Opinie wystawione przez użytkownika: Paulina_1631

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
OBI Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
JULA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Castorama Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Zara Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Top Secret Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Reserved Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
H&M Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Home&You Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Textil Market Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
JYSK Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie. Niestety uważam, że jest to najgorsza firma kurierska. Ponieważ gdy zamówiłam produkt dostałam wiadomość dokładnie którego dnia i o której godzinie bedzie u mnie kurier. Mimo tego kuriera nie było. Z czystej ciekawości poszłam do skrzynki na listu, a w niej leżało awizo. Niestety kurierowi nie chciało się wejść na 1 piętro, wolał zostawić awizo. Gdy zadzwoniłam na infolinie i przekazałam pani problem, zapewniałem mnie, że zadzwoni do kuriera i zjawi sie u mnie najpóźniej do 22. Niestety kobieta mnie okłamała. Jak nie było kuriera tak nie było go. Moja paczka nagle zaginęła. Dopiero po 3 dniach dostałam wiadomość gdzie mogę odebrac przesyłkę. Moze jakby to była jednorazowa sprawa puściłabym to w zapomnienie taka historia zdążyłam mi się 3 razy, od tamtej pory nie zamawiam już produktów jak widzę, że maja byc dostarczone przez tą firmę.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
InPost Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
DPD Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Mimo tego, że vobis już nie istnieje, ponieważ zmienił nazwę. W internecie nadal występuje pod tą nazwą. Uważam, że obsługa jest na bardzo wysokim poziomo, wykfalifikowani ludzie na właściwych miejscach, z miła chęcią pomogą i udziela porad. Nie ma problemów z reklamacjami, czy zwrotami. Ceny są idealnie dobrane do dobrego sprzętu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Vobis Inna forma kontaktu

OK

OK. Miło, szkoda że dość drogo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
zalando.pl Kontakt online

Tak sobie

Tak sobie. Szybko, sprawnie, miło Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
eobuwie.pl Kontakt online

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu,

Ocena z dnia: 15.07.2016
Freshmarket Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 15.07.2016
Groszek Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem