Opinie wystawione przez użytkownika: Monika_1493

Ocena z dnia: 04.10.2019
Allianz Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 04.10.2019
Allianz Inna forma kontaktu

Tak sobie.

nigdy nic nie wiedzą

Ocena z dnia: 30.09.2019
Vectra Inna forma kontaktu

Ok.

mało zainteresowani klientem

Ocena z dnia: 29.09.2019
empik Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 28.09.2019
Nest Bank Inna forma kontaktu

Ok.

małomówni

Ocena z dnia: 28.09.2019
Shell Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

dbają o klienta

Ocena z dnia: 27.09.2019
AliExpress Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 27.09.2019
AXA Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 27.09.2019
AXA Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 27.09.2019
WARTA Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 24.09.2019
Aviva Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 24.09.2019
Aviva Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

sympatyczni ludzie

Ocena z dnia: 23.09.2019
Cukiernia Sowa Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 22.09.2019
Bank Pocztowy Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 22.09.2019
Bank Pocztowy Inna forma kontaktu

Źle.

podnoszą ceny na kolejny rok

Ocena z dnia: 18.09.2019
UNIQA Inna forma kontaktu

Słabo.

narzucają się

Ocena z dnia: 17.09.2019
Link4 Inna forma kontaktu
Ocena z dnia: 11.09.2019
Play Inna forma kontaktu

Tego dnia miałam wyjazd na wspomniane we wcześniejszej

Tego dnia miałam wyjazd na wspomniane we wcześniejszej obserwacji szkolenie do Warszawy. Także stawiłam się w miejscu wyjazdu tj. Dworzec PKS Gdańsk. Tam czekał piękny czerwony bus i kolejka ludzi do wyjazdu. Podeszłam z moim numerem rezerwacji oczekując na swoją kolej. Jeden z kierowców wziął mój bagaż i przykleił na nim stosowny blankiet z numerem identyfikacyjnym, który również otrzymałam celem odbioru bagażu. Gdy już bagaż był w schowku podeszłam do wejścia celem okazania numeru rezerwacji i zajęcia stosownego miejsca w busie. Gdy weszłam do busa bardzo mile zaskoczył mnie komfort tj. pasy bezpieczeństwa, wygodne kubełkowe siedzenia, internet wi-fi, regulowane podpórki na nogi, nad siedzeniem lampki nocne, a także podświetlana podłoga nocą i toaleta. Jedynym czego mi brakowało w busie były rozkładane stoliki np. na jedzenie, picie, laptopa itp. Poza tym całość wnętrza ok. Podróż przebiegała zgodnie z planem bez najmniejszych zakłóceń. Przystanek w Ostródzie i 15minutowy postój pomógł rozprostować kości i zjeść coś ciepłego. Dalsza trasa przebiegła równie komfortowo. Koniec trasy i wyjście z busa przebiegło bardzo sprawnie. Lecz i przy obsłudze pojawił się minus - otóż odbierając swoje bagaże kierowcy już nie zwracali uwagi na nadane im numery identyfikacyjne, tylko na słowo "mogę swoją torbę koloru szarego - o ta właśnie". Nie było sprawdzania, czy aby na pewno bagaż jest danego pasażera. Tutaj niestety jak dla mnie wielki minus, gdyż bałam się, że nie zobaczę swojego bagażu.

W związku z tym

W związku z tym, iż miałam jechać 2 kwietnia na szkolenie z Gdańska do Warszawy, wybrałam środek transportu polski bus, który poleciła mi moja pani Kierownik. Wcześniej zawsze jeździłam pociągami, także byłam pełna obaw co do busa. Postanowiłam zamówić bilety na wyjazd na ich stronie. Szczerze mówiąc bardzo się zaskoczyłam przejrzystością strony i łatwością jej nawigowania. Już na wejściu mamy możliwość zaznaczenia kiedy chcemy wyjechać i kiedy wrócić i na tej podstawie szuka nam dogodne dla nas połączenia. Następnie wybieramy odpowiednie dla nas i opłacamy wybór, po czym przychodzi nam faktura na nasz adres e-mailowy z numerem rezerwacji, który podajemy przed wejściem do busa. Bilety bardzo tanie, gdyż porównując moje wcześniejsze wyjazdy pociągami całość tam i z powrotem kosztowała mnie około 160zł, natomiast polskim busem 66zł. Oczywiście ja dlatego zapłaciłam tyle, gdyż rezerwowałam bus na 2 dni przed wyjazdem, natomiast im wcześniej rezerwujemy w polskim busie wyjazd, tym mniej zapłacimy. POLECAM

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem