Opinie wystawione przez użytkownika: Mediana

Personel zajęty swoimi sprawami

Personel zajęty swoimi sprawami, obojętny na obecność klienta - dopiero po dłuższym czasie doczekałam się dzień dobry ze strony jednej osoby z obsługi. Sklep wygłądający standardowo i poprawnie. Oferta dość wszechstronna, ciekawa. Personel nie do końca dobrze ubrany- jedna z Pań była w t-shit damkim, który kiedyś może i był biały, ale już dawno tak nie jest. To robiło bradzo złe wrażenie. Mimo, że byłam w salonie i ogłądałam asortyment wystawiony w ladach i w regałąch nikt nie zapytał mnie czy może chciałabym coś zobaczyć z bliska, natomiast obsłudze nie przeszkadzał fakt mojej obecności i kontynuowały pogaduszki.

Personel całkowicie pochłoniety swoimi sprawami

Personel całkowicie pochłoniety swoimi sprawami, metkujący towary i rozkładający nową kolekcję. Najbardziej zainteresowany obecnością klientów był ochroniarz, który powiedział mi dowidzenia jak wychodziłam. Asortyment na przecenie kiepski i mało atrskcyjny cenowo, z nowej kolekcji towar intersujący ale za drogi jak na taką jakość. Sklep ogólnie ładny przestronny wiele towarów estetyczne i prawidłowo eksponowanych. Przy kasie obsługa sprawna i szybka- bez kolejek.

Obserwacja dotyczy dworca kolejowego w Sosnowcu

Obserwacja dotyczy dworca kolejowego w Sosnowcu. Kolejki do kas po kilka osób w każdej, obsluga stara się nadrabiać traktowaniem dobrze klientów ale to i tak niewiele daje. Mało kas w dwóch różnych miejscach w zależności od przewoźnika. Personel wygładał bardzo estetycznie i sama kasa również ale miejsce w którym się znajdują jest za małe. Brak wind lub chociaż ruchomych schodów na perony. Z parkingu też nie ma windy ani ruchomych schodów. Bilety drogie, mało połączeń i cieszyłam się że tym razem udało mi się kupić bilet na 2 klasę bo ostatnio na ten pociag nie było już miejscówek. Dworzec w miarę uporządkowany ale dla zdrowych silnych ludzi bez bagażu. Personel obsługujący poprawnie ale odpowiadający tylko na zapotrzebowanie klienta, brak inicjatywy ze strony kasjerek odnośnie porady jaki bilet kupić.

Personel kompetentny pod względem merytorycznym

Personel kompetentny pod względem merytorycznym,ale część osób stała do mnie tyłem i dopiero jak podeszłam do stanowiska obsługi to odezwano sie do mnie, wcześniej udawali, że mnie niw widzą. Reklama przy stoisku o cenie wynajmu okazała się nieaktualna i poczułam się tak jak by mnie chcieli naciagnąć lub oszukać. Poza tym były krzesełka gdzie klient mógł usiąść w trakcie obsługi i to powodowało, że stoisko na pasażu stało się odpowiednie od strony technicznej i nadawło się na tego typu obsługę klientów. Asortyment atrakcyjny cenowo i konkurencyjny w branży.

Personel nie radzący sobie z obsługą więcej niż jednego

Personel nie radzący sobie z obsługą więcej niż jednego klienta. Całkowita obojętność na klientów nowo-wchodzących. Sklep bardzo ciasny, naraża klienta na stłuczenie towaru wystawionego. Tak mały sklep z towarem który się łatwo tłucze nie powinien być tak ciasny ponieważ sam widok zniechęca do wejscia ze strachu przed odpowiedzialnością zrobienia szkody. Asortyment w miarę możliwości powierzchniowych sklepu dość zróznicowany ale dużo towaru o krótkich seriach- nie można było rozbudować i stworzyć sobie wiekszego kompletu.

Źle eksponowane wyprzedaże sprawiające wrażenie chaosu

Źle eksponowane wyprzedaże sprawiające wrażenie chaosu. Sklep podzielony na parter i piętro w sklepie dla dzieci ruchome schody zbyt szybko jeżdzące - brak windy na terenie sklepu nie zachęca do wejścia na górę z dzieckiem z wózkiem ( a ubranka dla małych dzieci są na piętrze ) winda oddalona jest na tyle, że mija ochota dotarcia do rozmiarów dla małych dzieci. Asortyment kiepski, mało atrakcyjny z wyglądu i ceny. Personel obojętny w stosunku do klienta- całkowity brak zainteresowania klientem.

Personel dobrze wyglądający

Personel dobrze wyglądający, schludnie ubrany. Grzeczny i poprawnie się zachowujący w stosunku do klienta, potrafiący udzielić kompetentnej informacji na temat ich usług i asortymentu. Towar źle uporządkowany nie wiadomo było gdzie się kończą meskie okulary a gdzie zaczynają damskie- zła ekspozycja. Salom troszkę za mały, ale poprawnie wyglądający - dobre design.

Personel kompletnie nie był zaintersowany obecnością

Personel kompletnie nie był zaintersowany obecnością klientów na terenie sklepu- zajmował się za ladą swoim sprawami ( szperaniem w papierach).Asortyment szeroki, zróżnicowany cenowo , dobrze opisany i ładnie eksponowany. Ogólny wygląd sklepu bardzo odpowiedni i zachęcający do wejścia do środka , szkoda, że potem personel nie próbował zachęcić lub zaintersować asortymentem potencjalnych klientów.

Obsługa całkowicie obojętna na klientów

Obsługa całkowicie obojętna na klientów, w znudzony sposób wpatrzona w ścianę. Oferta nieatrakcyjna, dużo modeli butów z zeszłego roku na tak zwanej przecenie, a ceny pozostałej oferty mało konkurencyjne w stosunku do innych marek butów na polskim rynku. Sklep wygładający dobrze ale asortyment źle rozstawiony na półkach.

Personel bardzo dobrze obsługujący

Personel bardzo dobrze obsługujący, profesjonalnie i indywidualnie podchodzący do klienta. Grzeczny, uprzejmy i służący poradą. Estetycznie i schludnie ubrany. Sklep bardzo ładny przestronny co daje możliwość przejechania wózkiem pomiędzy regałami. Organizacja i czas obsługi perfekcyjny. Bardzo ładnie eksponowany towar z nowej kolekcji ale również ten przeceniony - naprawdę bardzo dobrze pogodziłi przeceny z nowym towarem na tyle,że ekspozycja zachęca do przejrzenia przecen i nowych propozycji. Spowodowało to iż dokonałam zakupu z nowej kolekcji. Dużą ich wadą są opisy w języku angielskim i tylko a angielskim dlatego nie dostali ode mnie maksymalnej ilości punktów. Jesteśmyy w Polsce i nie wszyscy znają akurat ten język jest masa starszych osób które to odstrasza.

Ładny

Ładny, dość elegancki sklep. Dobrze zaprojektowane rozstawienie regałów, półek i wieszaków. Asortyment bardzo atrakcyjny jak i pod względem wygładu, ceny i jakości. Przeceny letnie atrakcyjne również cenowo, ale co dziwne nowa kolekcja bardzo ładna i ceny naprawdę odpowiednie i do zaakceptowania dla wielu. Personel bardzo łanie, elegancko ubrany , wyjątkowo miły, uprzejmy, uczynny kompetentny i potrafiący doradzić i dopasować się do klienta. Sklep godny polecenia.

Stoisko na pasażu z ekskluzywnymi kosmetykami do włosów

Stoisko na pasażu z ekskluzywnymi kosmetykami do włosów bardzo estetycznie wygładające, czyste. Obsługa bardzo miła, kompetentna mimo krótkiego czasu pracy- przyznała się, że pracuje dopiero na tym stanowisku kilka dni. Obsługa uśmiechnieta, frontem do klienta, służąca poradą- naprawdę bez żadnych zarzutów. Gdyby się nie przyznała, że jest od niedawna ni zoorientowałabym się ponieważ była bardzo dobrze zoorientowana w asortymencie stoiska i w cenach, jak również sprawnie i szybko obsługiwała czynności związane z płatnością kartą. Asortyment atrakcyjny ponieważ znalazłam tam szampon który od niedawna można kuppić w niektórych salonach fryzjerskich a nie wszedzie go można znaleść ponieważ niektóre sklepy jeszcze nie dostały nowości.

Obsługa odpowiednia

Obsługa odpowiednia, grzeczna i uprzejma. Stoisko wyglądające estetycznie, czysto, asortyment szeroki - duży wybór w pieczywie i słodkich przekaskach. Ceny odpowiednie. Personel ubrany czysto i schludnie. Stoisko wyglądem zachęca do zatrzmania się i kupienia choćby słodkiej bułeczki. Napewno chętnie tam wrócę i dokonam zakupu ponownie.

Sklep ładny

Sklep ładny, dobrze rozstawione półki i regały ale ekspozycja towaru zła- ciasno powieszone, nieuporzadkowane, sprawiające wrażenie bałaganu. Ceny po przecenie mało atrakyjne. Personel całkowicie obojętny na obecność klientów, wręcz niewidoczny. Kolejka do kasy- obsługa z trudnością radziła sobie z obsługa na kasie.

Sklep ładny

Sklep ładny, ale trudno było mi się zorientować gdzie zaczyna się dział damski a tym samym gdzie kończy się męski - źle rozstawiony towar. Opisy na terenie sklepu są tylko w języku angielskim. jesteśmy w Polsce i właśnie dlatego, że sama znam wiecej niż jeden obcy jezyk drażniąco na mnie działa fakt dopasowywania się wiecznie do innych, a zapominania o swoich korzeniach. Może również obsługa powinna zwracać sie do klientów w języku angielskich skoro sklep jest przedstawicielem amerykańskiej marki jeasów?! Asortyment atrakcyjny choć źle eksponowany. Personel grzeczny i chętnie pomagający potencjalnemu klientowi, odpowiednio ubrany.

Obsługa była obojętna na moją obecność poza standardową

Obsługa była obojętna na moją obecność poza standardową odpowiedzią na moje dzień dobry. Własciwie to personel był zajęty swoimi sprawami- wyjmowaniem towarów chyba przecenionych kostiumów kąpielowych. Wygląd poprawny. Po dłuższej chwili oglądania asortymentu wyszłam. Sklep ładny,choć puste wieszaki wykupionych towarów robiły złe wrażenie.

Bardzo kompetentna obsługa

Bardzo kompetentna obsługa- pod względem merytorycznym i stosunku do klienta. Miła,rzeczowa, zrozumiała, chętnie służąca informacją nie tylko o zawarciu nowej umowy ale również możliwościach jej rozwiązania co sprawia wrażenie uczciwości i tworzy wizerunek firmy godnej zaufania. Punkt obsługi odpowiedni- nie musi mieć nic więcej, oferty atrakcyjny cenowo.

Ocena z dnia: 26.07.2012
nc+ Oddział

Obsługa była karygodna

Obsługa była karygodna, wchodząc dano mi do zrozumienia po minie, że Pani chciała wyjść wieć mimo wykazywania z mojej strony zainteresowania towarem nie zostało to odwzajemnione zapytaniem czy czegoś szukam i czy mi w czymś pomóc. Obsługa odetchnęła jak wyszłam ze sklepu. Sklep ładny, towar odpowiednio eksponowany choć metki reklamujące przecenę bucików zbyt zasłaniały towar. Cena po przecenie mało konkurencyjna.

Oddział pełen klientów

Oddział pełen klientów, klejki do kas. Personel urbany ładnie, estetycznie. Obsługa nie radziął sobie w obsłudze takiech ilości klientów. Wnętrze bardzo ładne, odpowiednio urzadzone , przyjazne dla klientów. Organizacja i czas obsługi nie do zaakceptowania- zniechęcające do wejścia. Personel kompetentny odnośnie usług bankowych, ale nie wystarczająco kompetentny w samej obsłudze klientów.

Sklep bardzo ciasny

Sklep bardzo ciasny, nie można się przecisnąć pomiędzy niektórymi wieszakami z towarem. Ceny mało komkurencyjne ( naewt mimo przecen) w stosunku do innych marek porównywalnej jakości. Personel zajmujący się swoimi sprawami i całkowicie obojętny na obecność nawet większej ilości kilientów, włościwie odnośiło się wrażenie, że klienci im przeszkadzają w pracy. Personel ubrany odpowiednio.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem