W dniu dzisiejszym 11.02.22 dokonywałem zakupów w salonie YES. Panie bardzo uprzejme i z chęcią pomogły i doradziły w sprawie zakupu. Zaproponowały produkty zgodne z moim budżetem. Mile powitanie i pożegnanie zachęcające do kolejnych odwiedzin. Salon czysty, a produkty dobrze wyeksponowane. Zdecydowanie polecam!
miała obsługa w każdym salonie w którym byłem, zawsze pomocna
korzystałem z usług YES w płocku w galerii Mazovia, dziewczyny bardzo uprzejme i miłe, uśmiechnięte, chętne do doradzenia.
dobrze zaopatrzony sklep lecz obsługa jest tragiczna nigdy nie ma nikogo aby mógł pomóc, odsyłają z działu na dział i trzeba samodzielnie szukać pracowników po sklepie
rekomenduję tą firmę jedynie za ceny. zamawiam online jedynie z odbiorem w sklepie ponieważ w sklepie trudno się doprosić o pomoc, doradzenie. Pracownicy są jedynie pierwsi wtedy gdy chcą odsprzedać ubezpieczenia dodatkowe do produktów.
błyskawiczne rezerwacje i potwierdzenia, bogata baza noclegów
Że sklepów z których korzystamy obsługa jest zawsze uśmiechnięta i pomocna!!
fajna obsługa, dziewczyny zawsze uśmiechnięte :)
Dziewczyny w salonie w Mazovia w Płocku rewelacyjne, zawsze mi doradza , zdecydowanie można polecać :)
Polecić można za ceny ale nie za obsługę. W sklepie w Płocku w CH Mosty zdecydowanie niemiła obsługa, wiecznie mają pretensje że tam się chodzi. Naburmuszona kasjerka.... Nie polecam
Zależy na kogo się trafi w sklepie. Ekspedientki potrafią być bardzo miłe i pomocne jak również takie które będą opryskliwe-rozumiem że mają trudna pracę i długie zmiany. Standardowo obsługa na średnim poziomie
Aplikacje obsługuje samodzielnie więc ciężko powiedzieć coś na temat obsługi.
Niestety długo się czeka na odpowiedź że strony allegro na pytania zadawane na platformie , a po za tym bardzo trudno jest znaleźć miejsce w którym można fizycznie zadać pytanie, wszędzie są jedynie odnośniki do przykładowych pytań i ich odpowiedzi
Bardzo miła obsługa w salonie w Płocku. Biegu nie wychodzę z tamtad jedynie z 1 książka :)
Bardzo dobra obsługa
Obsługuje się elektronicznie, bardzo długi czeka się na kontakt ze strony banku jak i na informacje zwrotna na zadawane pytania.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem