Opinie wystawione przez użytkownika: Paweł_1970

Szybka obsługa

W sklepie duży wybór asortymentu, konkurencyjne ceny. Bardzo małe kolejki do kas, w kasach samoobsługowych nie było w ogóle kolejki. Sklep mógłby przejść modernizację, ze względu na wygląd. Brakowało mi także takich udogodnień jakie są już w innych sklepach marki Tesco, czyli ręcznych skanerów dla klientów.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Smaczne i świeże pieczywo codziennie do dostania.

3 naprawa w tym serwisie i znowu ten sam problem

3 naprawa w tym serwisie i znowu ten sam problem. Na zgłoszeniu zaznaczony odbiór osobisty, a firma i tak wysyła telefon po naprawie. Nie pomogły nawet 3 telefony w ciągu jednego dnia, gdzie za pierwszym razem usłyszałem, że w dniu dzisiejszym nie będzie naprawiony telefon, a odbiór osobisty jest zaznaczony. Za godzinę okazało się, że telefon jest już naprawiony i przechodzi ostatnie testy i dostanę sms, że zapraszają po odbiór telefonu w dniu dzisiejszym. Po 2 godzinach telefon został wysłany....

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Orange Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Infolinia

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Kontakt online

Pracownicy są bardzo mili i uprzejmi

Pracownicy są bardzo mili i uprzejmi. Cały proces realizacji zamówienia przebiegł szybko. Jedzenie było ciepłe.

W sklepie panuje porządek

W sklepie panuje porządek. Dostępne są artykuły podstawowe, nie ma więc zbyt dużego wyboru. Obsługa w sklepie jest miła. Nie ma większych kolejek przy kasach.

W sklepie panuje porządek

W sklepie panuje porządek, ceny produktów są porównywalne z innymi hipermarketami. Obsługa jest miła dla klienta. W sklepie obsługa szybko reaguje na powstające kolejki.

Ceny w sklepie internetowym są o wiele niższe niż ceny w

Ceny w sklepie internetowym są o wiele niższe niż ceny w sklepach stacjonarnych innych firm. Niestety zamawiając produkty mniej więcej od połowy listopada, trzeba liczyć się z opóźnieniem w wysyłce.

Ocena z dnia: 27.11.2015
3kropki.pl Kontakt online

Niestety nie zostałem wpuszczony do sklepu dowiadując się

Niestety nie zostałem wpuszczony do sklepu dowiadując się, że sklep jest zamknięty. Była to godzina 13:50, a na pytanie, do której jest czynny odpowiedź była: "do 14". Pani stojąca w drzwiach była bardzo nie uprzejma.

W sklepie panuje nieład

W sklepie panuje nieład. Wąskie alejki co powoduje przepychanie się klientów. Mała ilość obsługi, co wydłuża czas oczekiwania w kolejce. Personel sklepu nie jest miły.

W sklepie porządek

W sklepie porządek. Ilość sprzedawców dopasowana do ilości klientów. Bardzo miła i szybka obsługa.

Dwie panie na kasie

Dwie panie na kasie, a kolejki bardzo duże. Pani rozkładająca towar bardzo niemiła. Ona jedzie po towar/ z towarem i należy ją puścić przed sobą, po czym zatrzymuje się w poprzek alejki, przejścia brak i trzeba iść na około. W sklepie panuje porządek, nie widać brudu.

Mimo sporych kolejek otwarte tylko 3 kasy

Mimo sporych kolejek otwarte tylko 3 kasy. Obsługa mimo tych kolejek szybka. Personel młody, uczący się co widać. W miejscu zakupu panuje porządek. Zachowanie personelu uczącego się wskazuje na to, że powinni przejść kurs obsługiwania kienta przed podejściem do kas.

Obsługa przy kasie szybka

Obsługa przy kasie szybka, jednak kolejka do kas na górze, a dolne kasy zamknięte. Personel młody i miły. W kinie panuje porządek. Promocje powodują, że ceny są konkurencyjne.

W sklepie panuje porządek

W sklepie panuje porządek. Artykuły są poukładane tematycznie co ułatwia poszukiwania. Personel wykwalifikowany i chętny pomagać klientom w szukaniu artykułów. Ceny konkurencyjne względem innych sklepów. Przy kasie nie stoi się w kolejkach.

Kurier nie dostarczył paczki w dniu

Kurier nie dostarczył paczki w dniu, w którym ją odebrał z bazy do dostarczenia i po godzinach pracy wpisał, że przesyłka awizowana, po czym następnego dnia przesyłkę zostawił u sąsiadów. Przez okres dostarczania przesyłki nie było żadnego kontaktu z klientem. Cena kuriera była nieadekwatna do świadczonych usług.

W sklepie panuje ład i porządek

W sklepie panuje ład i porządek. Personel wie, gdzie ma jakie artykuły w sklepie. Niestety minusem są kolejki i otwarte jedynie 2 kasy w całym hipermarkecie. Ceny niektórych towarów konkurencyjne.

W sklepie panuje ład i porządek

W sklepie panuje ład i porządek. Wszystkie artykuły ułożone tematycznie, co ułatwia wyszukanie danego produktu. Jeżeli czegoś nie możemy znaleźć, to personel służy pomocą. Problemem są ceny, które nie są pod każdym artykułem i trzeba przejść się i sprawdzić samemu. Do kasy niezbyt długie kolejki, lecz obsługa nie śpieszy się i trochę trwa proces kasowania towarów. Ceny asortymentu są konkurencyjne.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem