Opinie wystawione przez użytkownika: Mateusz_1227

Jak sama nazwa strony wskazuje - tania książka!

Zawsze szukam najtańszej opcji, by nabyć książkę - nazwa tej strony nie jest złudna. Zazwyczaj właśnie z tej strony kupuję książki, ponieważ są oferowane w najniższych cenach. W dodatku zachęcającym mnie do zakupu na tej stronie jest dostępność jednej z najtańszej, najszybszej i najwygodniejszej formy wysyłki poprzez 'paczkaWruchu'.

Ocena z dnia: 06.07.2021
taniaksiazka.pl Kontakt online

Brak kas samoobsługowych, ale za to BIO pieczywo!

Zdecydowanie przydałyby się w tym Lidlu, który jest oblegany przez klientów, kasy samoobsługowe - tak jak ma to miejsce w innych lidlach. Aż zdziwiony jestem, żę ich nie ma - ten lidl jest niedawno wybudowany, wydawałoby się, że taką nowość jaką ogólnie lidl wprowadził, że będzie dostępna w nowym markecie, a jednak nie. Poza tym, bardzo mnie cieszy coraz większa dostępność bio pieczywa, które w ciągu dnia jest uzupełniane!

Przemiła obsługa, dostępność towaru.

Kupuję pewien produkt dostępny głównie na stacjach, który mało kto tak często jak ja kupuje. Obsługa z tego względu mnie zapamiętała. Po jakimś miesiącu, gdy ponownie wróciłem na tę stację znów kupić ten produkt, byłem zaskoczony jak obsługujący mnie Pan z życzliwością i żartem zapytał, czy mi ów produkt tak zasmakował. Serdecznie pozdrawiam tego Pana, na pewno mnie kojarzy. :)

Seria smakowych żywców, mniej produktow bio.

Netto ostatnio wystawiło u siebie serię smakowych wód gazowanych. Super pachnie i też przepszyne, ale w netto strasznie drogie! W sklepie na "Ż" nawet tańsze one były! Zastanawiające jest czemu ta seria nie jest kontynuowana.. Ostatnio w toalecie zamontowałem nową kotkę toaletową.. potem będąc w toalecie czułem piękny zapach.. cytryna. Pomyślałem 'żywiec zdrój!" musialem wylać... ale nie, to ta kostka toaletowa identycznie pachniała.. Więc pytanie czy faktycznie te żywce, jak na etykiiecie podbane, że bez curku i jakiś dodatków, a jedynie naturalne aromaty.. co sie kryje pod tą nazwą naturalnych armatow - jestem ciekaw. Poza tym, mniej moich ulubionych BIO produktów. :( Strasznie ubolewam. Zawsze je tam kupowałem. Typu ciastka BIO czy olej BIO.

Więcej bio food, ale czy aby faktycznie BIO?

Ogółem, lidl wprowadził w ostatnich czasach zawrotną ilość produktów BIO. Jeszcze niedawno nei było możliwe kupić pojedyńczej BIO marchewki czy buraka - lidl to teraz umożliwił, zakup na wagę. Jestem mega z tego zadowolony. Ceny też przystępne. Aczkolwiek ostatnio kupione BIO jabłko z lidla, które jednak troche dluzej postało w kuchni, w ogóle nie gniło przez dluzszy czas. Zwykle bio produkty szybko gniją - co moim zdaniem jest dobrym znakiem - wskazuje to na to, że nie zostały zastosowane środki, które miałyby piękny wygląd produktu utrzymać, a przy okazji podtruć nasze zdrowie. Także mam nadzieje, że dostawcy nie przylepiają naklejki BIO czysto marketingowo.

Tania alternatywa, szybkie wysyłki, ale mało kiosków.

Bardzo szybka przesyłka, sprawne odebranie. Jedyny mankament to mało dostępnych punktów odbioru. Akurat w pobliżu mojego miejsca zamieszkania takowy sie znajduje - zatem sporadycznie korzystam z tego typu przesyłek. Preferuję zdecydowanie te, gdzie jest możliwy odbiór w sklepach z dłuższym czasem funkcjonowania lub w samoobsługowych punktach. Aczkolwiek jest to tańsza alternatywa dla powyższych - gdy mamy akurat czas odebrać w godzinach pracy wybranego przez nas punktu. Zatem dobrze by było, gdyby ta alternatywa się bardziej rozwinęła. Zawsze paczkąWruchu książki zamawiam.

Zwroty, promocje, produkty.

Zawsze, gdy kupiłem jakiś produkt, który w przeciągu 7 dni okazał się słabszej jakości - bezproblemowo dostawałem zwrot gotówki. Netto ma zwykle ciekawe promocje związane z danym sezonem. Np. udało mi się kupić lampę z promieniami podczerwonymi lub też bańki chińskie po śmiesznie niskiej cenie, gdzie normalnie zapłaciłbym 2x więcej. O innych produktach juz nie powiem(ewentualnie napiszę, gdy zauważę, że sklep się w nie lepiej zaopatrza) bo boję się, że potem będzie brakowało dla mnie -a już to się zaczyna powoli dziać. ;D

Fenomenalna obsługa klienta - osobisty konsjerż

Konto na powyższym portalu założyłem już bardzo dawno temu - i nie korzystałem z niego. Do czasu, gdy ostatnio przypadkiem wpadłem na promocję polegającą na tym, że pierwszy miesiąc płatnej subskrypcji jest za darmo plus jeden, obojętnie jaki audiobook do pobrania gratis, a że mam na oku jeden taki audiobook to zainteresowałem się tą promocją. Wszystkie dane konieczne do aktywowania subskrypcji zaktualizowałem na swoim koncie i przyszedł moment zamówienia upatrzonego bezpłatnego audiobooka.. no i tu klops, nie dało się tego zrobić - podejrzewam, że przez to, że kiedyś założyłem konto i to jakoś kolidowało - krótko mówiąc coś z moim kontem było nie tak, że nie mogłem tego dokonać. Napisałem wiadomość w formularzu kontaktowym do audible wyjaśniając ten problem - zaskoczyła mnie szybkość i forma odpowiedzi supportu audible - jej cześć brzmiała mniej więcej tak: "Witaj Mateusz, z tej strony XXXX XXX, od teraz jestem Twoim osobistym konsjerżem, jak będziesz mieć jeszcze jakiś problem to bardzo chętnie Ci pomogę". No i tak.. ów mój osobisty konsjerż rozwiązał problem z moim kontem, który próbowałem pierw sam rozwiązać na 15 sposobów i bez efektu. Przez chwile nawt myślałem: "pewnie jest w tym jakiś haczyk", ale nie - Audiobook zamówiłem. :) A i zapomniałem dodać, przed końcem upływu darmowego miesiąca subskrypcji - jeśli anulujemy ją to żadnych kosztów nie ponosimy, także kusząca sprawa! Rozważam kupić subskrypcje, która później umożliwia 1 darmowy audiobook co każdy miesiac.

Srebrna karta - przedłużenie bezpłatnego okresu

Srebrną kartą zostałem skuszony promocją mniej więcej pt: 'srebna karta za 0zł przez 2 lata' oraz '0 opłat za w 54dniowym okresie spłaty' - krótko mówiąć kredyt za darmo, gdy do 54dni go spłacę - super! Stwierdziłem, że po 2ch latach, jeśli nie będę potrzebować tej karty to ją zamknę. Parę razy z tego skorzystałem. No i przyszedł czas końca tej promocji - zadzwoniłem na infolinię by zamknąć kartę, bo aż tak jej jednak nie potrzebuję, wyjaśniłem sytuację konsultantowi i zostałem przełączony na inną, odpowiednią linię. I tu moje ogromne zaskoczenie, zostałem super uprzejmie potraktowany, zaproponowano mi przedłużenie o pół roku warunków promocyjnych, ba, powiedziano mi, że nawet po tym pół roku mogę zadzwonić ponownie by przedłużyć te warunki o kolejne pół roku. Także w kwestii tych promocji jestem zadowolony. Z drugiej strony zastanawiam się jaki jest w tym haczyk, czemu jest tyle promocji związanych z darmową kartą i brakiem opłat za jej korzystanie. Czy ktoś widział by bank kiedykolwiek dał jakiś kredyt za darmo? Bo ja nie. Myślę, że tu chodzi o przyzwyczajanie ludzi do korzystania wyłącznie z płatności kartą i powoluteńku będziemy odchodzić od gotówki. Jakie to będzie niosło za sobą konsekwencje.. to już nie tutaj mi o tym pisać. Podsumowując: promocje, warunki i obsługa - super, ale nie wierzę, że coś jest za darmo. W tym przypadku myślę, że zapłata za te dogodności przyjdzie z dużym opóźnieniem. Tak czy siak ja tu oceniam tylko jakość obsługi. :)

Ocena z dnia: 20.04.2020

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 03.11.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Obsłobsługa w sklepie jest bardzo miła i uprzejma, produkty w tym sklepie są na ciekawe(gorzej z jakością - o tym dalej), ale jeśli chodzi o reklamację produktów w razie konieczności to, to jest tragedia. Zareklamowałem zakupione tam bardzo drogie buty, zapewniano mnie o najlepszej jakości materiałów z których jest zrobione obuwie i o odpowiedzialności Kazar za to obuwie(czyli bezproblemowa gwarancja) - no i ów odpowiedzialnosć to jest jakiś śmiech. Buty wysłąłem na reklamacji z powodu nadmiernie przetartej podeszwy po jednym sezonie oraz znacznych odbarwień zamszu(buty były często impregnowane, czyszczone delikatną szczoteczką do zamszu) - reklamacja odrzucona, nie była nawet rozpatrzona, podany powód - brudne podeszwy. Podeszwy byly na tyle zanieszczone jakbym wyszedł w nowych butach do sklepu przed domem i z powrotem.. - nawet Panie z salonu były zdziwione tą odpowiedzią z "centrali" na moją reklamację. Zatem żałuję, bo buty mi się bardzo podobają i chętnie bym tam kupował dalej, gdyby mnie tak chamsko nie potraktowano.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Kazar Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 27.10.2019
odido Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 26.10.2019
Lewiatan Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Sephora Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Enea Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 23.10.2019
Carrefour Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 23.10.2019
INTERSPORT Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem