Opinie wystawione przez użytkownika: Marcin_1890

Brałem udział w uczcie przy piecu stole Teppanyaki

Brałem udział w uczcie przy piecu/stole Teppanyaki. Polecam jako wypad razem z paroma znajomymi. Samo jedzenie jest bardzo dobre (krewetki, małże, kurczak, wołowina, małże św. Jakuba, jagnięcina)- kruche z zewnątrz, a soczyste wewnątrz. Poza samym jedzeniem można się przyglądać na bieżąco jak jest ono przygotowywane przy stole, przy którym siedzimy.

Wizytę w Muzeum oceniam pozytywnie

Wizytę w Muzeum oceniam pozytywnie.Na samym początku ogląda się film dotyczący historii browaru, następnie przechodzi się przez gabloty z różnymi eksponatami (stare etykiety, butelki). Po tym przechodzi się do budynku, w którym dawniej odbywał się proces warzenia. Następnie wycieczka udaje się do nowego budynku, w którym znajduje się linia, gdzie zachodzi proces butelkowania. Na samym końcu wycieczki każdy z uczestników otrzymuje szklankę oraz bardzo dobre świeże piwo.

W restauracji byłem korzystając z kuponu Groupon

W restauracji byłem korzystając z kuponu Groupon. Rezerwacji dokonałem telefonicznie. Nie było żadnych problemów. Wystrój lokalu jest całkiem przyjemny (czerwone kanapy + na ścianach plakaty Marilyn Monroe oraz Audrey Hepburn). Pani obsługująca miła. Po zjedzeniu zupy spytała czy smakowała, to samo po drugim daniu, ale było lekko denerwujące, gdy spytała o to samo po wypiciu herbaty. Jedzenie mi bardzo smakowało. Żurek z grzybami oraz Tagiatelle ze szpinakiem było smaczne i zrobione ze świeżych produktów. Ceny bez kupona Groupon nieco wygórowane (makaron ok. 25 zł). Widać, że nie jest to tylko moja opinia, ponieważ w restauracji oprócz mnie i osoby towarzyszącej nie było nikogo.

Ludziom

Ludziom, którzy maja podobną odległość do Multikina w Rybniku oraz do innych większych kin odradzam wizytę w Multikinie w Rybniku. Z pewnością moja ocena wynika z tego, że była to moja pierwsza wizyta w tym kinie, a jestem przyzwyczajony do większych kompleksów (m.in. Multikino Zabrze, Cinema City Gliwice). Zwróciłem uwagę na bardzo ograniczoną powierzchnię kina. Szczególnie widać to przy okazji 2/3 seansów zaczynających się o tej samej godzinie (straszny tłum i obsługa nie potrafiąca z nim sobie poradzić).

Firma DPD była kurierem

Firma DPD była kurierem, który dostarczył moje zamówienie z Allegro. Czas realizacji bardzo dobry (szczególnie mając na uwadze moje ostatnie zamówienie z Empik.com, gdzie DPD było kurierem). Dzień po zamówieniu kurier skontaktował się ze mną, że dostarczył zamówienie. Z uwagi na to, że byłem poza domem umówiłem się z nim na dzień następny podając adres, gdzie pracuję. Zamówienie dotarło 2 dni po dacie zamówienia- wg mnie bardzo dobry wynik. Sam kurier już nie był taki super. Zamówienie na kwotę 112,87 zł. Ze 150 zł nie miał wydać. Po tym jak dałem mu 113 zł nie wydał reszty. Nie chodzi mi o te 13 gr a o sam fakt i brak profesjonalizmu w obsłudze.

Ocena z dnia: 30.01.2013
DPD Polska Oddział

Oceniając księgarnie należy osobno ocenić stoisko w lokalu

Oceniając księgarnie należy osobno ocenić stoisko w lokalu jak i na wyspie. Jak to w lokalu jest profesjonalne- ciekawe pozycje, wśród których można znaleźć coś dla siebie tak stoisko na wyspie jest beznadziejne- zbiór nieużytecznych książek, gier planszowych itp. po przecenach. Lokalizacja wyspy jest prawidłowa (przy kasach) jednak brak przy niej jakiejkolwiek obslugi

To mój drugi zakup w tej księgarni internetowej

To mój drugi zakup w tej księgarni internetowej. Zachęciły mnie pozytywne wrażenia towarzyszące poprzedniemu zakupowi. Tym razem skorzystałem z 50% rabatu. Na wielki plus zasługuje czas realizacji zamówienia- od czasu złożenia zamówienia do jego dostawy- 1 dzień. Inne sklepy internetowe powinny naśladować wydawnictwo znak w zakresie obslugi klienta.

Ocena z dnia: 24.01.2013
znak.com.pl Kontakt online

Mój kontakt z agentem PZU miał na celu ubezpieczenie

Mój kontakt z agentem PZU miał na celu ubezpieczenie samochodu. Zanim skontaktowałem się z agentem porównałem ceny ubezpieczeń (OC + AC) i PZU dla mojego samochodu oferowało najniższe składki. Szczegóły ustaliłem z agentem telefonicznie, po czym umówiliśmy się na wizytę u mnie w domu. Przyjechał punktualnie i miał przygotowane wszystkie niezbędne dokumenty. Formalności zajęły ok. 10 min.

Ocena z dnia: 24.01.2013
PZU Oddział

Korzystałem z kuponów rabatowych dostarczanych przez firmę

Korzystałem z kuponów rabatowych dostarczanych przez firmę do skrzynek pocztowych. Sprawna szybka obsługa, tak jak powinno to wyglądać w przypadku restauracji typu fast food. Obsługa młoda, usmiechnięta. Minusem jest fakt nieznacznego oddzielenia przestrzeni należącej do lokalu od centrum handlowego.

Odwiedziny miały na celu zapoznanie się z ofertą

Odwiedziny miały na celu zapoznanie się z ofertą telewizorów LED/LCD. Podszedłem do pracownika w celu dopytania jaki TV poleca (do 42 cali, 2500 zł, możliwość odtwarzania filmów z dysku zewnętrznego). Pracownik włączył 2 odbiorniki (Samsung, Sony) i porównywał ostrość, barwę i inne parametry na obu telewizorach. Momentami miałem wrażenie, że telewizor Sony był produktem w tym okresie promowanym.

Odwiedziny miały na celu zapoznanie się z ofertą

Odwiedziny miały na celu zapoznanie się z ofertą telewizorów LED/LCD. Podszedłem do pracownika w celu dopytania jaki TV poleca (do 42 cali, 2500 zł, możliwość odtwarzania filmów z dysku zewnętrznego). Pracownik przedstawił ofertę kilku odbiorników, szczegółowo porównując ich specyfikacje techniczne.

Duża dostępność książek

Duża dostępność książek. W przypadku niezdecydowania (np. zakup prezentu) pracownicy służą pomocą w doradzeniu odpowiedniej książki. Co jakiś pojawiają się promocje/zniżki nawet na najnowsze książki. Oprócz lokalu istnieje stoisko na wyspie przy wyjściu z Carrefoura. Dość dobry pomysł szczególnie na przyciągnięcie osób wychodzących z hipermarketu.

Mając na uwadze niedobór tego rodzaju obiektów w Gliwicach

Mając na uwadze niedobór tego rodzaju obiektów w Gliwicach (najbliżej Multikino Zabrze) najczęściej uczęszczam do niniejszej placówki. Zależnie od godziny oraz ilości seansów liczba obsługi przy kasie się różni. Czasem przez niedobór pracowników obsługujących są zbyt długie kolejki. W przypadku ostatniej wizyty jestem pozytywnie nastawiony (z pewnością ocena wizyty w kinie w dużej mierze zależy od filmu, który się obejrzało). W razie pytań obsługa służy pomocą.

W sklepie tym robię zakupy przy tzw

W sklepie tym robię zakupy przy tzw. okazji w przypadku, gdy jestem w CH Forum. Z uwagi na częstsze zakupy w hipermarketach marki Tesco w Carrefour nie zawsze jestem w stanie szybko odnaleźć produkty, którymi jestem zainteresowany. Zaletą z pewnością jest stoisko rybne. Natomiast stoisko z wędlinami pozostawia wiele do życzenia. W jego obrębie unosi się nieprzyjemny zapach.

Do sklepu wybrałem się w celu zakupu koszuli

Do sklepu wybrałem się w celu zakupu koszuli. W sklepie bardzo miła obsługa. Zostałem powitany przez uśmiechniętą panią, która następnie pomogła mi w wyborze koszuli. Koszula została zapakowana w papierową torebkę z logo firmy Bytom. Dodatkowo zostałem zapytany o uczestnictwo w programie lojalnościowym i czy życzę sobie, aby została wyrobiona karta stałego klienta.

Stacja wybudowana w 2012 roku

Stacja wybudowana w 2012 roku. Dojazd bezpośrednio z ul. Tarnogórskiej. Przewagą stacji nad sąsiadującą stacją Shell jest możliwość wjazdu/wyjazdu w obu kierunkach. Stację odwiedziłem w celu zakupu soli drogowej. Jedna z pracownic (najprawdopodobniej niedawno zatrudniona) nie wiedziała, gdzie można znaleźć produkt. Pomogła jej 2 pracowniczka, która ubrała kurtkę i przyniosła opakowanie soli z dworu.

Stacja jest samoobsługowa

Stacja jest samoobsługowa. Znajduje się ona przy sklepie Biedronka, myjni samoobsługowej oraz siłowni Fitness 24. Także korzystając z tych obiektów przy okazji można zatankować samochód. Stacja jest dobrze zlokalizowana (dojazd bezpośrednio od ul. Tarnogórskiej). Obsługuje karty płatnicze (również płatności zbliżeniowe) oraz gotówkę (wyłącznie banknoty). Ceny są niższe o kilka-kilkanaście groszy niż na stacjach z obsługą. Polecam dla chcących zatankować bez konieczności odpowiadania na pytania o fakturę, kartę na punkty czy informację o promocyjnych cenach produktu.

Dojazd do knajpy średni

Dojazd do knajpy średni. Niebędąc mieszkańcem Bytomia nawet z GPS ciężko dojechać. Sam lokal dość ładnie urządzony, panuje „ciepła” atmosfera. W karcie menu panuje lekki nieład. Knajpa zamiast ograniczyć się do kilku dań robionych ze świeżych produktów oferuje dziesiątki potraw. Wśród nich pizza a raczej polski gnieciuch przyozdobiony serem i innymi produktami. Obsługa lokalu wymaga dodatkowych szkoleń z orientacji na klienta.

Mimo niewielkich rozmiarów dość obszerny asortyment

Mimo niewielkich rozmiarów dość obszerny asortyment (szczególnie produktów spożywczych). Bardzo dobry wybór wędlin na stanowisku mięsnym (wędliny wydają się świeże, nie ma nieprzyjemnego zapachu przy stoisku jak w przypadku podobnych punktów w innych super-/hipermarketach). Prócz wędlin możliwość zakupu mięsa oraz produktów garmażeryjnych. Duży parking przy supermarkecie bez problemu pomieści samochody wszystkich klientów. Kolejki przy kasach nieduże. Pieczywo standardowo wypiekane na miejscu. Polecam ten sklep jako miejsce dokonania podstawowych zakupów bez konieczności odwiedzania większych obiektów.

Na basen chodzę w głównej mierze w celu skorzystania z

Na basen chodzę w głównej mierze w celu skorzystania z sauny. Do wyboru są 4 sauny (sucha, mokra, łaźnia parowa, sauna na podczerwień). Sam basen wg mnie nie nadaje się do pływania, ponieważ włączony hydromasaż powoduje opór przy płynięciu w jedną stronę. Jest możlwość skorzystania z sauny bez wchodzenia na basen. Problem pojawia się w przypadku korzystania z sauny, gdy jesteśmy na basenie. Wtedy korzystając z sauny płacimy podwójnie: za czas spędzony na basenie oraz dodatkowa opłata za korzystanie z sauny. Wśród plusów należy wymienić możliwość skorzystania z kart Multisport oraz OK System.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem