jest unieruchomione i chciałem się dowiedzieć co w takiej sytuacji. Dodatkowo napisałem, że jeszcze dużo nauki przed wami lub zmieńcie trenerów skoro firma nie wyciąga wniosków z zachowania konsumentów i nie jest w stanie przeprosić klienta. Widocznie większość osób reprezentuje niski poziom. Dla porównania zadzwoniłem do firmy AXA assistance. Tam zostałem profesjonalnie obsłużony. Zapraszam to czytania na stronie jakość obsługi opinii na temat AXA.

Ocena z dnia: 20.04.2020
HDI Infolinia

Inne czasy

Nie dość że nie mogłem kupić budyniu wiśniowego i wiśni mrożonych w tak dużym sklepie to jak zapytałem się czy są suszone buraczki ponieważ nie mogę znaleźć to uzyskałem odpowiedź TO CO WIDAĆ. Przez moment pomyślałem że cofnąłem się w dawne czasy ale szybko sobie uświadomiłem że to rzeczywistość.

Fatalnie.

Bardzo niemiła obsługa. Lekcewazacy stosunek do klienta na przestrzeni kilku lat. Ciężko odszukać wolnego pracownika. Sprzedawczynie robią minę jak by chciały się pozbyć klienta.

Ocena z dnia: 03.11.2019
Reserved Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niezbyt uprzejma obsługa pani kasjerka z niechęcią odpowiadała na pytania i nie odpowiedziała dowidzenia

Ocena z dnia: 03.11.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo dobre doradztwo w zakresie montażu i uprzejmość. Przede wszystkim chęć do udzielania pomocy od wyboru do zakończenia zakupów.

Ocena z dnia: 28.10.2019
KOMFORT Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niechęć udzielana pomoc w dokonaniu wyboru.Dlugi czas na oczekiwanie na pracownika w sklepie i przy kasie. Generalnie nie uprzejma obsługa oschla.

Ocena z dnia: 27.10.2019
DOUGLAS Inna forma kontaktu

Źle.

Nie uprzejma obsługa. Mruczy sprzedawca pod nosem że nie można zrozumieć. Nie uśmiecha się i nerwowo odpowiada na pytania jak by chciała się pozbyć klienta.

Ocena z dnia: 26.10.2019
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa przy kasie i komunikatywna.Widac zmęczenie u Pani kasjerki a mimo to wysoka kultura. Zalecam więcej pracowników na sklepie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Podstawowa obsługa pt.przywitanie i pożegnanie

Ocena z dnia: 23.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Sprawa oparła się o dyrekcję Kauflandu gdyż Pani kasjerka była na tyle nie uprzejma że śmiała się z wyglądu mojego niepelnosprawnego brata.

Ocena z dnia: 19.10.2019
Kaufland Inna forma kontaktu

Ok.

Wysokie ceny. Obsługa nie odpowiada wprost na pytania i odnosi się wrażenie jak by obgadywali klientów.

Ocena z dnia: 16.10.2019
NEONET Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Zależy od pracownika niektórzy uprzejmi a niektórzy nie i są podzieleni pracownicy obiecują coś a inni jak nie mają pewności to nie obiecują czasem niektórzy nie są uprzejmi

Ocena z dnia: 30.09.2019
DHL Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Bardzo nieuprzejma obsługa e-mailowa lakonicznie odpisują i chcą aby po kilka razy od początku wszystko im tłumaczyć. Nie są chętni do pomocy trzeba było interweniować u europejskiego rzecznika konsumentów

Ocena z dnia: 29.09.2019
Ryanair Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Niezbyt chętnie pomagają konsultanci telefoniczni i nie są uprzejmi mam wrażenie że na siłę pracują

Ocena z dnia: 28.09.2019
AXA Inna forma kontaktu

Źle.

Konsultant obiecał że się skontaktuje i się nie skontaktował. Nie są skłonni do pozytywnego rozpatrywania reklamacji trzeba straszyć rzecznikiem konsumentów

Ocena z dnia: 28.09.2019
Booking.com Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem