Opinie wystawione przez użytkownika: Monika_295

Firma bardzo nierzetelna

Firma bardzo nierzetelna, zamówiłam obraz na płótnie, którego termin realizacji miał wynosić 30 dni roboczych. Po upływie 40 dni roboczych zaczęłam dopytywać o swoje zamówienie. Pani pracująca w firmie zbywała mnie przeróżnymi wykretami :przeprowadzki,błędu w systemie, błędu w numerze listu przewozowego, potrafiła nawet w trakcie rozmowy odłożyć słuchwakę, gdy zorientowała się, że chodzi o moje zamówienie. Kolejne próby kontaktu telefonicznego kończyły sie niepowodzeniem. Zamówienie w końcu otrzymałam, ale posutkowała dopiero groźba zgłoszenia sprawy na policję.

Ocena z dnia: 09.08.2012
Arteway Kontakt online

Rewelacyjny basen dla niemowlaków

Rewelacyjny basen dla niemowlaków, optymalna głębokość, ciepła i co najważniejsze czysta woda, mozliwośc korzystania z zabawek - duży wybór, opieka ratownika, szatnie przystosowane dla maluszków, przewijaki, kojce, możłiwość zakupu pieluszek do kąpania. Panie w recepcji miłe i bardzo pomocne, przystęne ceny

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, moja córka dostała alergii i szybko potrzebne były leki, Pani w aptece sprowadziła leki, których nie mieli na stanie w 3 godziny. Bardzo szeroki asortyment, dostęność zamienników przystęne ceny w porównaniu do aptek sieciowych, chysto i schludnie, wchodząc tam można odczuć, że jest sie w aptece a nie w drogerii jak to opbecnie ma miejsce w większość aptek.

Poradnia Pediatryczna bardzo ładnie urządzona

Poradnia Pediatryczna bardzo ładnie urządzona, kolorowe ściany, zabawki dla dzieci oczekujących na wizytę, czysto, panie w rejestracji bardzo miłe i chętnie pomagają przy wypełnianiu formularzy czy podczas rejestracji, lekarze kompetentni z bardzo przyjaznym podejściem do dzieci, krótki czas oczekiwania na wizytę.

Udałam się z mężem do sklepu w celu zakupienia dętki do

Udałam się z mężem do sklepu w celu zakupienia dętki do koła od wózka, na stoisku panował bałagan, wszystkie rozmiary dęteki były pomieszane, a znalezie odpowiedniej zajełoby dużo czasu, postanowiliśy poprosić o pomoc obsługę, ale niestety nie mogliśmy nikogo znaleźć. Na cały sklep dostępna była jedynie pani, która układa towar na półkach w przeciwnym końcu sklepu. Kiedy udało mi się odnaleźć kierownika sklepu, który był równie zdziwiony jak ja, że na sklepie nie ma obsługi po kilku minutach ktoś się pojawił. Cała wizyta w sklepie trwała ok 30min a dętki i tak nie było.

Zachęcona promocjami z gazetki udałam sie na zakupy

Zachęcona promocjami z gazetki udałam sie na zakupy. Moim celem były pieluchy w promocyjnej cenie. Byłam przekonana, ze jak to zwyczajowo się dzieje przy stoisku z pieluchami bedzie duzo ludzi i bedzie straszny bałagan. Ku mojemu zdziwieniu na stoisku panował porządek, kartony z pieluchami poukładane byly rozmiarami, wiec nie musialam przerzucac kartonow zeby znaleźć odpowiedni rozmiar, pani z obsługi na bieżąco uzupełniała zapasy.

Placówka bardzo ładnie urządzona

Placówka bardzo ładnie urządzona, czysto, bardzo miła Pani, która przyjmuje interesantów oraz informuje doradców, krótki czas oczekiwania na spotkanie. Miła i fachowa obsługa doradców, którzy trafnie dobierają produkty do aktualnych potrzeb. Kolejne spotkania organizowane są z tym samym dordcą co bardzo ułatwia współpracę.

Jest to głóny salon sieci Plus w Bydgoszczy

Jest to głóny salon sieci Plus w Bydgoszczy, na 5 mozliwych stanowisk czynne były tylko 3, jedna z pań pracujacych w salonie była bardzo niemiła dla klientów, odpowiadała na pytania zdawkowo. W salonie na ulicy Gdańskiej notorycznie sa kolejki, a czas oczekiwania przekracza często 30 min. MIejsca siedzące dla oczekujących są tylko 4, a interesantów dużo więcej, więc tłoczą się na środku salonu co zmniejsza komfort osób już obsługiwanych.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa

Bardzo miła i profesjonalna obsługa, osoba pracująca tam doradza, swoimi opiniami oraz doświadczeniami pomaga w podjęciu decyzji, nie stara się na siłę sprzedać wycieczki, widać, że najważniejsze jest zadowolenie klienta a nie ilość sprzedanych wycieczek. Biuro oferuje kompleksową obsługę od wynajęcia samochodu w celu dojazdu na lotnisko przez bilety na pociąg za granicą po wycieczki fakultatywne w miejscu przeznaczenia. Transakcja jest realizowana sprawnie i szybko.

Loka bardzo przyjemny

Loka bardzo przyjemny, czysty, obsługa miła zawsze uśmiechnięta, życzliwa dla gości, chętna do pomocy, jedzenie podawane bardzo szybko a co najważniejsze ciepłe i bardzo smaczne, ceny bardzo przystępne. Przy jedzeniu można poczytać gazetę, ponieważ dostępna jest prasa różnego rodzaju.

Za każdym razem

Za każdym razem, gdy rezerwowałam stolik w tym klubie były jakieś problemy z rezerwacją. Raz menager klubu źle spisał rezerwację i dostaliśmy mniejszy stolik za co nawet nie zostaliśmy przeproszeni, innym razem w ogóle nie było dla nas stolika pomimo, że rezerwacja została złożona a gdy udowodniła menagerowi, że faktycznie taka rezerwacja powinna być zaczął był agresywny, krzyczał i obrażał osoby, które ze mną przyszły, Ochrona w tym klubie jest bardzo agresywna, pewnego razu wyprowadzali kobiety trzymając je za włosy i wykręcając ręce, goście zostali wyrzuceni na zewnątrz bez możliwości odbioru rzeczy z szatni nie wiedząc nawet za co zostali wyrzuceni, dopiero po interwencji policji, którą wezwali goście wszyscy odzyskali swoje rzeczy. kelnerki są niemiłe i sprawiają wrażenie jakby pracowały tam za karę.

Do tej pory bardzo lubiłam chodzić do tej Pizzerii

Do tej pory bardzo lubiłam chodzić do tej Pizzerii, niestety od jakiegos czasu jakość obsługi oraz jedzenie pozostawia wiele do życzenia, kilka razy zdarzyło się, że obsługa zapomniała o naszym zamówieniu i czas oczekiwania wydłużył się do godziny i 15 minut, kelnerka, która przyniosła pizze miała wyraz twarzy jak byśmy zrobili jej straszną krzywdę, a sama pizza smakowała "gorzej niż źle".

Bardzo mila atmosfera

Bardzo mila atmosfera, sympatyczna obsługa i ochrona, muzyka dla każdego, ciekawy wystrój klubu.

Pracownicy mało kompetentni

Pracownicy mało kompetentni, źle zorganizowani, w przypadku problemów lub niejasności zbywają klienta i proszą o czekanie na odpowiedź, której i tak klient nie otrzumuje lub otrzumuje ją po kilku lub kilkunastu tygodniach jeśli sam się o nią upomni. W przypadku popełnienia błędu przez pracownika placówki konsekwencje i tak ponosi klient.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem